Monday, May 4, 2015

«ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ» ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΤΟ Π.Σ.Ε. ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ



«ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»
ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΤΟ Π.Σ.Ε. ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ

Της Χριστούφαντου
=====

Διαβάζουμε στήν τέταρτη παράγραφο τοῦ ἄρθρου: ''Πανορθόδοξη Σύνοδος καί Οἰκουμενική Κίνηση'' τοῦ Σεβ. Ζιμπάμπουε (http://www.amen.gr/article/panorthodoksi-synodos-kai-oikoumeniki-kinisi) ὅτι: «Ἕν ἐκ τῶν προνομιούχων ὀργάνων τῆς συγχρόνου Οἰκουμενικῆς Κινήσεως εἶναι καί τό Παγκόσμιον Συμβούλιον Ἐκκλησιῶν».

Ἀλλά, γιατί αὐτός ὁ χαρακτηρισμός τοῦ ''προνομιούχου''; Ἐπειδή θέτει στό ἴδιο ἐπίπεδο τήν ἀλήθεια, πού ἐκπροσωπεῖ ἡ Ὀρθοδοξία, μέ τό ψεῦδος καί τήν πλάνη τῶν αἱρέσεων, κάτι δυστυχῶς πού τό ἀποδέχονται οἱ "Ὀρθόδοξοι" Οἰκουμενιστές ἐκπρόσωποι;

Καί συνεχίζει τό ἄρθρο: «Παρά τό γεγονός ὅτι δέν συμπεριλαμβάνει τοῦτο εἰς τούς κόλπους αὐτοῦ ἁπάσας τάς Χριστιανικάς Ἐκκλησίας... ἀντιπροσωπεύει σήμερον μίαν συγκεκροτημένην οἰκουμενικήν ἀδελφότητα...»

Δυστυχῶς, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία φέρεται σάν ἕνα κομμάτι «ἐκκλησίας» ἰσόκυρο καί ἰσότιμο μέ τίς αἱρετικές παραφυάδες τοῦ Προτεσταντισμοῦ, σύμφωνα μέ τήν διαβόητη θεωρία τῶν Κλάδων. Οἱ ''Ὀρθόδοξοι'' Οἰκουμενιστές θεωροῦν ''ἐκκλησίες'', τούς αἱρετικούς ἑτεροδόξους, οἱ ὁποῖοι δέν εἶναι Ἐκκλησίες. Ἐκκλησία εἶναι μόνο ἡ Ὀρθόδοξη, δηλαδή ἡ Μία, Ἁγία, Ἀποστολική καί Καθολική Ἐκκλησία, καί παραμένει ἕως τῆς συντελείας μία καί ἀδιαίρετη.

Κάθε χριστιανική κοινότητα, ἐκτός τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, εἶναι αἱρετική. Ἡ Ἐκκλησία δέν διαιρεῖται, γιατί εἶναι τό μυστηριακό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ καί ὁ Χριστός εἶναι ἡ κεφαλή του. Οἱ Προτεστάντες, οἱ Παπικοί οἱ Μονοφυσῖτες κλπ. εἶναι αἱρετικοί καί δέν ἀποτελοῦν ἄλλη Ἐκκλησία.

Ἐπίσης κάθε πιστός ἐκτός Ἐκκλησίας εἶναι σχισματικός.

Ὅσο γιά τήν «συγκεκροτημένην οἰκουμενικήν ἀδελφότητα» πού θεωρεῖται ὅτι εἶναι τό Π.Σ.Ε., ὄχι οἰκουμενική ἀλλά Οἰκουμενιστική - Προτεσταντική ἀδελφότητα... εἶναι.

Στήν συνέχεια, ἀναφέρει τό ἄρθρο ὅτι: «...τήν γενικήν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας συνείδησιν, ὅτι «ἀποτελεῖ ὀργανικόν μέλος τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου τῶν Ἐκκλησιῶν...».

Ὁμιλοῦν γιά τήν συμμετοχή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στό Π.Σ.Ε., ὅμως, δέν ἀναφέρουν οἱ ''Ὀρθόδοξοι'' Οἰκουμενιστές ὅτι δύο Τοπικές Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες τῆς Γεωργίας καί τῆς Βουλγαρίας δέν συμμετέχουν σ᾽ αὐτό. Ἀλλά καί αὐτό νά μήν εἶχε συμβεῖ, ἡ συμμετοχή τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στό Π.Σ.Ε. δέν ἀποτελεῖ δόγμα οἰκουμενικότητας καί ἀλήθειας. Τό ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀποτελεῖ ὀργανικόν μέλος τοῦ Π.Σ.Ε., αὐτό σέ καμμία περίπτωση δέν χαρακτηρίζει τήν ''Γενική Συνείδηση'' τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.

Καί συνεχίζει τό ἄρθρο, «... τήν στερράν ἀπόφασιν αὐτῆς (τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας) ὅπως... συμβάλῃ εἰς τήν προαγωγήν καί εὐόδωσιν τοῦ ὅλου ἔργου τοῦ Παγκοσμίου Συμβουλίου τῶν Ἐκκλησιῶν».

Οἱ συμπροσευχές, ἡ συμμετοχή σέ λειτουργικές ἐκδηλώσεις μαζί μέ ἑτεροδόξους κλπ. σημαίνει ἀθέτηση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησιολογίας.

Ἄρα, ἡ ''στερρά ἀπόφαση'', σημαίνει, ὅτι αὐτή ἡ ''συμβολή'' δέν μπορεῖ νά πραγματοποιηθεῖ παρά μόνο μέ ταυτόχρονη παραίτηση τῶν Ὀρθοδόξων ἀπό τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία τους, δηλαδή ἀπό τήν Πίστη τους, πού ἐκτός τῶν ἄλλων, σημαίνει ὅτι ἡ μετάνοια καί ἐπιστροφή ὅλων τῶν αἱρετικῶν μέ βάση τήν πατροπαράδοτη Ἀποστολική Πίστη καθίσταται ἀδύνατη.

Ὑπό αὐτές τίς προϋποθέσεις καί συνθῆκες συμμετοχῆς τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στό Π.Σ.Ε., ἐπιβάλλεται ἡ ἄμεση ἀποχώρησή της ἀπό τό Π.Σ.Ε. Μάλιστα, ἐπιβάλλεται ἡ ἀποχώρησή πρίν ἀπό τή σύγκληση τῆς ''Μεγάλης Συνόδου'' το 2016, ὥστε νά ἀποφευχθοῦν τά ἔκτροπα κατ᾽ αὐτήν. Ὅμως, ἐπειδή οἱ ''Ὀρθόδοξοι'' Οἰκουμενιστές, ὅπως φαίνεται, εἶναι διατεθειμένοι νά μήν κάνουν πίσω, δυστυχῶς τά πράγματα μᾶλλον θά ἐξελιχθοῦν ἐπί τά χείρω, μέ ὅ,τι αὐτό συνεπάγεται. Ὁ Θεός νά βάλει τό χέρι Του!  

No comments:

Post a Comment