Tuesday, August 25, 2015

Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”



Ο ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΦΑΚΕΛΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Προχθές την Κυριακή εκκλησιάστηκα στον Ιερό Ναό της Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου Αστορίας όπου μου ενεχείρισαν φάκελλο που περιείχε τον κατάλογο των μελών του Μακρακιστικού κόμματος “Κοινωνία” του π. Βασιλείου Βολουδάκη με συνοδευτικό τρισέλιδο “υπόμνημα” εναντίον του κόμματος. Σ’ αυτό ο άγνωστος συντάκτης του με ενημερώνει για διάφορα θέματα που αφορούν τα παρασκήνια του κόμματος “Κοινωνία”. Περιττόν να αναφέρω ότι φάκελλος δεν αναγράφει αποστολέα και ότι ουδείς υπογράφει το “υπόμνημα”.

Τέσσερις παρατηρήσεις:

1.) Καταρχήν δεν μπορώ να ξέρω αν ο κατάλογος που μου έστειλαν είναι έγκυρος παρόλον ότι παραθέτει το πλήρες ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση των μελών.

2.) Από ιδιοσυγκρασία, αλλά και σαν θέμα αρχής, δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψη ανώνυμες καταγγελίες.

3.) Δεν κατανοώ γιατί μου έστειλαν τον κατάλογο των μελών της Κοινωνίας και το σχετικό “υπόμνημα”.

Οι αναγνώστες του ιστολογίου είναι αρκούντως ενήμεροι ότι υπήρξα ο αυστηρότερος κριτής του Παποκαισαρικού κόμματος “Κοινωνία”. Δεν βλέπω σε τι θα μου χρησιμεύσει ο κατάλογος των μελών στην κριτική που ασκώ, αφού η κριτική μου αφορά το ανεπίτρεπτο της εμπλοκής κληρικών “ταις του βίου πραγματείαις” και όχι τα εσωτερικά του κόμματος.

4.) Δεν κρύβω ότι με ενόχλησε ότι το σχετικό υλικό εστάλη στο όνομά μου στην Πατριαρχική Μονή της Οσίας Ειρήνης Χρυσοβαλάντου λες και η Μονή αποτελεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο διεύθυνσή μου. Καμία σχέση δεν έχω με τη Μονή και ούτε προτίθεμαι να αποκτήσω.

Τυγχάνει πατριαρχικό ίδρυμα. Γι’ αυτό, επειδή ασκώ καταλυτικό έλεγχο των οικουμενιστικών ακροβασιών του Πατριαρχείου και δη του Παναγιότατου, θα ήταν αδιανόητο το Πατριαρχείο να με διορίσει σε κάποια θέση στη Μονή.

Το “υπόμνημα” στοχεύει την οικογένεια Βολουδάκη και δη την κυρία Νινέτα Βολουδάκη σύζυγο του π. Βασιλείου. Κατηγορεί τον π. Βασίλειο ότι καλλιεργεί μια αρρωστημένη εξάρτηση των εξομολογουμένων από τον ίδιο αλλά ότι με τη σειρά του ο ίδιος κάνει τελικά ότι του λέγει η γυναίκα του. Τη δυναμική των σχέσεων της οικογένειας Βολουδάκη δεν με ενδιαφέρει να σχολιάσω. 

Είναι βέβαιο, όμως, ότι είναι ανεπίτρεπτο ένας πνευματικός να δημιουργεί αρρωστημένη εξάρτηση στα πνευματικά του παιδιά σε βαθμό μάλιστα που να τα καθοδηγεί να κάνουν κόμμα.

Το "υπόμνημα" ισχυρίζεται ότι η ενοριακή επιτροπή του Αγίου Νικολάου Πευκακίων, η επιτροπή των εκδόσεων "Υπακοή" και το κόμμα "Κοινωνία" λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία.

Αν αληθεύει είναι απολύτως απαράδεκτο.

Ουδεμία αντίρρηση έχω η κυρία Νινέτα ή τα παιδιά του π. Βασιλείου να ασχολούνται με την πολιτική και να κάνουν κόμματα. Πολίτες της χώρας είναι και βάσει του Συντάγματος έχουν κάθε δικαίωμα να συμμετέχουν στα πολιτικά δρώμενα. Αυτός που δεν έχει δικαίωμα να εμπλέκεται “ταις του βίου πραγματείαις” είναι ο ίδιος π. Βασίλειος επειδή είναι κληρικός. Ούτε βεβαίως να χρησιμοποιεί την ενορία του για τις πολιτικές του φιλοδοξίες. 

Στον κατάλογο -αν εννοείται είναι ακριβής- διαπίστωσα με πολλή θλίψη ότι υπάρχουν πολλοί κληρικοί και μοναχοί -ορισμένοι επώνυμοι- μέλη του κόμματος. Είναι εντελώς απαράδεκτο και η Αρχιεπισκοπή οφείλει να επέμβει δυναμικά

Το “υπόμνημα”, επίσης, αναφέρεται στον Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας Γαβριήλ τον οποίο παρουσιάζει συκοφαντούμενο από τους υπευθύνους του κόμματος “Κοινωνία”. Για μια ακόμη φορά απευθύνω θερμή έκκληση προς όλους να μη με εμπλέκουν σε τέτοιας φύσεως θέματα τα οποία ουδόλως με απασχολούν.

Τέλος λόγου. Η κριτική μου κατά της “Κοινωνίας” βασίζεται στους ιερούς Κανόνες και όχι στα παρασκήνια του κόμματος που δεν με αφορούν. 

Όσο για την Οσία Ειρήνη Χρυσοβαλάντου παρακαλώ στο μέλλον να μη μου ξαναστείλει κανείς οποιασδήποτε φύσεως επιστολή, αφού δεν έχω απολύτως καμία σχέση μαζί της. Όποιος θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου μπορεί κάλλιστα να το κάνει ηλεκτρονικά στη διεύθυνση του ιστολογίου.

No comments:

Post a Comment