Wednesday, September 27, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Το κλητήριο θέσπισμα της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, που εστάλη προς τον π. Θεόδωρο Ζήση, για να απολογηθεί σε δίκη παρωδία, στο επισκοπικό δικαστήριο, είναι κυριολεκτικά διάτρητο και από κανονικής και από νομικής άποψης.

Δημοσιεύουμε, επίσης, την θαρραλέα και ομολογιακή επιστολή του π. Θεόδωρου με την οποία -ως εικός- αρνείται να παραστεί στη δίκη παρωδία, επειδή, αν παραστεί, θα την νομιμοποιήσει με την παρουσία του.

Η στάση του π. Θεόδωρου να μην παραστεί στη δίκη είναι απολύτως ορθή. Όταν ο Ιερός Χρυσόστομος κλήθηκε από το συνέδριο της ανομίας -την Σύνοδο παρά την Δρυν- να παραστεί για να δικαστεί διαμήνυσε στους συνέδρους: 

“Ει δε βούλεσθέ με παραγενέσθαι τους προδήλους μου εχθρούς βάλετε τούτους έξω του υμετέρου συλλόγου. Εισί δε ους παραιτούμαι, Θεόφιλος ον ελέγχω ειρηκότα απέρχομαι εις το κομιτάτον Ιωάννην καθελείν (δηλαδή είχε εκδώσει καταδικαστική απόφαση πριν την δίκη). Έστι δε αληθές ότι παραγενόμενος ούτε συνέτυχέ μοι, ούτε κοινώνησέν μοι. Ός ουν προ της ακροάσεως των εχθρών επιτέλεσε τι αν ποιήση μετά την δίκην; Ομοίως δε και τον Ακάκιον διαλέγχω εφ’ είπεν: Εγώ τω Χρυσοστόμω αρτύω χύτραν. Περί δε Σευηριανού και του Αντιόχου, ους τάχιον μετελεύσεται η θεία δίκη, τι δει και λέγειν, ων τας νεωτεροποίας και τα κοσμικά άδουσι θέατρα; Ουκούν παρεκέκλησθε, ει κατ’ αλήθειαν βούλεσθέ με ελθείν, τούτους τους τέσσαρας, ει μεν ως δικαστές εκβάλετε τούτους του συνεδρίου, ει δε ως κατηγόρους στήσατε εις την κρίσιν, ίνα γνω όπως κονίζομαι, πότερον ως προς αντιδίκους ή ως προς δικαστάς, και πάντως ελεύσομαι ου μόνον προς την υμετέραν αγάπην, αλλά και προς πάσαν την Οικουμένην σύνοδον. Ώστε ουν γνώτε, εάν μυριάκις αποστείλητε προς με, ουδέν πλέον ακούσεσθε παρ’ εμού” (Παλλαδίου “Διάλογοι”, κεφ. VIII).

Φυσικά οι Οικουμενιστές ούτε τους Κανόνες υπολογίζουν, ούτε τον Ιερό Χρυσόστομο ευλαβούνται. Έχουν δικούς τους “πατέρες” για να στηρίζουν τις οικουμενιστικές τους πλάνες. Τον Μεταξάκη, τον Αθηναγόρα, τον Κουκούζη, τον Μελίτωνα Χατζή, τον Θυατείρων Αθηναγόρα, τον Αυστραλίας Στυλιανό, τον Αδριανουπόλεως Δαμασκηνό Παπανδρέου, τους Αντιοχειανούς, τον Μεσσηνίας κ. Σαββάτο, τον Ζηζιούλα, τον Τιργοβιστίου Νήφωνα, τον Βολοκολάμσκ Ιλαρίωνα, τον Μπάτσκας Ειρηναίο κτλ.. 

Οι Κανόνες χρησιμεύουν στους Οικουμενιστές μόνον σαν κανόνια εναντίον των ομολογητών κληρικών που έκαναν χρήση του αναφαίρετου κανονικού τους δικαιώματος να διακόψουν το μνημόσυνο των αιρετιζόντων επισκόπων.

Ναι! Αλλά υπάρχει ΚΑΙ Θεός ΚΑΙ ημέρα της Κρίσεως.

Σε κάθε περίπτωση οι Οικουμενιστές πρέπει να γνωρίζουν ότι, αν καθαιρέσουν τον π. Θεόδωρο, θα δημιουργηθεί πανορθόδοξη δυσφορία και αναταραχή και φυσικά ο ίδιος δεν θα αναγνωρίσει την καθαίρεσή του από ένα δικαστήριο που αρνείται, έστω και να παραστεί, για να το νομιμοποιήσει με την παρουσία του.

Άρα, γιατί θα τον καθαιρέσουν; Για να εκδηλώσουν τη μοχθηρία τους και το πλανεμένο τους φρόνημα ή για να εξωθήσουν τους αποτειχισμένους σε πανορθόδοξο σχίσμα; 

Ας προσέξουν οι Οικουμενιστές επειδή, ως προαγωγοί σχίσματος, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τη Θεία Δίκη. Ούτε το αίμα του μαρτυρίου, μας διαβεβαιώνει ο Ιερός Χρυσόστομος, δεν ξεπλένει την αμαρτία της δημιουργίας σχίσματος.

5 comments:

  1. Θέλουμε ν'αγιάσουμε ,αλλά ο σεβ. Άνθιμος δέν μας αφήνει! Κάνουμε την κάθε φιλότιμη προσπάθεια να ξεχάσουμε τις παλιές αμαρτίες , νά επιδείξουμε μεγαλοψυχία και συγχωρητικότητα , αλλά ο παναγιώτατος αποκρούει την ευσπλαγχνία μας Θέλουμε να τανύσουμε τά μικρά καλά , τις πατριωτικές κορόνες , οτι σέ κάποιες στιγμές του εκκλησιαστικου και εθνικού βίου τον καμαρώσαμε ,ώστε να ισοφαρίσουν τά μεγάλα παραπτώματα , αλλά δυστυχώς διακατέχεται από την υπερηφάνεια του ελεούμενου , που αποστρέφει την ελεημοσύνη Μήπως κ. Τελεβάντο θυμόσαστε ποιός είπε , οτι οι Ιεροι Κανόνες εκδικούνται ; Μήπως θυμόσαστε ποιός είπε οτι , όσο λαμπρό οικοδόμημα καί άν κτίσει κανείς πάνω στην άμμο ,αυτό θα καταρρεύσει ως χάρτινος πύργος; Ποιός άλλος από τον π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ασφαλώς Τά ζήσαμε και μέ τον πολύ Χριστόδουλο !Οι πνευματικοί νόμοι λειτουργούν και εκδικούνται τους παραβάτες Ο π. Επιφάνιος ποτέ δεν αναγνώρισε τους 12 μοιχεπιβάτες μεταξύ των οποίων και οι εντυπωσιακοί και πολλά υποσχόμενοι και κατόπιν αυτοαναιρεθέντες Χριστόδουλος και Ανθιμος Όταν ο π. Επιφάνιος αναφερόταν σέ αυτούς , έλεγε ο ΄΄φερόμενος ως Δημητριάδος ή Αλεξανδρουπόλεως ΄΄ Πού να ζούσε να έβλεπε και τά στερνά τους ! Επίσης ο π. Επιφάνιος ήταν πολέμιος του ΄΄ μεταθετού ΄΄ Υπάρχει δημοσιευθέν άρθρο του με τίτλο ΄΄ αμετάθετοι επί του μεταθετού ΄΄ Ο παναγιώτατος Ανθιμος δεν του έφτανε το ΄΄μοιχεπιβάτης ΄΄ ως Αλεξανδρουπόλεως , έγινε για δεύτερη φορά παραβάτης των Ιερών Κανόνων γενόμενος για δευτερη φορά μοιχός ως Θεσσαλονίκης μέσω του μεταθετού Βεβαίως δεν θα λέγαμε όλα αυτά , δεν θα ξύναμε πληγές , αν ο παναγιώτατος δεν τά σκάλιζε και δεν μας τά ανακαλούσε στην μνήμη μας Επικαλείται τους Ιερούς Κανόνες , αυτούς που καταπάτησε , για να εξοντώσει τους δικαίους Τά ζήσαμε και με τον Χριστόδουλο Ποτέ ο Χριστόδουλος δεν θέλησε να έχει κοντά του αξιόλογους και έναρέτους συνεργάτες Καταδιωκόμενος από εσωτερικές ερινύες μάζεψε κοντά του όλους τους ποντικοφράχτες , οι οποίοι αφού πάχυναν στο τέλος έφαγαν και τον ίδιο Το ίδιο βλέπω μακρόθεν να συμβαίνει και με τον Ανθιμο Αντί οι συνεργάτες του να τον συμβουλεύσουν για το παράλογο και άτοπο της επιχείρησης εξόντωσης των δικαίων , αυτοί στήνουν παρωδίες δίκαστηρίων εναντίον των δικαίων και τον αντικαθιστούν σαν πληρωμένοι δολοφόνοι με διατεταγμένη αποστολή την κεφαλή του Ιωάννου επί πίνακι Η παραγγελιά βέβαια είναι άνωθεν και ξανά άνωθεν και παραπάνω από τους άνωθεν μέχρι …….! Μήπως θυμόμαστε κ. Τελεβάντο ποιος είχε πεί ΄΄θα ήταν προτιμότερο το Φανάρι να είχε πέσει μέσα στον Βόσπορο ΄΄ ;

    Ο διωγμός και το μαρτύριο είναι η δόξα της εκκλησίας και το μερίδιο των δικαίων Φίλε εφ’ ώ πάρει ! Κανετε γρήγορα ό, τι έχετε να κάνετε Μην χρονοτριβείτε Έχουμε ήδη πάρει θέσεις στις κερκίδες του Κολοσσαίου ! Θα απολαύσουμε την παράσταση !

    ReplyDelete
  2. Ναι κυρία Λωρίτου. Ο π. Επιφάνιος είχε πει ότι είναι προτιμώτερο το Φανάρι να πέσει στο Βόσπορο αλλά δεν έχουμε πάρει θέσεις στις κερκίδες του Κολοσσαίου επειδη δεν θα απολαύσουμε την παράσταση. Θα κλειστούμε στο ταμειίον μας και θα κλάψουμε για την κατάντια

    ReplyDelete
  3. Νομίζω ότι σήμερα ο π. Επφάνιος θα έλεγε ότι η Βογατσικού να βυθιστεί στον Θερμαικό.

    ReplyDelete
  4. Θά δημιουργηθεί ρασοκηλίδα στη θάλασσα ! Θά ξεβράσει κροκόδειλους .....

    ReplyDelete
  5. Μεγάλε , έβγαλες τίτλο ! Ο Ορθόδοξος Τύπος απλά κοιμάται , περνά χειμερία και εαρινή και ατελείωτη νάρκη Το φαντάζεσαι σέ ημέρες δόξης να έβγαινε μέ έναν τέτοιο πρωτοσέλιδο ; Γι'αυτό υπάρχει η φαντασία για να αναπληροί την πραγματικότητα , όπου η δεύτερη οικτρά αποτυγχάνει ....

    ReplyDelete