Στις 12 τρέχοντος, ο Σεβασμιώτατος Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος Σαββάτος μίλησε σε ιερείς της Μητροπόλεως Λαγκαδά με θέμα τη Σύναξη του Κολυμβαρίου. Πράγματι η εμπέδωση των αποφάσεων του Κολυμβαρίου είναι κάτι που «καίει» τον πρωτοκλασάτο οικουμενιστή κ. Χρυσόστομο Σαββάτο και γι' αυτό «περιάγει την θάλασσαν και την γην όλην».
1.) Εξαπέλυσε εν πρώτοις, όπως συνηθίζει, μύδρους κατά των «φονταμενταλιστικών κύκλων» που πολεμούν το Κολυμβάριο.
2.) Μεταξύ άλλων καταπιάνεται και με την αποχή των τεσσάρων Εκκλησιών (Αντιοχείας, Ρωσσίας, Γεωργίας και Βουλγαρίας) από το Κολυμβαριο. Είναι απόλυτα φυσικό, διότι οι Οικουμενιστές το φέρουν βαρέως, γιατί δεν μπορούν να μιλάνε για Πανορθόδοξες αποφάσεις αφού πληθυσμιακά το 71% των Ορθοδόξων απείχαν από την εν λόγω Σύναξη.
3.) Ξαναφέρνει στην επιφάνεια το έωλο, πλην χιλιοειπωμένο, επιχείρημα περί παλινωδίας και αντιφατικότητος στη στάση των τεσσάρων Εκκλησιών. Όμως τα πραγματα ΔΕΝ είναι όπως τα παρουσιάζει. Μπορεί οι αντιπρόσωποι των εν λόγω Εκκλησιών να προσυπέγραψαν στη Γενεύη τα προσυνοδικά κείμενα, αλλά την τελική έγκριση και τον τελικό λόγο είχαν οι Ιερές Σύνοδοι των εν λόγω Εκκλησιών. Ως πανεπιστημιακός Καθηγητής αλλά και ως επίσκοπος της Εκκλησίας ώφειλε ο Σεβασμιώτατος να γνωρίζει αυτή τη «λεπτομέρεια». Γιατί κάνει πως δεν καταλαβαίνει; Δεν είναι η Ιερά Σύνοδος το ανώτατο Σώμα εκάστης Εκκλησίας;
4.) Όσον αφορά την αντιφατικότητα καλύτερα να εξετάσει τη στάση της αντιπροσωπείας της εν Ελλάδι Εκκλησίας στο Κολυμβάριο. Το Μάιο του 2106 η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι δώσει εντολή στην υπό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Β΄ αντιπροσωπεία να ΜΗ δεχθεί τον όρο «ετερόδοξες Εκκλησίες και Ομολογίες” για τους παντοειδείς αιρετικούς. Όμως η Αντιπροσωπεία περιφρόνησε και κατεπάτησε με σκαιότητα την εντολή και ψήφισε αγαλλομένω ποδί τον ανωτέρω απαράδεκτο όρο.
5.) Τώρα, όσον αφορά τα κίνητρα τους διαπιστώνει ΧΩΡΙΣ κανένα τεκμήριο ότι «είναι περισσότερο εκκλησιαστικά και πολιτικά και λιγότερο θεολογικού προβληματισμού». Εμείς απλώς του συνιστούμε να μελετήσει την ομόφωνη συνοδική απόφαση της εν Βουλγαρία Εκκλησίας, όπου με θεολογικά επιχειρήματα αποδομείται η απόφαση του Κολυμβαρίου.
6.) Λέει, επίσης, υπερασπιζόμενος τους παντοειδείς αιρετικούς, ότι οι Ορθόδοξοι ανιοικουμενιστές, που αντιτίθενται στις αποφάσεις του Κολυμβαρίου, διεκδικούν «θρησκοληπτική αποκλειστικότητα». Γι’ αυτούς «όλες οι άλλες Χριστιανικές Εκκλησίες δεν μπορούν να διεκδικούν την εκκλησιαστική τους ταυτότητα». Με απλά λόγια ο «προχωρημένος» κ. Σαββάτος δεν θεωρεί ούτε κάν «ετερόδοξους» τους αιρετικούς, ήγουν τους Παπικούς, Προτεστάντες, Αγγλικανούς, Μονοφυσίτες και όχι μόνο, αλλά Εκκλησίες (!!!). Ψιλά γράμματα και αμελητέες θέσεις γι’ αυτόν και τους όμοιους του οι τόσες κακοδοξίες, που κατεπολέμησαν οι Άγιοι Πατέρες και τόσες Οικουμενικές και Τοπικές Σύνοδοι. Ε, όχι, Σεβασμιώτατε!!! ΕΝΑΣ είναι ο Χριστός και ΜΙΑ η Εκκλησία Του. Οι αιρετικοί ΔΕΝ αποτελούν «Εκκλησίες».
No comments:
Post a Comment