Η ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΑ
Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====
Ο άνθρωπος ο μετά την παρακοήν, ο εκτός του Παραδείσου, δεν μπορούσε να υποφέρει την έλλειψη του πραγματικού Θεού. Δεν μπορούσε να υπομένει την κατάσταση της ακοινωνησίας με την Θεία Χάρη στην οποία περιέπεσε. Έτσι έφθασε να λατρεύει όχι τον Αληθινό έναν Θεό, αλλά όσα είδωλα του Θεού δημιουργούσε ο ίδιος ή δημιουργούνταν γύρω του.
Με τον τρόπο αυτό η ειδωλολατρία έγινε θρησκεία.

Να πούμε εξαρχής ότι ουδεμία «Χριστιανική παραφυάδα» λατρεύει τον Έναν Αληθινό Τριαδικό Θεό. Ούτε οι παπικοί, ούτε οι προτεστάντες, ούτε οι μονοφυσίτες, ούτε κάποιο άλλο υπότμημα του Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών, αναφέρεται στον Ένα Τριαδικό Θεό, αφού παραχαράσσουν είτε αυτά καθαυτά τα πρόσωπα της Αγίας Τριάδος, είτε διαστρέφουν τα περί των ενεργειών των προσώπων και των υποστάσεών Τους.

Δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε με τις περιβόητες μονοθεϊστικές θρησκείες, (που μας λένε κάποιοι ότι είναι και οδοί σωτηρίας)… Σ’ αυτές έχουμε περισσότερο καθαρή την εικόνα της ειδωλολατρίας.

Η παναίρεση του οικουμενισμού, έρχεται με τις θέσεις των οικουμενιστών θεολόγων, των οικουμενιστών Επισκόπων, Αρχιεπισκόπων και Πατριαρχών, να υπηρετήσει, ως δούλος τον Δεσπότη. Και ο Δεσπότης στην προκειμένη περίπτωση έχει δυστυχώς το όνομα «ειδωλολατρία». Γιατί; Διότι ο οικουμενισμός δέχεται όλες τις «ειδωλικές» καταστάσεις που εφηύραν και λατρεύουν, όλες οι «Χριστιανικές παραφυάδες». Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ένα από τα σπουδαιότερα κείμενα της Κρήτης αναβάθμισε τις αιρετικές παραφυάδες Δύσης και Ανατολής και τις ανέδειξε σε Εκκλησίες.

Συνεπῶς, ἡ «Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ» δῆθεν δέν περιορίζεται ἐντός τῆς Ὀρθοδοξίας, ἀλλά ὑπάρχει Ἐκκλησία (δηλ. σωτηρία) καί ἐκτός Ὀρθοδοξίας, στόν χῶρο τῆς αἱρέσεως, σύμφωνα μέ τή «Δήλωση τοῦ Τορόντο». Άρα και σύμφωνα με την συμφωνούσα σύνοδο του Κολυμπαρίου.
Πηγή Σάλπισμα Ζωής
No comments:
Post a Comment