ΦΑΝΑΡΙ ΚΑΙ ΜΟΣΧΑ.
ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΕΣ. ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΙ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ.
Δ΄
Του π. Άγγελου Αγγελακόπουλου
=====
3. Συνοδοιπόροι, συνόμιλοι καί αἰχμάλωτοι στόν Οἰκουμενισμό Φανάρι καί Μόσχα
Φανάρι καί Μόσχα, παρά τίς ὑφιστάμενες διαφορές τους σέ θέματα δικαιοδοσίας καί ἐξουσίας, δέν διαφέρουν οὐσιαστικῶς ὡς πρός τήν στάση τους ἀπέναντι τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο βρίσκεται ἐδῶ καί παραπάνω ἀπό ἕνα αἰώνα, σέ νέα αἰχμαλωσία, μετά ἀπό ἐκείνη τῆς Τουρκοκρατίας, στήν αἰχμαλωσία τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ἀποτυγχάνει καί συρρικνοῦται, γιατί τοῦ ἔλειψε ἡ δυναμική τῆς φυλακῆς καί προστασίας τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως. Ἡ ἐπαναπόκτηση αὐτοῦ τοῦ ρόλου θά τοῦ ἐπαναπροσφέρει δυναμισμό, ἀφοσιωμένα καί ἱκανά στελέχη μέ πνεῦμα καί διάθεση ὁμολογίας καί θυσίας μέχρι θανάτου, ὑπεράνω ὅμως ὅλων θά τοῦ προσφέρει τήν δύναμη, τήν εὐλογία, τήν μεσιτεία, τήν συναντίληψη τῶν ὁμολογητῶν τῆς πίστεως, τῶν μαρτύρων καί τῶν νεομαρτύρων, τήν συμμαχία τοῦ Θεοῦ.
Οἱ Μοσχοβῖτες τελευταῖα ἐπιθυμοῦν νά γίνουν «βασιλικώτεροι τοῦ βασιλέως», οἰκουμενιστικώτεροι τῶν οἰκουμενιστῶν Φαναριωτῶν. Ἡ Μόσχα τελευταῖα ἀναπτύσσει ἐσχάτως ἀρκετές οἰκουμενιστικές πρωτοβουλίες, ἀγνοῶντας τό Φανάρι. Ἀρκεῖ νά θυμηθεῖ κανείς τήν ὑπογραφή τοῦ κοινοῦ Κειμένου τῆς Ἀβάνας ἀπό τόν αἱρεσιάρχη Πάπα Φραγκῖσκο καί τόν οἰκουμενιστή Πατριάρχη Ρωσίας κ. Κύριλλο τόν Φεβρουάριο τοῦ 2016[10], μόλις τέσσερεις μῆνες πρίν τήν σύγκληση τῆς ψευδοσυνόδου τῆς Κρήτης.
Ἐπίσης, ἄν διαβάσει κανείς τό ἐπίσημο κείμενο μέ τίτλο «Οἱ βασικές ἀρχές ἀντιμετώπισης τῶν ἑτερoδόξων ἀπό τή Ρωσική Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία»[11], πού εἶναι ἀναρτημένο στόν ἐπίσημο διαδικτυακό ἱστότοπο τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας, στό Τμῆμα Ἐξωτερικῶν Ἐκκλησιαστικῶν Σχέσεων, ὅπου εἶναι ὑπεύθυνος ὁ οἰκουμενιστής Σεβ. Μητρ. Βολοκολάμσκ κ. Ἰλαρίων, θά διαπιστώσει ὅτι αὐτό εἶναι γεμᾶτο ἀπό τίς αἱρετικές θεωρίες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὅτι εἶναι ὅμοιο κατά πάντα μέ τό κείμενο τῆς ψευδοσυνόδου «Σχέσεις τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας πρός τόν λοιπόν χριστιανικόν κόσμον», καί ὅτι οὐσιαστικά ἀποτελεῖ μία ἄλλη ρωσική - θά λέγαμε - ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης.
Σέ τί, λοιπόν, ὠφέλησε τήν Μόσχα ἡ ἀπουσία της ἀπό τήν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης, ἀφοῦ κι αὐτή τά ἴδια καί ἀπαράλλακτα πιστεύει περί Οἰκουμενισμοῦ, ὅπως καί τό Φανάρι; Ὁ Οἰκουμενισμός καί φιλοπαπισμός τῆς Μόσχας καταδεικνύεται καί ἀπό τίς συχνότατες καί ἀλεπάλληλες ἐπισκέψεις τοῦ οἰκουμενιστοῦ Σεβ. Μητρ. Βολοκολάμσκ κ. Ἰλαρίωνος στό Βατικανό πρός συνάντηση τοῦ αἱρεσιάρχου Πάπα Ρώμης Φραγκίσκου. Ἡ πρόσφατη μάλιστα ἐπίσκεψη τοῦ προαναφερομένου Ἱεράρχου στόν Ποντίφηκα, γιά νά τόν ἐνημερώσει περί τῶν ἀποφάσεων τῆς Ρωσικῆς Ἱεραρχίας γιά τό Οὐκρανικό καί τόν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο[12], καταδεικνύει τοῦ λόγου τό ἀληθές.
(Συνεχίζεται)
No comments:
Post a Comment