Friday, November 3, 2017

Η ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ ΚΑΙ Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ



Η ΣΧΟΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ ΝΑΝΗ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΟ ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜ. ΕΦΡΑΙΜ ΤΗΣ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===== 

Οι παρεμβάσεις του ιατρού κ. Λυκούργου Νάνη στο διαδίχτυο έχουν τρεις αρετές:
1.) Παρακολουθεί τα πάντα και έχει εξαιρετική ενημέρωση της επικαιρότητας την οποία καθιστά κοινωνό σε πολλούς ιστολόγους και τους βοηθά έτσι να ασχοληθούν με φλέγοντα θέματα.
2.) Έχει ορθότατες θεολογικά θέσεις απολύτως σύμφωνες με την ορθόδοξη πίστη για όλα τα θέματα. Οι θέσεις του είναι ορθόδοξες αλλά και ισορροπημένες. Ποτέ δεν εκτρέπεται σε ακραίες καταστάσεις και ποτέ δεν μιλά με υβριστικό τρόπο. Έχει την παρρησία να λέγει τα πράγματα με το όνομά τους, αλλά κήδεται του συμφέροντος της ψυχής του και του συμφέροντος της Εκκλησίας.
3.) Έχει το λίαν δυσεύρετο -αλλά τόσο αναγκαίο- χάρισμα να λέγει λίγα για να εκφράσει πολλά.

Γι’ αυτό -δικαίως- η προσοχή που απολαμβάνει ο σχολιασμός του είναι μεγάλη.

Σε πρόσφατο σχόλιό του, που έγραψε για την παράθεση άρθρου του κ. Γιαγκάζογλου για το μάθημα των θρησκευτικών από την Βατοπαιδινή “Πεμπτουσία”, αναφέρει: 

“Καλά, η βατοπαιδινή ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ δεν γνωρίζει το διαβρωτικό ρόλο του ηγουμένου της επιχειρήσεως της αφύσικης και εκτρωματικής μεταλλάξεως του μαθήματος των Θρησκευτικών;
Προφανέστατα ναι!
Και όμως, σκανδαλωδώς τον προβάλλει όπως και το γνωστό και μη εξαιρετέο και φιλο-καζαντζακικό Σταμούλη!
Πάτο δεν έχει ο κατήφορός τους!”

Όχι γιατρέ μου! Ο κατήφορός τους δεν έχει πάτο. Ούτε και θα αποκτήσει αν δεν καταδικαστεί συνοδικά ως κακόδοξος ο πλανεμένος και Θεομπαίκτης Γέροντάς τους Ιωσήφ Βατοπαιδινός το άρρωστο πνεύμα του οποίου εκφράζουν με τον όλο βίο και την πολιτεία τους. 

Όσοι δεν γνώρισαν από κοντά και από την καλή τον μακαριστό Ιωσήφ είναι ενδεχόμενο να θεωρούν την κρίση μου καρπό εμπάθειας και ακρισίας. Αυτοί που ξέρουν από κοντά τον αείμνηστο συνειδητοποιούν ότι αυτή δυστυχώς είναι η θλιβερή πραγματικότητα.

Τα ίδια ρεζιλίκια με τον π. Εφραίμ και το Βατοπαίδι παρατηρούνται και στη Μητρόπολη Λεμεσού. Με την εξής διαφορά! Ο Πανιερώτατος Λεμεσού είναι πανέξυπνος και προπαντός παμπόνηρος. Γι’ αυτό και ξέρει να κρύβεται ώστε πολλοί ευσεβείς καλόπιστοι άνθρωποι τον εκτιμούν ως ζώντα Άγιο και ενάρετο επίσκοπο. Φυσικά αυτοί που ξέρουν την αληθινή εικόνα του Πανιερώτατου κουνούν με θλίψη το κεφάλι.

Έχουν κάνει τη θεομπαιξία επιστήμη και στη Λεμεσό και στο Βατοπαίδι, δίνουν βήμα σε νεωτεριστές και Οικουμενιστές να προάγουν τις θέσεις τους και έχουν καταστήσει τη Μητρόπολη Λεμεσού και τη Μονή Βατοπαιδίου κέντρα δημοσίων σχέσεων. 

Ορισμένοι που υπολήπτονται τον Πανιερώτατο Λεμεσού μπορεί να παραξενευτούν με όσα έγραψα πιο πάνω ή να τα θεωρούν καρπό εμπάθειας και ακρισίας. 

Θα δώσω ένα παράδειγμα για να τους βοηθήσω να αντιληφθούν την αλήθεια του πράγματος.

Η Μητρόπολη Λεμεσού εξέδωσε την ιστορία της Μητροπόλεως, που συνέταξε ο ιερομόναχος Σωφρόνιος Μιχαηλίδης. Στην ιστορία αυτή ο υιός της Γεέννης του Οικουμενισμού -Μελέτιος Μεταξάκης- εκθειάζεται μέχρι τρίτου ουρανού.!!!

Μόλις αντελήφθηκα το μέγεθος του ανοσιουργήματος έγραψα πολύ σκληρή -όχι όμως υβριστική- κριτική για την προβολή ενός νεωτεριστή, Οικουμενιστή και πιθανότατα μασώνου Πατριάρχη και παρακάλεσα να αποσυρθεί το βιβλίο ή να γίνει δεύτερη έκδοσή του για να παρουσιαστεί ο Μεταξάκης στις αληθινές τραγικές του διαστάσεις.

Το αποτέλεσμα; Ο Πανιερώτατος Λεμεσού επανεξέδωσε την ιστορία της Μητροπόλεως του χωρίς καμία διόρθωση.

Αφήνω στην κρίση του αναγνώστη το συμπέρασμα για το ποιος στην πραγματικότητα είναι ο Πανιερώτατος Λεμεσού και ποια είναι η στάση του έναντι του Οικουμενισμού και των νεωτερισμών.

17 comments:

  1. Πολυποτισμικότητα ! Υπέροχη λέξη καί βαρύγδουπη μα τελείως ακατάλληλη για νά περιλάβει τις χαντζάρες του προφήτη Η λέξη πολιτισμός περιέχει όλα τα αθάνατα έργα του ανθρωπίνου πνεύματος , όλα τα μνημεία της πακγόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς Μέσα σε αυτην την πολιτιστική λκηρονομιά μπορεί νά μας πει ο κ. ....όγλου ποιά θέση κατέχει το Ισλάμ; Μήπως το σκοτάδι της Οθωμανικής κατοχής ; Εκι όπου εξαπλώθηκε σταμάτησε κάθε πολιτιστική παραγωγή Θά παρακαλούσαμε τον κ.....όγλου καί όποιον αλλον οικουμενιστή προφέρει αυτή την υπέροχη λέξη νά μας πεί πώς και μέ ποιό τρόπο το Ισλάμ κατοχυρώνει την θέση του μέσα στον ανθρώπινο πολιτισμό ;Η πολιτιστική όσμωση εκεί που υπάρχει πολιτισμός γίνεται μέσα από τους δρόμους του πολιτισμού και δέν θα περίμενε το πατρονάρισμα των οικουμενιστών που τις περισσότερες φορές είναι καί ανίδεοι Δεν περίμεναν ασφαλώς τα μεγάλα ονόματα του Ευρωπαικού και πακγόσμιου πολιτισμού τον κ....όγλου και τους οικουμενιστές να τους εντάξουν μέσα στην πολυπολιτισμικότητα για νά κατοχυρώσουν μια θέση μέσα στό πάνθεο του πολιτισμού Η δημιουργία τους τους εξήρε πάνω απο τις δογματικές παρεκκλισεις καί έγιναν πανανθρώπινοι Τό έργο τους δέν έχει δόγματα παρά τό οτι σέ έναν πολύ μεγάλο βαθμό ειναι εκκλησιαστικό δηλαδή υπηρέτησε λατρευτικές ανάγκες Νά καταλάβουμε λέει την ετερότητα ! Δηλαδή νά καταλάβουμε γιατί ακονίζουν τις χαντζάρες; Αντε και τό καταλάβαμε Ποιό το γνωσιολογικό όφελος ; Μήπως για νά προετοιμάσουμε τον λαιμό μας ; Η λέξη που το περιγράφει είναι η βαρβαρότητα καί όχι ο πολιτισμός Γνωσιολογική προσέγγιση του μαθήματος των θρησκευτικών ! Μήπως μπορεί ο κ....όγλου νά μας δείξει τα γνωσιολογικά ωφέλη απο την επίκληση του ονόματος του προφήτη ; Σέ ποιό πραγμα προάγεται γνωσιολογικά ο μαθητής ; Ασφαλώς δέν ενδιαφέρουν τον κ....όγλου τα γνωσιολογικά ωφέλη απο το ορθόδοξο μάθημα τών θρησκευτικών που είναι ανεξάντλητα καί θα μπορούσαν νά γίνουν η μήτρα ολόκληρης της παιδείας Ποιό πράγμα από αυτά που χαρακτηρίζουν ένα πεπαιδευμένο άνθρωπο δέν μπορεί κανείς νά μάθει απο την διδασκαλία του μαθήματος των θρησκευτικών άν διδασκόταν σέ όλο του το γνωσιολογικό εύρος ; Μήπως είναι η μουσική ως συνέχεια της αρχαίας ελληνικής ; Την αξία της έχουν ομολογήσει σχεδόν όλοι οι σύγχρονοι συνθέτες Μήπως η ζωγραφική που ανάγεται στα αρχαία ελληνικά πρότυπα και τα ξακουστά Φαγιούμ ; Αυτό το μαρτυρεί το έργο συγχρονων καταξιωμένων ζωγράφων Μήπως η λογοτεχνία και η ποίηση ; Πανθομολογουμένως υψίστη ! Μήπως η εξ ακοής και εκ της χρήσεως μάθηση της ενιαίας ελληνικής γλώσσας στην ευγενέστερή της μορφή μέσω της υμνογραφίας και των εκκλησιαστικών κειμένων ; Η εκκλησία είναι ένα λαικό σχολείο Αν κάποιος μπορεί νά διαβάσει στό πρωτότυπο το Ευαγγέλιο και τους Πατέρες , γιατί νά μήν διαβάσει καί τον Πλάτωνα Μήπως ο μικρός μαθητής δέν νανουρίζεται μέ τα ελκυστικά "παραμύθια " της Παλαιάς Διαθήκης καί ο μεγαλύτερος της εφηβείας δέν παίρνει απαντήσεις στα υπαρξιακά του προβλήματα και δέν αναπτύσσει την ηθική του προσωπικότητα ; Η ορθόδοξη προβληματική και διανόηση είναι η υψίστη που μπορεί νά υπάρξει Αρα αυτό το οποίο ενδιαφέρει τους οικουμενιστές , που δέν έχουν βγάλει άχνα για τό μάθημα των θρησκευτικών ,δέν είναι ο γνωσιολογικός εμπλουτισμός του μαθητή , απλά είναι στρατευμένοι σέ μία διατεταγμένη αποστολή

    ReplyDelete
  2. Επιβεβαιώνω, δυστυχώς, τα όσα σημειώνει ο κ. Παν. Τελεβάντος με την εξής επιπρόσθετη αναφορά: Ο άγιος Λεμεσού εις κόντραν (και επιπρόσθετα για να αρέσει στις Μασσωνικές Στοές της Κύπρου, ώστε να τον προωθήσουν -οι εν Κύπρω Μασσώνοι- άρδην, ιδίως μετά τις Προεδρικές εκλογές, και να τον οδηγήσουν μετά βαΐων και κλάδων στο Αρχιεπισκοπικό Μέγαρο και Θρόνο) των όσων αντιρρητικά σημειώνουμεν κατά του αρχιΟικουμενιστού και αρχιΜασωνιστού Οικουμενικού Πατριάρχη Μελετίου Μεταξάκη, αναδημοσιεύει, συστηματικά, αποσπάσματα από το «ιστορικό» βιβλίο του π. Σωφρόνιου Μιχαηλίδη στο περιοδικό της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού ώστε να τον καταστήσει αθώον παντώς Οικουμενιστικού κρίματος (π.χ. ο Μεταξάκης αναγνώρισε την ιερωσύνη του Αγγλικανισμού, δημιούργησε και επέβαλλε το σατανικό Σχίσμα (1923-24) μεταξύ Παλαιοημερολογιτών και Νεοημερολογιτών κ.ά. πολλά, το οποίον πρώτο καταγράφεται ιδιαίτερα και στο βιογραφικό του στην Ιστοσελίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου) έμπροσθεν του Χριστεπώνυμου πληρώματος των Λεμεσσιανών.

    Αλλά εμείς οι Λεμεσσιανοί, εστω ολίγοι, αποφασίσαμε να σταματήσουμεν να εισπνέουμεν χαϊβαΐνην και να τρώμεν κουτόχορτον made in Valtopedion.

    Ο ίδιος ο Μητροπολίτης Λεμεσού, αποστέλνει τους επίλεκτους Κληρικούς του να μαθητεύουσουν σε μεταπτυχιακά και διδακτορικά προγράμματα στον αρχιΟικουμενιστή και αρχιΜασσωνιστή Καθηγητήν Νεοελληνικής Εκκλησιαστικής Ιστορίας Μητροπολίτην Αρκαλοχωρίου κ. Ανδρέα Νανάκη, ο οποίος επίσκοπος Καθηγητής μας, αφιέρωσε ολόκληρην την ζωή του να αθωώσει πάση θυσίαν τον θεομπαίκτην (αυτός και αν ήτο και είναι ο είς και μόνος θεομπαίκτης κ. Τελεβάντο μου) οικουμενικόν πατριάρχην Μελέτιον Μεταξάκην και τον αντίχριστον αρχιθεομπαίκτην πλύν «τίμιον» ψευδοΛογοτέχνην Νίκον Καζαντζάκην.

    Ο Λεμεσού μάλιστα, δειλιά ωσάν φοβισμένο γατάκι έμπροσθεν της κλίκας του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, και τον υποσκάπτει με κάθε μέσω κάθε τρίς και λίγον. Βέβαια, στην Κύπρον ως γνωστόν, άρχισε, λέγεται, ένας υπόγειος προεκλογικός αγών για τις επικείμενες Αρχιεπισκοπικές Εκλογές, οι οποίες θα λάβουν χώρα μετά τις Προεδρικές...!

    Μόλις προχθές έμαθα, ότι ο Λεμεσού ήθελεν πάση θυσία να συλλειτουργήσει, τήν σήμερον, στο σαρανταήμερον («συμφιλιωτικόν μνημόσυνο» μετά της Κοινότητος χωριού Βάσας, διότι ο παπαΞενοφών υπεστήριζε πρό του 1974 τον μακαριστόν Μητροπολίτην Πάφον Γεννάδιον, ο οποίος Γεννάδιος με άλλους μητροπολίτες διέκοψαν το μνημόσυνον του Αρχιεπισκόπου Μακαρίου κ.λπ.) μνημόσυνον του παπα-Ξενοφών Γιάγκου (κατά σάρκα πατήρ τού γνωστού εν Θεσσαλονίκει ερωτολόγου νεοΝικολαΐτη π. Βαρνάβα Γιάγκου και του Κολυμπαριστή Κανονολόγου κ. Θεοδώρου Γιάγκου) με τον ανεπρόκοπον συμφοιτητήν σας τον άγιον Προικοννήσου κ. Ιωσήφ (ο οποίος γράφων κατά το παρελθόν, επιβεβαιώνω και πάλιν, τις σοβαρότατες καταγγελίες σας ως αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς, ότι ο ανεΠρο(ι)κονήσου ξεκατινάζει και (ιερο)κατακρίνει στο πί και φί ή και στο δευτερολόπτον Κληρικούς και Λαϊκούς θεολόγους με τα χειρώτερα λόγια) αλλά ο Λεμεσού «έφαγε πόρτα» από τον νύν Μητροπολίτην Πάφου κ. Γεώργιον, διότι του διεμήνυσεν πολύ ορθά ο δεύτερος, ότι η Βάσσα Κοιλανίου είναι μητροπολιτική επαρχεία της Πάφου και ως εκ τούτου έχει κυρίαρχον Μητροπολίτην, και δεν είναι απαραίτητη η παρουσία του Λεμεσού στο Μνημόσυνο του παπα-Ξενοφών.

    Βέβαια, τον Λεμεσού θα τον ήθελαν παρόν οι αδελφοί Γιάγκου... οι αδελφοί Γιάγκου έφαγαν ισχυρόν σκαμπήλι, καθότι οι αδελφοί Γιάγκου απεφάσισαν να εκτοπίσουν και να καταδικάσουν και να καθαιρέσουν πάση θυσία των ιερώς Αποτειχισθέντα παπαΘόδωρον Ζήσην.

    Άλλες πληροφορίες μου είπαν, ότι ο εκ Βάσσας Νονός και θεολόγος του Καθηγητού κ. Θεόδωρου Γιάγκου, επικοινώνησε μαζί του και του τα έψελνε ένα χεράκι, όταν έγινε πρό καιρού εκείνη η αντιπαράθεση με τον σεβ. Ναυπάκτου κ. Ιερόθεον.

    Αυτά από το πολεμικό μέτωπο της νήσου των «αγίων»...

    ReplyDelete
  3. Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΟΛΟΓΟΥ κ. ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΓΙΑΓΚΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΝΟΥΝΗ

    Μόλις προ μερικών λεπτών δέχτηκα κάποιο τηλεφώνημα από τον αξιότιμο Καθηγητή και Κανονολόγο κ. Θεόδωρον Γιάγκου, όπου ταραγμένος ο άνθρωπος προσπάθησε, κυρίως, να με εκβιάσει αμέσως και εμμέσως πλήν σαφώς και δη άκρως απειλητικά, κατά λέξη: «ή που θα ταπεινωθώ και θα βγώ δημόσια να ζητήσω συγνώμη» για όσα ανακριβή σημεία σχολίασα στο ιστολόγιο του κ. Τελεβάντου «ή που θα κινηθεί νομικώς» εναντίον εμού προσωπικά και του κ. Τελεβάντου ( εντός των εισαγωγικών, τάφε έφη ο Καθηγητής Κανονολόγος), διότι ισχυρίζεται ότι αμφότεροι όσα γράφουμεν «από την αρχή μέχρι τέλους» είναι ψέματα.

    Τόσο στην αρχή, όσο και στο τέλος της τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, έδωσε έμφαση και επέμενε στην πρώτη απειλητικήν προειδοποίηση εναντίον μου προσωπικά, και ότι κατά το παρελθόν προειδοποίησε μια και τελευταία φορά τον θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο καθώς και τον ιεροψάλτη κ. Ανδρέα Ζαχαρούδια. Μου εδήλωσε μάλιστα, ορθά κοφτά, ότι δεύτερη φορά δεν θα υπάρξει… για όλους μας.

    Σε γενικές γραμμές όμως, μου φάνηκε ένας συζητήσιμος και διαλεκτικός άνθρωπος. Μέσα μου χάρηκα, διότι μου φάνηκε επίσης, άνθρωπος μακρόθυμος και συγχωρητικός, άσχετα αν τον έστησα κυριολεκτικά στην γωνιά για τις ποικιληδόν παράδοξες ενέργειες του στο Κολυμπάρι, για τη θέση του στο θεσμό των Διακοννισών, και για την απέλπιδα «ακαδημαϊκή» προσπάθεια αυτού και άλλων ομοφρόνων του, ώστε να εξοντώσουν διαπαντώς τον Ομότιμον Καθηγητήν μας και Πατρολόγον (και πλέον ιερώς Αποτειχισθέντα) π. Θεόδωρον Ζήσην.

    Η μόνιμη λεκτική άμυνα και η σοβαρή επιχειρηματολογία του Καθηγητού κ. Θ. Γιάγκου, όποτε του έθετα αμείλικτα ερωτήματα περί της Ληστρικής Συνόδου για τα σωρηδόν «κανονολογικά» ψεύδη του ιδίου και άλλων Κολυμπαριστών, ήτο: «δεν θα μου κάνεις εσύ μαθήματα», «δεν θα μου παίζεις εσύ τον δάσκαλο της ορθοδοξίας», «δεν θα μου κάνεις εσύ τον δάσκαλο», «δεν είσαι εσύ ο αρμόδιος», «να κοιτάξεις να διορθώσεις τον εαυτό σου», «εσύ είσαι ένας ανορθόγραφος, γιατί μιλάς;», «δεν θα μπώ στη διαδικασία να μου κάνεις τον δάσκαλο εσύ» κ.ο.κ.

    Να πώ την αλήθεια, εξ ιδιοσυγκρασίας είμαι άνθρωπος φοβιτσιάρης, ενίοτε με ακράτια ούρων, και έτσι απεφάσισα αμέσως να ανασκευάσω, ότι ήτο εσφαλμένη πληροφορία και να κάνω τυφλή υπακοή στα όποια θελήματα του περισπούδαστου Καθηγητού κ. Θ. Γιάγκου.

    Τιμή (!) μου να διακονώ τους φανατικούς υπέρμαχους του Κολυμπαρισμού, διότι πάντοτε ελπίζω βαθιά μέσα μου, ότι υφίστανται ανάμεσά τους και λαμπρές εξαιρέσεις.

    Το όλο ζήτημα της δύσκολης επικοινωνίας μας, όμως, ήθελε ξεκαθαρίσματα, και μας έπεφτε παράλληλα η τηλεφωνική γραμμή, και έτσι επέμεινα τηλεφωνικώς να μου επισημάνει τα όποια ανακριβή στοιχεία ώστε να τα ανασκευάσω αμέσως.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  4. Η πρώτη λεκτική επίθεση εναντίον μου, εκ του αξιότιμου Κανονολόγου κ. Θ. Γιάγκου, ήτο ότι ως νέος δοκιμιογράφος «μας κάνω ρεζίλι διεθνώς», διότι άκουσον-άκουσον είμαι ανορθόγραφος σχολιαστής. Παραδέχθηκα αμέσως και χωρίς δεύτερη σκέψη την ενοχή μου. Οι Οικουμενιστές και οι «Ζηλωτές», παρ΄όλα όσα γράφω κατά καιρούς, συνεχώς με κατηγορούν μονοσήμαντα και δικαίως, ότι διενεργώ σωρηδόν φιλολογικών σφαλμάτων. Να τους πληροφορήσω, ότι εγράφθην εις το Τμήμα Κλασικών Σπουδών και Φιλοσοφίας ώστε να μάθω τουλάχιστον ορθογραφία και φιλολογική επιμέλεια.

    Η δεύτερη λεκτική επίθεση, ήτο κατά του κ. Παν. Τελεβάντου, και μου επισήμανε ο κ. Γιάγκου επί λέξει «ότι με αρρώστους ανθρώπους δεν επικοινωνεί, και τους αφήνει στο έλεος του Θεού». Τον επερώτησα τι ακριβώς εννοεί «αρρώστους» και μου επεσήμανε, ότι εννοεί ψυχολογικά αρρώστους… Του αντίλεξα ότι είναι κρίμα και άδικον να ετικεττοποιούμε σοβαρούς ανθρώπους και εν Χριστώ αδελφούς μας και με παρέπεμψε να μελετήσω τα δικά μου ανορθόγραφα δοκίμια όπου γέμωσι ετικεττοποιήσεων, προφανώς εννοούσε, κατά των κατεγνωσμένων Κολυμπαριστών και ορκισμένων Οικουμενιστών.

    Επιπρόσθετα έσπευσε, να δικαιολογήσει, τον σεβασμιώτατο (!) αρχιΟικουμενιστή και αρχικουτσουμπόλη Μητροπολίτη Προικονήσσου κ. Ιωσήφ και του αντίλεξα ετοιμόλογα, ότι είμαι αυτόπτης και αυτήκοος μάρτυς (και συνεπώς επιβεβαιώνω επ΄αυτού τις αντιρρήσεις του Τελεβάντου), στο υπόγειο αρχονταρίκι του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου στον Πειραιά , ότι ο κ. Ιωσήφ, διέσυρεν και κατέκρινεν, σημαίνουσες γνωστές εκκλησιαστικές προσωπικότητες. Ο κ. Γιάγκου επισήμανε μόνο, υπεργενικευμένα κάπως, ότι όλα είναι απόλυτα ψεύδη και αερολογίες, όπως όλα όσα καταγράφουμε σε άλλα ζητήματα.

    Δικαιολόγησε, ωστόσο, τον κατά σάρκα αδελφό του, ότι δεν είναι ερωτολόγος καθώς τον προσδιόρισα, διότι ισχυρίστηκε, ότι νομίζουμεν εσφαλμένα πράγματα έναντι αυτού. Εμείς θεωρούμεν του είπα ευθυτενώς, ότι ο π. Βαρνάβας Γιάγκου είναι Γιανναριστής και νεοΝικολαΐτης, δηλαδή νεΟρθόδοξος Κληρικός, διότι προωθεί τα κακόδοξα φρονήματα του αρχιΟικουμενιστού Δημητριάδος κυρίως επί τη βάσει της τηλεοπτικής εκπομπής η «Χαρά του Έρωτα», και μου επεσήμανε, ότι ο π. Βαρνάβας ομιλεί περί του ορθοδόξου έρωτα. Αν τότε κ. Θ. Γιάγκου μου, συμφωνήσουμε, ότι ομιλεί περί τινός θεϊκού και ορθόδοξου έρωτα, παραδέχεσθε μαζί μας, ότι εν τέλει ομιλεί περί έρωτα, και συναφώς που ακριβώς έγκειται η ανακρίβεια και το ψεύδος ότι ο π. Βαρνάβας είναι ερωτολόγος; Αυτός ο οποίος ομιλεί περί έρωτα είναι ή δεν είναι ερωτολόγος;

    Τους ενοχλεί αγαπητέ κ. Παναγιώτη Τελεβάντο, η ετικέττα του Νικολαΐτη, του Κολυμπαριστή και του Οικουμενιστή; Τι μπορούμε να κάνουμε επ΄αυτού; Πώς αλλιώς να αποκαλέσουμεν τους αδελφούς μας, αφού ποθούν τον νεοΝικολαϊτισμόν, συμμετείχαν περήφανοι στο Κολυμπάριον και εμμένουν να συμμετέχουν στην Οικουμενικήν Κίνηση;

    Μπορούν π.χ. να μας προτείνουν κάποιους άλλους επιθετικούς προσδιορισμούς ώστε να είναι της σύμφωνης γνώμης και της αρεσκείας τους;

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  5. Να σημειώσω, ότι μετά δυσκολίας προσπάθησα να εκμαιεύσω ποια ακριβώς ήτο και είναι τα ψέματα τα οποία συγγράφουμεν. Διότι ο κ. Γιάγκου ισχυρίζετο, ότι όλα όσα γράφουμε, από την αρχή μέχρι τέλους είναι ψέματα. Ήτο άκρως αφοριστικός και μηδενιστικός στην επικοινωνία μας, προφανώς μάλλον ήτο εξοργισμένος. Ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι ακόμη, τι είναι εκείνο που ουσιαστικά ενόχλησε, πραγματικά, τον έγκριτο Καθηγητή του Κανονικού Δικαίου.

    Πολύ ευχαρίστως, όμως, αποδέχτηκα να ανασκευάσω κάθε πληροφορία που κατέγραψα η οποία ήτο κατά την γνώμη του ανακριβής. Και επίσης άνευ δισταγμού, απολογούμαι, ζητώ συγνώμη δηλαδή, όπου τυχόν σημείωσα εν αγνοία μου τινά ανακριβή και αδιασταύρωτη πληροφορία για την οικογένεια Γιάγκου. Παρ΄όλα αυτά δεν σημαίνει ποσώς, ότι παύω αυτόματα να τους θεωρώ ως επικίνδυνους για την Εκκλησιαστική Συνείδηση της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας, διότι, διακονούν τυφλά και με φανατισμό το Οικουμενιστικό και Επισκοπομονιστικό κατεστημένο.

    Εξ αρχής να πώ, ότι ο κ. Θ. Γιάγκου σ΄ένα σημείο που θέλησε να ανασκευάσω, είναι, ότι το πρόσωπον που μου απεκάλυψε ότι έκανε σφοδρό και έντονο τηλεφωνικό παράπονο, κατά του Γιάγκου, για την παράδοξη στάση του κατά του Ζήση και του Ναυπάκτου, δεν είναι εν τέλει ο Νονός του αλλά ένα φιλικό του πρόσωπο και συγχωριανός του θεολόγος, και μάλιστα τον γνωρίζει πολύ καλά. Ο Νονός του κ. Θ. Γιάγκου εξ όσων με πληροφόρησε ο ίδιος έχει κοιμηθεί από το 1982, συνεπώς πράγματι έγραψα εν αγνοία μου μια σημαντική ανακρίβεια.
    Δεύτερο ανακριβές σημείο: ότι οι Γιάγκου προσκάλεσαν στο μνημόσυνο του πατέρα τους τον Μητροπολίτη Λεμεσού. Ο κ. Θεόδωρος Γιάγκου μου επεσήμανε, ότι δεν προσκάλεσαν τον Λεμεσού και κατά τη δική του λογική συνέπεια, εθεώρησε, ότι έγραψα ψέματα, χωρίς να γράψω κατά λέξη ότι ο Λεμεσού προσεκλήθη υπό της οικογένειας Γιάγκου.

    Ο κ. Θ. Γιάγκου ισχυρίζεται, ότι η οικογένειά του δεν προσκάλεσε τον Μητροπολίτη Λεμεσού (αλλά μου εδήλωσε παράλληλα, δύο επιπρόσθετες εκδοχές: ότι πρώτον αγνοεί αν οι συγχωριανοί του επροσκάλεσαν τον Λεμεσού, και αμέσως μετά κατά δεύτερον με επληροφόρησε, ότι μόλις εκείνην την ώρα πληροφορήθηκε τηλεφωνικά από τον θεολόγο συγχωριανό του, ότι ο Λεμεσού εν τέλει προσεκλήθη εις το μνημόσυνο, αλλά ο Λεμεσού αρνήθηκε (δική μου σημείωση: δήθεν) ευγενικά να παρευρεθεί, διότι θα ήτο παρόν ο Μητροπολίτης Πάφου) και επέμενε έντονα επ΄αυτού, ότι στο εν λόγω σημείο έγραψα μια ακόμη ψευδή πληροφορία.

    Ο κ. Γιάγκου θεώρησε φαίνεται, ότι εξέφρασα μια σίγουρη «ντέ φάκτο» θέση με το επόμενο σημείο του σχολιασμού μου: «Βέβαια, τον Λεμεσού θα τον ήθελαν παρόν οι αδελφοί Γιάγκου...». Προσέξτε λίγο καλύτερα, ότι δεν έγραψα, με απόλυτη βεβαιότητα και σαφήνεια, «Βέβαια, τον Λεμεσού τον ήθελαν παρόν οι αδελφοί Γιάγκου…». Ούτε σημείωσα, ότι η οικογένεια Γιάγκου προσκάλεσε τον Λεμεσού. Αν σημείωνα το δεύτερον, τότε θα ήτο πράγματι μία ψευδής και ανυπόστατη δήλωσις. Επρόσθεσα εκείνο το υποθετικό και μελλοντικό «θα» το οποίον δίδει ένα κάπως σοβαρό και διαφορετικό νόημα στην όλη πρόταση. Σαφώς και μου ήτο ένας προσωπικός λογισμός, μια υποθετική πρόταση και μια ιδιαίτερη εικασία που στηρίζεται, κατά τη γνώμη μου σε μη αυθαίρετες πληροφορίες. Δεν μίλησα για προσκλητήρια, συνεπώς, ο κ. Θ. Γιάγκου έβγαλε κάπως αυθαίρετο συμπέρασμα, ότι σημείωσα περί ειδικής προσκλήσεως του Λεμεσού.

    Πρόκειται για εικασία του Γιάγκου. Το αν θέλεις ή όχι, κάποιον να είναι παρόν ή απών, στο μνημόσυνο του συγγενή σου δεν επαφίεται απόλυτα στο κριτήριον της ειδικής πρόσκλησης.

    Ούτε κάν μου εδιέψευσε τον συλλογισμό μου, ότι ενδέχεται και να ήθελαν παρόντα τον Λεμεσού, αλλά δεν τον προσκάλεσαν για διάφορους «χ» και «ψ» λόγους. Το γεγονός ότι οι Γιάγκου δεν προσκάλεσαν τον Λεμεσού, δεν σημαίνει αυτόματα, ότι αποκλείεται το άλλο ενδεχόμενο, να μην ήθελαν να ήτο παρόν ο Λεμεσού στο μνημόσυνο του πατέρα τους. Ενδέχεται να τον ήθελαν αυτοί ή άλλοι συγγενείς τους παρόν, αλλά να μην τον προσκάλεσαν οι ίδιοι για σημαντικούς λόγους.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  6. Από την στιγμή όμως που ο κ. Θ. Γιάγκου, μας επιβεβαιώνει μέσω της τηλεφωνικής του παρέμβασις, ότι ο Λεμεσού ΟΝΤΩΣ προσεκλήθη για το μνημόσυνο υπό τινών συγχωριανών του, τόσο μακρυνό και παράδοξο ήτο και είναι να εικάσει και να γράψει κανείς, ότι και οι αδελφοί Γιάγκου πιθανό να επροσκάλεσαν ή, έστω, να ήθελαν διακαώς να παρευρεθεί και ο Λεμεσού εις το μνημόσυνο του πατέρα τους;

    Προφανώς η εν λόγω υποθετική εικασία μας, κατά τον Γιάγκου είναι ψευδολόγημα, παραπληροφόρηση και άρα ποινικό αδίκημα, και άρα οφείλω να την ανασκευάσω ίνα μη με σύρει σιδερόδεσμιο στα δικαστήρια…

    Πραγματικά, σας ενημερώνω, ότι δεν είχα ουδεμία πληροφορία, ότι η οικογένεια Γιάγκου προσκάλεσε τον Μητροπολίτη Λεμεσού. Αλλά δεν κατάλαβα, γιατί τόσος ντόρος; Μάλιστα απορώ και για το αντίθετο, γιατί εν τέλει η οικογένεια Γιάγκου δεν προσκάλεσε τον Λεμεσού; Αυτό και αν είναι είδηση. Αλλά επειδή άπαντες γνωρίζουμεν την ιδιαίτερη σχέση των Γιάγκου με τους νεοΒατοπαιδινούς πατέρες και δή με τον Λεμεσού, το εξέφρασα εν τη ρύμει του λόγου ως ένα υποθετικό ρεαλιστικό σενάριο.

    Εξέφρασα έναν καθαρά και ξάστερα, υποθετικόν πλήν καθόλα ρεαλιστικό συλλογισμό, όπου στηρίζεται επάνω σε ακριβείς πληροφορίες που έλαβα περί του Λεμεσού και το εν λόγω μνημόσυνο της Βάσσας. Αλλά αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι οι Γιάγκου δεν θα ήθελαν και την παρουσία του Λεμεσού. Αυτό το σενάριο δεν αποκλείστηκε από τον Καθηγητή. Συνεπώς μπορεί και να ήθελαν την παρουσία του και ίσως κάποιος/οι να ήτο εμπόδιο στην έλευση του Λεμεσού στο μνημόσυνο. Ή ότι ο Λεμεσού δεν θα ήθελε να παρευρεθεί στο μνημόσυνο, λόγου χάρη, διότι οι Βασσιώτες και οι πέριξ αυτών, τον κατεψήφισαν άρδην στην προηγούμενες Αρχιεπισκοπικές Εκλογές. Για έναν σημαντικό Κληρικό εκλέκτορα της Βάσσας και του Ομόδους, λέγεται, ότι ο Μητροπολίτης Αθανάσιος, έχασε παντελώς τον Αρχιεπισκοπικόν θρόνο.

    Ο κ. Γιάγκου μου έδωσε την επιπρόσθετη πληροφορία, ότι τα πράγματα έγιναν και διαφορετικά, ότι: ο Λεμεσού δεν έφαγε πόρτα από τον Πάφου, αλλά ότι ο Λεμεσού είπε «αφού θα είναι παρόν ο Πάφου, δεν χρειάζεται να είμαι παρόν στο μνημόσυνο»...! Αν θέλουμε εμπιστευόμαστε την εν λόγω πληροφορία.

    Συνεπώς η πληροφορία μου, ότι επαίζετο άγριο παιγνίδι, μεταξύ Πάφου και Λεμεσού, για να είναι παρόν ο Λεμεσού στο εν λόγω Μνημόσυνο είναι πέραν για πέρα αληθής πληροφορία, και επιβεβαιώνεται, εμμέσως πλήν σαφώς και από την τηλεφωνική επικοινωνία μου με τον κ. Γιάγκου.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  7. Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα ζητήματα και μιλήσαμε μέχρι και περί του πατρός Θεοδώρου Ζήση. Στην αρχή και στο μέσο μου φάνηκε κάπως αναιδής ο κ. Γιάγκου, και απαξίωνε τον πατέρα Θεόδωρο Ζήση, «ότι δεν τόλμησε να απαντήσει τίποτε σε όσα στοιχεία έβγαλε εναντίον του» και ότι «ο ίδιος δήλωσε ότι είναι μπουταλάς» (και άρα με μπουταλάδες δεν πρέπει να έχουμε ιδιαίτερες σχέσεις.
    Απόρησα λογικά για την εν λόγω έκφραση και μου την επεσήμανε 3-4 φορές ότι είναι δήλωση του ιδίου και με παρέπεμψε σε δημόσια λεχθέντα του Ζήση) αλλά προς το τέλος, όταν του απέδειξα ότι σέβομαι όλους τους Καθηγητές το ίδιον, και επιθυμώ αντικειμενικότητα και αλήθεια, μίλησε με κάθε σεβασμό.

    Ουδέποτε, έτυχε να γνωρίσω προσωπικά τον Καθηγητή Κανονικού Δικαίου τον κ. Θεόδωρον Γιάγκου, χάρηκα όμως που μου έδωσε την ευκαιρία να επικοινωνήσουμε, και να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα, τον ερώτησα αν θα κατέβει στη Κύπρο για να τον επισκεφτώ από κοντά ώστε να μου ξεδιαλύνει πάμπολλα ερωτήματα περί της Ληστρικής Συνόδου, φάνηκε θετικός ο άνθρωπος. Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ο απειλητικός και εκβιαστικός τόνος του. Και ο απόλυτος μηδενισμός κατά της προσωπικότητας και των γραπτών του κ. Παν. Τελεβάντου.

    Μια γενική απαξίωση κατά των αντιΟικουμενιστών την είχεν, μια μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του, πάλι την είχεν, αλλά μου διευκρίνησε ρητορικά αν πρόσεξα πουθενά στα γραπτά του να τους λοιδωρεί ως φονταμενταλιστές κ.λπ. Εν κατακλείδι θα με ενδιέφερε να τον γνωρίσω και προσωπικά... διότι ίσως μάθω πράγματα που αγνοώ.

    Δεν γνωρίζω αγαπητέ κ. Παν. Τελεβάντο, αν ανάμεσα στα τόσα «ανασκευαστικά» που σημείωσα, με την εν λόγω τηλεφωνική συμπλοκή και συνομιλία μου μετά του αξιότιμου κ. Θ. Γιάγκου, τσιμπήσαμε κανένα λαυράκι. Τσιμπήσαμε ή όχι;

    ReplyDelete
    Replies

    1. Kαμμία έκπληξη για το επίπεδο της κουβέντας με έναν οικουμενιστή ! Είναι γνωστό ότι οι οικουμενιστές δεν μπορούν να κάνουν διάλογο , αν και ο διάλογος είναι το έμβλημά τους Είναι απόλυτα φυσικό η κουβέντα με έναν οικουμενιστή να γίνεται στο επίπεδο του να επισημαίνει τις φυσικές ή παιδευτικές ατέλειες του άλλου με έναν τρόπο που δεν ταιριάζει σε δάσκολο και δή πανεπιστημιακό , σε έναν άνθρωπο πολιτισμένο , αν είναι ! Καμμία έκπληξη αν ένας οικουμενιστής το μόνο που πασκίζει είναι , ει δυνατόν, να δημιουργήσει αισθήματα κατωτερότητος στον άλλον Από όσα παρέθεσε ο Παναγιώτης ο Νούνης σχετικά με την συνομιλία του με τον κ. Γιάγκου δεν είδαμε πουθενά έναν διάλογο σε ένα επίπεδο σοβαρό , αλλά για το αν ο Τελεβάντος είναι άρρωστος , αν ο Νούνης είναι ανορθόγραφος , αν ο Ζήσης είναι ΄΄μπουταλάς ΄΄ Αν ο Τελεβάντος είναι άρρωστος είναι ένα θέμα προσωπικό του , αν ο Ζήσης είναι ΄΄ μπουταλάς ΄΄ δεν μου φαίνεται και τόσο ! Θα ασχοληθώ μόνο αν ο Νούνης είναι ανορθόγραφος Είπαμε ότι αυτό το πράγμα λέγεται και ξαναλέγεται μέσα στον διάλογο από έναν ακαδημαίκό δάσκαλο με την πρόθεση να απαξιώσει τον συνομιλητή του και να του δημιουργήσει αισθήματα κατωτερότητος και όχι από μία παιδευτική σκοπιμότητα Τίποτα το εκπληκτικό ! Είναι η συνήθης τακτική των οικουμενιστών , όπου βρούνε θα κτυπήσουν ακόμα και κάτω από την μέση με άνανδρο τρόπο Οι οικουμενιστές αυτή την τακτική την έχουν κάνει επιστήμη Ποτέ δεν απαντούνε στο επίπεδο των επιχειρημάτων ,αλλα στο επίπεδο το ψυχολογικό Πρώτη διδάξασα η μεταπατερική ακαδημία του Δημητριάδος Τά ίδια ΄΄μούτρα΄΄ ήρθε να μας πουλήσει και ο Δημητριάδος Όλοι τους τά προσωπικά τους κόμπλεξ προβάλλουν Τά μούτρα ενός σχολιαρόπαιδος που τον είδαμε να έχει ο ίδιος ο Δημητριάδος μπροστά στους πατριαρχικούς , θα παρίμενε να έχουμε και μείς απέναντί του Δηλαδή το ψάρωμα του ψαρώματος , ώ ψάρωμα ! Πόσο διαφορετικό το ορθόδοξο ήθος έ !

      Delete
    2. Άς ασχοληθούμε με την ανορθογραφία του Παναγιώτη του Νούνη όχι ως ένα θέμα προσωπικό του , αλλά ως ένα θέμα που αντανακλά μία ζοφερή πραγματικότητα για τά παιδευτικά μας πράγματα Ο ίδιος ο Παναγιώτης ο Νούνης είναι αξιαίπενος διότι , έχει σημειώσει μία θεαματική βελτίωση και συνεχίζει την προσπάθειά του Μας τρομάζει όμως μία βόλτα στο διαδίκτυο με το γλωσσικό επίπεδο που διαπιστώνουμε από το σύνολο των Ελλήνων , που έβγαλαν το σχολείο μετά την δεκαετία του ’80 Θα έπρεπε να είχαμε σταχυολογήσει καποια μαργαριτάρια για να τά τρίψουμε στην μούρη όχι των ιδίων των γραφόντων ,αλλά στους πνευματικούς ανθρώπους που στελεχώνουν την παιδεία σαν τον κ. Γιάγκου ,που από πάνω έχουν το θράσος να τά βάζουν με΄ τον Παναγιώτη τον Νούνη Ας αναφέρω ένα : Κατοίκων αντί του κατ’ οίκον και πολλά άλλα παρόμοια , για να πάρουμε μία γεύση Τέτοια λαθη δόξα τω Θεώ δεν κάνει ο Παναγιώτης ο Νούνης Αποτελεί πλέον έκπληξη αν συναντήσουμε κάποιον άνθρωπο που γνωρίζει την ελληνική γλώσσα και γράφει σωστά Μόνο τον Παναγιώτη τον Νούνη συνάντησε ο κ Γιάγκου ανορθόγραφο ; Τι υποκρισία ! Μήπως μπορεί να μας πεί ο κ. Γιάγκου πόσοι από τους φοιτητές του γράφουν σωστά , πόσοι παπάδες μπορούν να διαβάσουν το Ευαγγέλιο σωστά κ.ο.κ. ; Το ωραίο είναι ότι από την ίδια την υψηλού επιπέδου ακαδημία του Δημητριάδος έχουμε σταχυολογήσει μαργαριτάρια όπως : ουκ ενί Ιουδαίος , ουδέ Ελλην και μην μου πείτε εκ παραδρομής , με τίποτα δεν σου παει η γλώσσα Κύριε Γιάγκου αυτό θα έπρεπε να το δείτε ως ένα πρόβλημα της παρεχόμενης παιδείας , της οποίας είστε μέρος εσείς και όλη η πανεπιστημιακή κοινότητα και όχι να προσπαθείτε να απαξιώσετε τον Παναγιώτη τον Νούνη , ο οποίος κάνει την προσπάθειά του με θεαματικά αποτελέσματα Ας μην προσπαθούν κάποιοι από θύτες να δημιουργούν εξιλαστήρια θύματα από πάνω Η ανορθογραφία είναι ένα κοινωνικό φαινόμενο λίαν ανησυχητικό Αν γι’ αυτό δεν είναι υπεύθυνη η ακαδημαϊκή κοινότητα , τότε ποιος είναι ; Μήπως ο Παναγιώτης ο Νούνης ;

      Delete
    3. Ως γνωστόν οι οικουμενιστές προσπαθούν να θεραπεύσουν το πρόβλημα με΄ τις μεταφράσεις των εκκλησιαστικών αναγνωσμάτων Πολύ ωραία θεραπεία , άς την θαυμάσουμε ! Ακούσαμε κάποιον ΄΄ μεταρρυθμιστή΄΄ παπά του Δημητριάδος να λέγει ΄΄ελάτε να φάτε παχιά κρέατα ΄΄ ως μετάφραση του ΄΄στέατος ΄΄ και μάλιστα σε ρυθμό γκαρσιλαμά ως πρώην μπουζουξής και νύν επίδοξος μεταρρυθμιστής ! Ευχαριστούμε πολύ φάτε τα μόνοι σας και καλή όρεξη ! Αυτός ο τσιτσιφιόγκος παπάς μας τρέχει στα δικαστήρια , γιατί του επισημάναμε τά μαργαριτάρια του , εννοείται με τις ευλογίες του Δημητριάδος Τι εραστές της παιδείας έ ! Ούτε καν οι επίσκοποι δεν φημίζονται για το μορφωτικό τους επίπεδο , στοιχηματίζω, ούτε αυτοί δεν ξέρουν να γράψουν , άς είναι καλά οι γραφείς τους Τωρα θα΄ μου πείτε ποια η διαφορά του στέατος από τά παχια κρέατα Η διαφορά είναι : ΄΄ όταν οι λέξεις παλιώσουν ριξτε τις στην ποίηση΄΄ ! Ισια ίσια κ. Γιαγκου πρέπει οι οικουμενιστές να χαίρονται για τά αποτελέσματα ως ένα κατόρθωμα της πολιτιστικής και πνευματικής αποδόμησης που επιχειρούν με κάθε τρόπο Είναι άξιοι συγχαρητηρίων διότι πλέον φαίνονται οι καρποί της προσπάθειάς τους Τοσο κόπο κατέβαλαν μέσω των απαιδευτικών προγραμμάτων , μέσω του απαιδευτικού ιστιτούτου , μέσω του εθνομηδενισμού των Με τόσο καμάρι ο Δηνητριάδος ακούει τον Καλαϊντζίδη του να λέει ΄΄ ο Χριστός ήρθε να σώσει τον άνθρωπο και όχι τους Έλληνες ΄΄ ως επιχείρημα για τις μεταφράσεις Ο Χριστός ήρθε να σώσει και τους ανθρώπους στην Νιγηρία , γιατί δεν μετακομίζουν εκεί ; Ε! αφού δεν πάνε αυτοί στην Νιγηρία , φέρουν την Νιγηρία εδώ μαζί με΄ όλη την πανοπλία της !

      Delete

    4. Δεν μας εκπλήσσει λοιπόν το επίπεδο ενός οικουμενιστή , είναι το αναμενόμενο , είναι γνωστο ότι δεν μπορούν να κάνουν έναν αξιοπρεπή διάλογο Εν κατακλείδι να πούμε κ. Γιάγκου ότι σε τελευταία ανάλυση μας ενδιαφέρει το πνεύμα και όχι το γράμμα ενός κειμένου και από τά κείμενα του Παναγιώτη του Νούνη μια χαρά βγαίνει το ομολογιακό του πνεύμα , δεν είναι τόσα πολλά τά ορθογραφικά λάθη του , ώστε να μην βγαίνει το πνεύμα Και οι άγιοι όπως ο π. Παΐσιος έκαναν ορθογραφικά λάθη , άς μην αναφερθούμε στο λογοτεχνικό χάρισμα του Μακρυγιάννη μας Θα μου πείτε αυτοί δεν έτυχαν παιδείας Προβληματιστείτε λοιπόν για την ποιότητα της παρεχόμενης παιδείας και αν δεν σας αρέσει αλλάξτε την , είστε οι αρμόδιοι για να το κάνετε !

      Delete
    5. Σας ευχαριστώ κ. Ελένη μου για τα καλά σας λόγια.

      Οι βεβολευμένοι καθηγητάδες του δημοσίου, μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει, η έννοια τους είναι (πλήν μερικών εξαιρέσεων) το μηνιάτικο και οι επόμενοι φιλόδοξοι στόχοι... κάποιος φίλος τελευταία μου έδωσε και ένα άκρως αρνητικό ορισμό του «Καθηγητή», που λαλεί:

      «καθηγητής σημαίνει ένας μικρός τυρρανίσκος που βάλθηκε να καταπιέζει, να καταπιέζει, να καταπιέζει, να καταπιέζει πάση θυσία τις αγνές και αθώες ψυχές των μικρών και μεγάλων μαθητών του».

      Εννοεί, ότι πρόκειται για πολύ σκληρόκαρδους ανθρώπους όπου σε κάθε παιδαγωγική αποτυχία τους, για ΟΛΑ φταίει και ευθύνεται ο μαθητής/τρια.
      Αυτός ο μικρός τύρρανος ΟΥΔΕΠΩΠΟΤΕ έχει ευθύνη. ΟΥΔΕΠΟΤΕ αναλαμβάνει την ευθύνη του.... και γεμίσαμε με παιδάκια με σωρηδόν ψυχολογικά και πνευματικά τραύματα εξ αιτίας του εν λόγω φαύλου κύκλου.

      Όπερ παράλογον και άτοπον, διότι είναι πράγμα σπάνιο και δυσεύρετο να ακούσεις ένα mea culpa απο χείλη καθηγητού/τριας.

      Συνεπώς μή απορούμε καθόλου, που εμείς ως μαθητούδια βγαίνουμε στην Κοινωνία, και για όσα κακά, στραβά και ανάποδα μας συμβαίνουν, γιά ΟΛΑ μας φταίνε οι άλλοι. Μα αφού αυτό διδαχθήκαμε κατ΄ουσίαν από το Δημοτικόν μέχρι το... Πανεπιστήμιον!...

      Ευχαριστώ τον Καθηγητή της Θεολογικής Σχολής κ. Γιάγκου που μου επεσήμανε, γενικόλογα, τα ορθογραφικά λάθη μου, θα μελετάω πεισματικά πιό συχνά τον Μπαμπινιώτη... που ξέρεις ίσως κάποτε γίνω εκπαιδευτικός-καθηγητής και μεταβληθώ σε ανάλογον τσάρον της Φιλολογικής επιστήμης.

      Τόσον ζήλον στα Θεολογικά, δεν δείχνουν, όσο δείχνουν στα Φιλολογικά...

      Θα ήθελα να μάθω κ. Ελένη μου, αν υπάρχει προστάτης Άγιος των ανορθόγραφων... ώστε να ζητήσουμε τις πρεσβείες τους υπέρ της μετανοίας των Οικουμενιστών.

      Και προφανώς ο κ. Γιάγκου, θεωρεί πιθανόν ανωτέρα και υψηλή θεολογική παιδεία, στο Τμήμα Θεολογίας να διδασκώμεθα από Ισλαμική οπτική, τα περί του Ισλάμ, να διδασκώμεθα τα υπέρ του Αρειανισμού, Οικουμενισμού και Μονοφυσιτισμού (ο ίδιος να σιωπεί ένοχα και μάλιστα να συντάσσεται ή να συγκαλύπτει τους ηθικούς αυτουργούς της αλώσεως της Πίστεως μας) και παρ΄όλα αυτά τα δυσοίωνα μαντάτα να απειλεί και να φοβερίζει «θεούς και δαίμονες», πλύν έναν ανυπεράσπιστο και θεοκρέμαστον άνθρωπον, έναν ανορθόγραφο συμπατριώτη του...

      Παρ΄όλα αυτά τον έχω συμπαθήσει ιδιαίτερα...

      Delete
    6. Όλοι οι άγιοι προστάτες των ανορθόγραφων και των ΄΄θεοκρέμαστων ΄΄ είναι Μήπως είναι αυτό που ενδιαφέρει τους αγίους ; Μακάρι να ένοιωθαν και αυτοί έτσι ΄΄θεοκρέμαστοι ΄΄ όπως νοιώθουμε εμείς Μήν πτοείσαι , κάνε τον ωραίο σου αγώνα ανεπηρέαστος Είναι όμως κρίμα Φαίνεται οι Γιάγκηδες να είναι από μία παραδοσιακή ελληνική οικογένεια μέ φόβο Θεού Θά βαραίνει η ψυχή των γονιών τους να τους βλέπουν να βρίσκονται σέ λάθος δρόμο Δέν θα αναπαύει αυτο καθόλου την ψυχή τους !

      Delete
    7. Μπράβο Ελένη μου, καλό και αυτό δεν το σκέφτηκα... πόσα να σκεφτώ από την τρομάρα που με κρατά έχει δυό ημέρες...

      Όντως η φαμέλια των Δον Γιάγκηδων είναι από παροδοσιακή οικογένεια και ο μακαριστός πατέρας τους, ο παπα-Ξενοφών Γιάγκου, λέγεται, ότι ήτο πρωτοπαλλίκαρον του Μητροπολίτου Πάφου Γενναδίου όπου ο κυρός Γεννάδιος (με άλλους δύο μητροπολίτες) με τους Κληρικούς του τα έβαλε με το τότε πανίσχυρο εκκλησιαστικο-πολιτικό κυπριακό κατεστημένον του Αρχιεπισκόπου και Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας μας Μακαρίου του Γ΄.... μεγάλη ιστορία όμως.

      Μετά, αν θυμάμαι καλώς, ο Αρχιεπίσκοπος Μακάριος Γ΄ συγκάλεσε Μείζωνα Σύνοδο, όπου και εκαθαίρεσε τιμωρητικά την ανταρσία (και την διακοπή του Λειτουργικού του μνημοσύνου) των τριών ανυπότακτων κυπρίων Μητροπολιτών... όπου μαζί μ΄αυτούς στοχοποιήθηκαν και άλλοι αυτο-εξορίσθησαν οι πλέον αφωσιωμένοι κληρικοί τους, βέβαια άλλες εποχές, που ξύνουν μερικών τις πληγές...

      Είμαι σίγουρος, ότι κάπου ενδόμυχα οι συγκεκριμένοι δύο αδελφοί Γιάγκων προβληματίζονται για τις κκαόδοξες θέσεις τους αλλά και για τις αντιδράσεις του λαού της Εκκλησίας και για τις αμυδρές σχολιαστικές κριτικές παρεμβάσεις μας. Αλλά προσπαθώ να μπώ στην θέση τους, και προσπαθώ να εντοπίσω τις επιλογές τους, αφού εκ των πραγμάτων είναι αλυσοδεμένοι με το υπάρχων νοσηρό εκκλησιαστικό κατεστημένο το οποίον και υπηρετούν.

      Βολεύτηκαν με την καθεστηκυία εν Ελλάδι, μασωνική εκκλησιαστική και ακαδημαϊκή τάξη, και αδυνατούν να σηκώσουν το Βασσιώτικο ανάστημά τους, έναντι των ισχυρών Κολυμπαριστών και διεφθαρμένων Φαριζαίων «Παναγιώτατων» καθώς έπραξε λεβέντικα ο παπαΞενοφών κατά του εκκλησιαστικο-πολιτικού κατεστημένου του «παναγιώτατου» Αρχιεπισκόπου Μακαρίου.


      Delete
    8. ΄΄Καθεστηκυία ΄΄ !!! Καί ύστερα σου λέει ανορθόγραφος ο Νούνης !

      Ά ! Ξέχασα που ανέφερες οτι ήταν παπάς ο πατέρας τους και μάλιστα αγωνιστής Τόσο το χειροτερο λοιπόν , έχουν και μεγαλύτερη ευθύνη

      Delete
  8. ΝΕΩΤΕΡΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΗ ΤΟΥ ΠΑΝ. ΝΟΥΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΓΟ κ. ΓΙΑΓΚΟΥ ΓΙΑΓΚΟΥ

    Την επομένη ακριβώς ημέρα της τηλεφωνικής επικοινωνίας μου με τον αξιότιμον Καθηγητήν κ. Θεόδωρον Γιάγκου, και μετά την ολονυκτία να συγγράψω τα πιο πάνω διευκρινιστικά σχόλια, σήμερα 6/11/2017, και κατά της 12:00 το μεσημέρι πρόσεξα μερικές αναπάντητες κλήσεις από κάποιο άγνωστο κινητό.

    Κάλεσα τον αριθμό, και μου απάντησε κάποιος εκ των αδελφών Γιάγκου. Μου συστήθηκε ως ο μεγαλύτερος αδελφός από τα εννέα αδέλφια Γιάγκου, και Στρατηγός εν αποστρατία ο κ. Γιάγκος Γιάγκου ένας στενότατος φίλος του σεβ. Προικονήσου κ. Ιωσήφ. Μου ετόνισε πολλάκις με έμφαση την ιδιαίτερη σχέση και φιλία που είχεν και διατηρεί με τον αρχιΟικουμενιστή Προικοννήσου.

    Αν δεν είναι αρχιΟικουμενιστής και αρχικουτσουμπόλης ο Προικοννήσου, και διαφωνεί με τις κακόδοξες αποφάσεις του Κολυμπαρίου, ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα, να συγγράψει ως λόγιος Ιεράρχης μιαν αντιρρητική πραγματεία κατά της Οικουμενικής Κινήσεως και κατά του ανόσιου Κολυμπαρισμού ούτως ώστε να παύσουμε να ασχολούμαστε κατά των ενεργειών του.

    Ερώτησα εξ αρχής τον Στρατηγό Γιάγκου αν τυχόν ήρθε σε επικοινωνία με τον αδελφό του Καθηγητή κ. Θ. Γ. διότι θεώρησα, ότι επιλύσαμε σχετικά και ειρηνικά το όλο ζήτημα και μάλιστα του ετόνισα με έμφαση, ότι ανασκεύασα και απολογηθήκα δημοσίως για τα μεμονωμένα ανακριβή σημεία του σχολιασμού μου. Αρνήθηκε ο Στρατηγός Γιάγκου ότι επικοινώνησε με τον αδελφό του (αν θέλουμε τον πιστεύουμε) αλλά παράλληλα έδειξε αρκετή κατανόηση στο γεγονός ότι επικοινώνησα με τον αδελφό του κ. Θ.Γ., και διότι, μου φάνηκε, ότι δεν ήθελε να λάβει συνέχεια η συζήτηση μας διότι είχε κάποιο τεχνολογικό πρόβλημα με το κινητό του.

    Οι απορίες του στρατηγού, ήτο κυρίως: «εσείς, γιατί ασχολείστε με εμάς;», «γιατί αποκαλείτε ως Οικουμενιστές και Κολυμπαριστές τους αδελφούς μου;» και «γιατί σας ενδιαφέρει αν ο Λεμεσού ήταν ή δεν ήταν στο μνημόσυνο του πατέρα μου;» κ.ά. Είμουνα πανέτοιμος να του εξηγήσω, λεπτομερώς, για ποιόν ακριβώς λόγο ασχολούμεθα περί των δύο αδελφών Γιάγκου, και για ποιον λόγο τους αποκαλούμε ως Κολυμπαριστές και Οικουμενιστές, αλλά δεν με άφησε να του εξηγήσω τους λόγους. Μου ήτο φανερό ότι δεν ήθελε τις απαντήσεις, διότι αν και του είμαι άγνωστος ήτο βαθειά προκατειλλημένος εναντίον μου. Οι λόγοι που ασχολούμεθα, ας το σημειώσω εδώ και ίσως το προβληματίσει κάπως, είναι καθαρά δημοσιογραφικοί, από την καθαρά οπτική της εκκλησιαστικής δημοσιογραφίας: δηλ. μας ενδαφέρουν σοβαρά οι παράδοξες, οι παράξενες και κυρίως οι κακόδοξες ενέργειες του Καθηγητού κ. Θ.Γ. αλλά και του Κληρικού π. Β. Γιάγκου.

    Δεν μας ενδιαφέρουν τα προσωπικά τους, αλλά τα δημόσια ενεργήματα τους. Το μνημόσυνο λόγου χάρη ως γνωστόν, δεν είναι ιδιωτική και προσωπική υπόθεση, αλλά Εκκλησιαστική και Κοινωνική υπόθεση συνεπώς υπόθεση της Εκκλησιαστικής Κοινότητας.

    Μου επεσήμανε ο εν λόγω αξιωματικός την σοβαρή ενόχληση του, που αποκαλούμε τους αδελφούς του ως Κολυμπαριστές και Οικουμενιστές. Το προβληματικό σημείο στην επικοινωνία μας, είναι ότι ο στρατηγός δεν ήθελε τον διάλογο, ήθελε απλά να μιλήσει, ίσως να βγάλει τα εσώψυχα του και να εκφράσει το παράπονό του. Του επρότεινα αν τυχόν και κατέβει στη Κύπρο, το σπίτι μας είναι ορθάνοικτο, για να διαλεχθούμε πρόσωπον με πρόσωπον. Μου εδήλωσε ωστόσο, ότι μπορεί κάποια ημέρα να κατέβει στην Κύπρο για να γνωριστούμε και να συζητήσουμε. Μου φάνηκε ενδιαφέρουσα η προσωπικότητα του εν αποστρατία Στρατηγού κ. Γ. Γιάγκου.

    Αυτό που δεν μου άρεσε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία, ήτο ο απόλυτος μηδενισμός και η κατασυκοφάντηση της προσωπικότητος του κ. Π. Τελεβάντου. Ο Στρατηγός, μου επανέλαβε την πάγια εκστρατεία της στυγνοτάτης κατασυκοφάντησις του «ανήθικου» και «διεστραμμένου» κ. Τελεβάντου όπου ενορχηστρώθη άριστα από τας αυλάς των Κολυμπαριστών νεοΦαναριωτών, του «ακτιστοφωτιστού» Λεμεσού και των νεοΒατοπαιδινών Ιωσηφιστών.

    (ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

    ReplyDelete
  9. Μου ετόνισε επίσης, και εδώ υφίσταται μια σημαντική παράμετρος στις αλληλοσυγκρουόμενες πληροφορίες που λαμβάνω, ότι ο ίδιος ο Στρατηγός Γιάγκου για το μνημόσυνο του παπαΞενοφώντος δεν επιθυμούσε ούτε τον Πάφου αλλά ούτε και τον Λεμεσού. Λεβέντης ο Στρατηγός! Δεν γνωρίζω αν υπόλοιποι αδελφοί του ήτο σύμφωνοι με την εν λόγω βαρύνουσα γνώμη του.

    Με έμφαση μου επεσήμανε, προσωπικά: «ότι ο Λεμεσού δεν είχε δουλειά εκεί (στο μνημόσυνο της Βάσσας), διότι δεν είναι οικείος Μητροπολίτης». Σ΄αυτό ειδικά το σημείο, τείνω να συμφωνήσω μαζί με τον Στρατηγό και θεωρώ μάλιστα, ότι άριστα έπραξε η οικογένεια Γιάγκου και δεν προσκάλεσαν τον Λεμεσού.

    Η αδιασταύρωτη πληροφορία μου εξ αρχής, ήτο σχεδόν η ταυτόσημη στο νοηματολογικό περιεχόμενο με την δήλωση του Στρατηγού, ότι: ο Πάφου διεμήνυσε στον Λεμεσού, «ότι η Βάσα έχει οικείο Μητροπολίτη και δεν χρειάζεται να είναι παρόν και ο Λεμεσού» και συνεπώς, κατά την δική μας άποψη, πράγματι, ο Λεμεσού δεν είχε καμμίαν απολύτως δουλειά να παρασταθεί στο μνημόσυνο των Βασσιωτών ούτως ώστε να δείξει πρόσωπο και για να υποκλέψει της μελλοντικές ψήφους των για τις επερχόμενες Αρχιεπισκοπικές.

    Ως γνωστόν, η Κοινότητα της Βάσας, έχει σχεδόν δέκα εν ζωή Κληρικούς και καμμιά δεκαριά Μοναχούς και Μοναχές. Αυτό τώρα γιατί το προσθέτω στη συζήτηση; Διότι οι εν λόγω Βασσιώτες Κληρικοί και Μοναχοί επηρεάζουν πάρα πολύ κόσμο και ψηφοφόρους πιστούς για τις επερχόμενες Αρχιεπισκοπικές Εκλογές.

    Θα πρέπει να αντιληφθούν οι αναγνώστες μας, ότι δεν μας ενδιαφέρει καθόλου η καλή οικογένεια Γιάγκου, διότι η εν λόγω οικογένεια χαίρει ιδιαίτερης καλής φήμης εις τα χωριά μας, αλλά όμως μας ενδιαφέρουν μόνο εκείνα τα δημόσια πρόσωπα, όπως π.χ. ο Καθηγητής Θ. Γ. και ο π. Β. Γ. όπου διενεργούν σωρηδόν ενεργειών, ενίοτε κακόδοξων και προπαγανδιστικών ενεργειών, υπέρ του Κολυμπαρισμού και του Οικουμενισμού όπου αποσκοπούν σε ιδιοτελείς σκοπιμότητες.

    Όσοι ενδιαφέρονται πραγματικά και εκτιμούν τόσον για τον κ. Θ.Γ. όσον και τον π. Β.Γ. ας τους συμβουλέψουν με κάθε τρόπο για να παύσουν να παραττάσονται και να ταυτίζονται από ιδιοτέλεια με τους αρχιΟικουμενιστές και αρχιΚολυμπαριστές.

    Κάτι τελευταίο: ο γράφων, έχει απειληθεί, εμμέσως πλήν σαφώς και από τον στρατηγό κ. Γ.Γ. με την εξής φράση, την οποία μου την εξέφρασε δύο φορές, ότι «εγώ είμαι άνθρωπος πρακτικός». Του αντιλόγησα ότι παράλληλα και εγώ είμαι άνθρωπος πρακτικός, διότι ιδιαίτερα μ΄αρέσει όταν παντρεύω την θεωρία με την πρακτική. Καλή ώρα, όσα θεωρητικά συνομίλησα με τους αξιότιμους αδελφούς Γιάγκων, προσπάθησα πρακτικώς να τα καταγράψω, ώστε να τα συμπροβληματίσω έτι επιπλέον με τους συνεργάτες μου.

    Το προηγούμενο βράδυ, απειλήθηκα, από τον αδελφό του κ. Θεόδωρο Γιάγκου ότι θα υποστώ νομικές κυρώσεις. Είναι πάγια τακτική των θιγμένων Οικουμενιστών, να απειλούν με δικαστήρια. Με όσους έχω συζητήσει τις τελευταίες ημέρες, μαθαίνω, τα καλύτερα για την Οικογένεια Γιάγκου. Μερικοί μου λένε, ότι είναι καλοί άνθρωποι και μάλιστα άνθρωποι του Θεού. Τους πιστεύω απόλυτα και χαίρω για τις καλοκάγαθες πληροφορίες. Αλλά αυτό που με προβληματίζει, είναι, ότι δεν έτυχε να γνωρίσω ανθρώπους και φίλους του Θεού, όπου να απειλούν τους συνανθρώπους τους (π.χ. τον γράφοντα), και να διασύρουν συκοφαντικά άλλους (π.χ. τον κ. Τελεβάντο), επειδή καταγράφουν αντιρρητικά δημοσιογραφικά σχόλια κατά των συγκεκριμένων ενεργειών τινών δημόσιων προσώπων. Είναι υπέρ άνω κριτικής ο τάδε ή ο δείνα Καθηγητής και Κληρικός; Αν ήθελαν να μη κρίνονται, ας εκρύβοντο ή ας μη ενεργούσαν όσα ενεργούν. Το ζήτημα δεν είναι τα πρόσωπα, αλλά οι ενέργειες των προσώπων. Και για να αξιολογήσεις κριτικά τις ενέργειες, αναγκαστικώς θα πρέπει να ονοματοδοτήσεις και τα πρόσωπα που ενεργούν.

    Ελπίζω εν κατακλείδι αυτό τουλάχιστον να γίνει αντιληπτό προς κάθε κατεύθυνση.

    ReplyDelete