Wednesday, May 6, 2015

ΤΑ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΑ ΛΑΘΗ, Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΙΑ



ΤΑ ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΑ ΛΑΘΗ, Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΥΡΝΑΡΙΑ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Ο κ. Παν. Α. Ανδριόπουλος του ιστολογίου «Ιδιωτική όδος» ενοχλήθηκε από αυτά που έγραψα, με αφορμή τις αντιχριστιανικες θέσεις του π. Β. Θερμού και του π. Β. Χαβάτζα υπό τον τίτλο «Ποιες αμαρτίες υποστηρίζουν ενθέρμως οι π. Β. Θερμός και π. Β. Χαβάτζας». Αντιπαρέρχομαι τις λοιδωρίες, τα εισαγωγικά και τις ειρωνείες του κι έρχομαι απ’ ευθείας στο θέμα. Απολογούμαι για το γεγονός ότι μπέρδεψα τα πράγματα και σ’ αυτό ομολογώ πως ο ανωτέρω συντάκτης έχει απόλυτο δίκαιο. Πού έσφαλα; Στο ότι έγραψα ότι ο π. Β. Θερμός κι ο π. Β. Χαβάτζας έγραψαν βιβλία, με τους τίτλους αυτούς. Δεν εγραψαν βιβλία, ούτε αρθρίδια, αλλά ΑΡΘΡΑ. Και τα δύο βρίσκονται στο βιβλίο «Χριστιανική ζωή και σεξουαλικές σχέσεις», των εκδόσεων «Εν Πλώ». Οι παραπομπές συνεπώς είναι από το βιβλίο αυτό κι είναι ορθότατες, όπως και το κείμενο. 

Το σημαντικό όμως είναι ότι ΑΥΤΕΣ είναι οι θέσεις των συγγραφέων των άρθρων. Οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν ότι αυτή είναι η ουσία του θέματος. «Την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιω. ζ΄24). Γράφει, μεταξύ άλλων, ο π. Β. Θερμός: «Οι εκκλησιαστικοί συνεχίζουν να εντάσσουν την ομοφυλοφιλία στις σεξουαλικές διατροφές, μαζί δηλ. με την ηδονοβλεψία,την επιδειξιομανία, την παιδεραστία, τον φετιχισμό» (σελ. 162). Δεν διαχωρίζει με αυτά τη θέση του ο π. Θ. Θερμός από την εκκλησιαστική διδασκαλία; Από πού ως πού διαστρέφω την αλήθεια; Ο κ. Ανδριόπουλος δεν μπήκε στον κόπο να μας το αποδείξει. Αλλό σημείο: «Με θεολογικά κριτήρια, όμως, είναι αμφίβολο αν ευσταθεί η διαπίστωση της Ιεράς Συνόδου μιάς Ορθόδοξης Εκκλησίας ότι η ομοφυλοφιλία είναι πτώση και ασθένεια του ανθρώπινου προσώπου, δεδομένου ότι το να ανακαλύπτει κάποιος νέος την ομοφυλόφυλη έλξη μέσα του, συνιστά ασθένεια της φύσεως κι όχι του προσώπου» (σελ. 169). Εδώ ο άνθρωπος είναι σαφέστατος. Τα βάζει μάλιστα και με Ιερά Σύνοδο μιας Ορθόδοξης Εκκλησίας (γιατί δεν μας λέει ποια είν’ αυτή άραγε;) που τόλμησε να πει ότι η ομοφυλοφιλία είναι πτώση και ασθένεια (αφού έτσι διδάσκει η χριστιανική πίστη) και την κατακεραυνώνει. 

Από πού ως πού η ασθένεια της φύσεως της ανθρωπίνης απαλλάσσει το πρόσωπο από τη δική του προσωπική ευθύνη και τις δικές του προσωπικές επιλογές; Την ασθένεια της φύσεως μπορεί να επικαλεσθεί κι ο φονιάς κι ο πόρνος κι ο κλέφτης κι ο ψεύτης κι ο καταχραστής κι ο φιλοκατήγορος και ο καταλάλος και γενικά οποιοσδήποτε διαπράττει την  αμαρτία. Τέλος λόγου. Όποιος θέλει ας μελετήσει επισταμένως τα δύο άρθρα των ανωτέρω κληρικών για να διαπιστώσει αν διαστρέφω τις απόψεις τους ή αν καταπολεμώ στο δικό μου άρθρο, βάσει του αιώνιου λόγου του Θεού, (Γεν. ιη΄20- ιθ΄29, Κριτ. ιθ΄, Α΄Κορ. ς΄9-10, Α΄Τιμ. Α΄10 κλπ.) αντιχριστιανικές θέσεις, που θέλουν να αλλάξουν την πίστη μας και να αλλοτριώσουν το θέλημα του Θεού. Μισούν κι εχθρεύονται τους ομοφυλόφιλους όσοι τους λένε ότι δεν πρέπει να πολεμήσουν την αμαρτία και να την θεωρήσουν σαν κάτι φυσικό.

No comments:

Post a Comment