Sunday, January 19, 2014

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ “ΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ”



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ “ΑΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΗΜΕΡΑ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Ακουσα από ανάρτηση του παραδοσιακού ιστολογίου “Κατάνυξις” το ηχητικό με την λίαν ενδιαφέρουσα ομιλία του π. Θεόδωρου Ζήση που επιγράφεται “Κινδυνεύει η Ορθοδοξία;”

Στην ομιλία του ο σεβαστός μας Γέροντας αναφέρθηκε σε πολλά και ενδιαφέροντα θέματα, ενώ ήταν καταφανής η προσπάθειά του να επαινέσει τον Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ για να τον ενθαρρύνει να συνεχίσει να δίνει μαρτυρία ομολογίας της πίστεως για τα θέματα του Οικουμενισμού.

Παράλληλα μίλησε με πολλή παρρησία για τον ανεκδιήγητο και αχαρακτήριστο κ. Γιαγκάζογλου, τους ΚΑΙΡΟΣκόπους του και τα καταχθόνια τους σχέδια για να μετατρέψουν το μάθημα των θρησκευτικών σε οικουμενιστικό - θρησκειολογικό, αλλά και για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο που τους καλύπτει να ασχημονούν σε βάρος της Εκκλησίας και σε βάρος της ορθόδοξης αυτοσυνειδησίας και σε βάρος της ψυχής των παιδιών μας.

Ο π. Θεόδωρος επίσης ανέφερε ότι -όταν οι ακροβατισμοί του Πατριάρχη Αθηναγόρα είχαν φτάσει στο απόγειό τους- ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, συμβούλευσε την αδελφότητα του Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνας -που την εποχή εκείνη ασκείτο σε κελλί στην Προβάτα-, να μην προχωρήσει σε σχίσμα με μια από τις Παλαιοημερολογήτικες “Εκκλησίες”, αλλά να δείξει ανοχή “άχρι καιρού”, όπως οι πλείστοι επίσκοποι της Εκκλησίας της Ελλάδος, οι οποίοι με εξαίρεση 6 ή 7 -κατά τη διαπίστωση του π. Επιφάνιου-, οι υπόλοιποι διαφωνούσαν -έστω και αν δεν διαμαρτύρονταν δημόσια- με τις οικουμενιστικές ασχημίες του Αθηναγόρα.

Σήμερα, ισχυρίστηκε ο π. Θεόδωρος, η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη από την εποχή του Αθηναγόρα.

Αλλά με όσα ανέφερε στη συνέχεια απέδειξε ότι ο ισχυρισμός του αυτός είναι 100% αθεμελίωτος.

Και τούτο διότι όταν άρχισε να εξηγεί για ποιο λόγο η κατάσταση σήμερα είναι χειρότερη από ότι ήταν την εποχή του Αθηναγόρα, άρχισε να απαριθμεί μία προς μία τις οικουμενιστικές αθλιότητες του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου.

Η προσπάθειά του να πείσει ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι εξίσου οικουμενιστής με τον προκάτοχο του δεν είναι καθόλου πειστική. 

Αυτό το λέω εγώ που ανέδειξα το ιστολόγιό μου το υπό αριθμό ένα βήμα κριτικής εναντίον του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου, όπως μπορεί να διαπιστώσει όποιος διαβάσει τις 847 αναρτήσεις μου για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, που -σχεδόν στην ολότητά τους- ασκούν καταλυτική κριτική εναντίον του Μακαριότατου.

Η δική μου αντίληψη είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι Νεορθόδοξος πρώτης γραμμής εξ ου και η Μητρόπολη Θηβών περισυνέλεγε όλη τη Νεορθόδοξη σαβούρα (Θερμό, Αδαμάντιο Αυγουστίδη κτλ.), όπως υπήρξε -και είναι- Μαικήνας των κάθε είδους Νεονικολαιτών (Γιανναρά κτλ.).

Οικουμενιστής όμως και μάλιστα συνειδητός οικουμενιστής δεν νομίζω ότι είναι. 

Ορθή βεβαίως η παρατήρηση του π. Θεόδωρου ότι διατηρεί τον ανεκδιήγητο Μεσσηνίας σε επιτελικές θέσεις των διαλόγων, κατόπιν απαίτησης του Φαναρίου, αλλά συνειδητός οικουμενιστής ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν είναι.

Απλά ο Μακαριότατος δεν πολυσκοτίζεται γι’ αυτά τα θέματα -όπως γενικά δεν πολυσκοτίζεται για θεολογικά θέματα-, αλλά ούτε συμπροσευχές με αιρετικούς ή αλλόθρησκους κάνει, ούτε υπέγραψε προδοτικά για την Ορθοδοξία κοινά κείμενα ή προδοτικές συμφωνίες με τους αιρετικούς.

Αν την εποχή του π. Επιφάνιου υπήρχαν 6 ή 7 οικουμενιστές ιεράρχες στην Εκκλησία της Ελλάδος σήμερα είναι αμφίβολο αν υπάρχουν έστω και τόσοι.

Απόδειξη τούτου είναι ότι ο π. Θεόδωρος, όταν άρχισε να απαριθμεί τους οικουμενιστές ιεράρχες, στάθηκε στα ονόματα των Σεβ. Μεσσηνίας και Δημητριάδος. 

Αλλά πέραν αυτών των δύο ποιος άλλος ιεράρχης της Εκκλησίας της Ελλάδος είναι συνειδητός οικουμενιστής;

Θα μπορούσε βέβαια κάποιος να αναφέρει τον Σεβ. Σύρου Δωρόθεο, τον Σεβ. Ιλίου Αθηναγόρα, τον Σεβ. Αχαίας Αθανάσιο, τον Σεβ. Καλαβρύτων Αμβρόσιο -αν και περισσότερο "Χριστοδουλάνθρωπος" και "Βαρθολομαιομάχος" παρά οικουμενιστής είναι-, τον Σεβ. Αλεξανδρουπόλεως Ανθιμο και τον Θεοφιλ. Διαυλείας κ. Γαβριήλ, αλλά από εκεί και πέραν δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος επίσκοπος που είναι οικουμενιστής. 

Και για να ακριβολογούμε ο “Νεωκόρος”, αν και υπογράφει κακόδοξα κείμενα του ΠΣΕ και συμπροσεύχεται με αιρετικούς, είναι “ταυρομαχιστής”, “Ελβετοφρουριστής” και “πεμπτολεωφοριστής” μάλλον παρά οικουμενιστής -if you know what I mean. 

Σιγά μη δεν χαλά τη ζαχαρένια του ο “Νεωκόρος” για θεολογικά θέματα! 

Θα τον ελέγχουμε φυσικά για τις οικουμενιστικές παρεκτροπές του, όπως και τον Σεβ. Σύρου -και ως γνωστόν ουδενός υπήρξα δεύτερος στον έλεγχο και των δύο-, αλλά εν επιγνώσει της διαφοράς του συνειδητού οικουμενιστή και του θεολογικά άσχετου οικουμενιστή που ενδιαφέρεται πρώτιστα για τις φανφάρες -συμπόσια, δείπνα, ταξιδάκια, ψώνια, φωτογραφίες κτλ.- που συνοδεύουν τις οικουμενιστικές ασχημίες.

Τα ίδια -όπως ανέφερα- ισχύουν για τον Σεβ. Σύρου. Η οικουμενιστική συμπεριφορά του είναι απολύτως απαράδεκτη, όπως λ.χ. κοινές ποιμαντικές παραστάσεις και συμπροσευχές που επιδίδεται συστηματικά με τους Παπικούς κτλ., το πραγματικό του όμως ενδιαφέρον είναι τα ελικόπτερα, τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα, οι πολυαρχιερατικές τουαλέττες, οι Αράθυμοι, τα φωτογραφικά άλπουμ, οι δημόσιες σχέσεις και τα beach-parties.

Από εκεί και πέραν ποιος άλλος ιεράρχης είναι συνειδητός οικουμενιστής;

Παλαιότερα ο π. Θεόδωρος Ζήσης ανέφερε ότι ο Αγιος Σιατίστης είναι οικουμενιστής, αλλά δεν άκουσα, ούτε και διάβασα κάποια είδηση ή κάποιο κείμενο που να αποδεικνύει τον ισχυρισμό.

Τέλος λόγου. Αν οι οικουμενιστές επίσκοποι είναι σήμερα περισσότεροι από την εποχή του Αθηναγόρα και αν η κατάσταση σήμερα είναι χειρότερη από ότι ήταν την εποχή του Χριστόδουλου, για ποιο λόγο ακόμη και ο κ. Σαββάτος υποχρεώθηκε να υπογράψει τις ομόφωνες αποφάσεις της Συνόδου της Ιεραρχίας του Οκτωβρίου του 2009;

Πόσο δίκαιο είναι να χαρακτηρίζουμε ως συμμετέχοντες "στη σιωπή για τη μεθόδευση της οικουμενιστικής προδοσίας" όσους πήραν την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του 2009;

No comments:

Post a Comment