ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. Α. ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗ
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
==========
Ο ευρωβουλευτής κ. Ανδρέας Πιτσιλλίδης, σε συνέντευξή του, που είχε δώσει στον κ. Μίκη Κασάπη, αναφέρθηκε και στο θέμα της ομοφυλοφιλίας, με απαράδεκτες για την Εκκλησία θέσεις. Στην εν λόγω συνέντευξη επιχειρηματολογεί, παρερμηνεύοντας τον λόγον του Αποστόλου Παύλου, στην Προς Γαλάτας Επιστολή «ουκ ενι άρσεν και θήλυ» (Γαλ. 3,28). Συγκεκριμένα ισχυρίστηκε ο ευρωβουλευτής, ότι «ένας συντηρητικός Απόστολος, ο Απόστολος Παύλος, λέει ότι δεν υπάρχει στα μάτια του Θεού άνδρας και γυναίκα…υπάρχει άνθρωπος».
Καταρχήν είναι απαράδεκτος ο χαρακτηρισμός του Αποστόλου Παύλου ως συντηρητικού και ο χαρακτηρισμός αυτός παραπέμπει σε καθαρά εκκοσμικευμένη άποψη.
Ο Απόστολος Παύλος, είχε πει τα σπουδαία εκείνα προς σωτηρίαν λόγια για τις «παρά φύσιν» διαστροφές. Αυτή η παρερμηνεία των λόγων του Αποστόλου Παύλου στην Προς Γαλάτας Επιστολή «ουκ ενι άρσεν και θήλυ» (Γαλ. 3,28) είναι απαράδεκτη.
Προσπαθεί λανθασμένα ο κ. ευρωβουλευτής, να κατοχυρώσει και θεολογικά τις «παρά φύσιν» διαστροφές. Ο Απόστολος Παύλος στην Προς Ρωμαίους Επιστολή του, αναφέρει «αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν. Ομοίως δε και οι άρρενες, αφέντες την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» (Ρωμ.1,26). Ο λόγος τούτος του Αποστόλου Παύλου συνεχίζει, «πάντες γαρ υμείς εις εστέ εν Χριστώ Ιησού». Και φυσικά το «εις εστέ εν Χριστώ Ιησού», επεξηγεί τι εννοεί ο Απόστολος Παύλος. Προσπαθεί λοιπόν ο ευρωβουλευτής, με απαράδεκτες ερμηνείες να δικαιολογήσει «τους κατεργαζομένους την ασχημοσύνην ταύτην».
Ο Απόστολος Παύλος, είχε πει τα σπουδαία εκείνα προς σωτηρίαν λόγια για τις «παρά φύσιν» διαστροφές. Αυτή η παρερμηνεία των λόγων του Αποστόλου Παύλου στην Προς Γαλάτας Επιστολή «ουκ ενι άρσεν και θήλυ» (Γαλ. 3,28) είναι απαράδεκτη.
Προσπαθεί λανθασμένα ο κ. ευρωβουλευτής, να κατοχυρώσει και θεολογικά τις «παρά φύσιν» διαστροφές. Ο Απόστολος Παύλος στην Προς Ρωμαίους Επιστολή του, αναφέρει «αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν. Ομοίως δε και οι άρρενες, αφέντες την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» (Ρωμ.1,26). Ο λόγος τούτος του Αποστόλου Παύλου συνεχίζει, «πάντες γαρ υμείς εις εστέ εν Χριστώ Ιησού». Και φυσικά το «εις εστέ εν Χριστώ Ιησού», επεξηγεί τι εννοεί ο Απόστολος Παύλος. Προσπαθεί λοιπόν ο ευρωβουλευτής, με απαράδεκτες ερμηνείες να δικαιολογήσει «τους κατεργαζομένους την ασχημοσύνην ταύτην».
Ο Απ. Παύλος αποκαλεί «Πάθη ατιμίας", τα πάθη στα οποία έπεσαν αυτοί οι οποίοι «μετήλλαξαν την αλήθειαν του Θεού εν τω ψεύδει». Επεξηγεί επακριβώς ποια είναι τα πάθη τούτα, «αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την παρά φύσιν» και όχι η πλανεμένη ερμηνεία της μαύρης τουλίπας, ανάμεσα στις κόκκινες τουλίπες, κατά τον ευρωβουλευτή. Και συνεχίζει για τους αρσενοκοίτες ο Απόστολος Παύλος, «ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους, άρσενες εν άρσεσι την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν εν έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες».
Πλάνη οι επαίσχυντες πράξεις, πλάνη και το αλλόκοτον παιχνίδισμα της «διαφορετικότητας», με τις μαύρες και κόκκινες τουλίπες. Το να παρέλθει κάποιος με παρερμηνείες, τούτην την «αλλόκοτον λύσσαν» (κατά τον Άγιον Ιωάννην τον Χρυσόστομον) με το να διδάσκει ετεροδιδασκαλίες, οδηγεί στην αμετανοησία τους ομοφυλόφιλους «πάσχοντες» συνανθρώπους μας.
Αποφεύγοντας λοιπόν τέτοιες παρερμηνείες, δίδεται η δυνατότητα της σωτηριώδους μετανοίας στους συνανθρώπους μας, οι οποίοι ταλαιπωρούνται από τούτο το «δαιμονικόν πάθος» (κατά τον Άγιον Ιωάννη τον Χρυσόστομο).
Αποφεύγοντας λοιπόν τέτοιες παρερμηνείες, δίδεται η δυνατότητα της σωτηριώδους μετανοίας στους συνανθρώπους μας, οι οποίοι ταλαιπωρούνται από τούτο το «δαιμονικόν πάθος» (κατά τον Άγιον Ιωάννη τον Χρυσόστομο).
Επίσης στην Προς Τιμόθεον Α΄ Επιστολή ο Απ. Παύλος αναφέρει «…πόρνοις, αρσενοκοίταις …και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται…» (Α΄ Τιμ.1,10). Τα σωτηριώδη λόγια του Αποστόλου Παύλου, επαρκώς αρκούν για να δοθεί αποστομωτική απάντηση στον κ. ευρωβουλευτή.
Εδω συμφωνουμε Πανικο
ReplyDeleteΣυμφωνείτε;
ReplyDeleteΕπειδη δεν πηγαίνετε τον Πιτσιλλίδη επειδή είναι άνθρωπςο του Κύκκου ή για λόγους αρχής;
Από εφαρμογή των λόγων πώς τα πάτε;