Thursday, August 13, 2015

Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ



Η ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΤΟΥ ΘΡΟΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ανακοινώθηκε επισήμως ότι συγκαλείται Σύναξη των αρχιερέων του Θρόνου στο Φανάρι από τις 29 Αυγούστου έως τις 2 Σεπτεμβρίου για αλληλογνωριμία μεταξύ των ιεραρχών, όπως αναφέρει η σχετική Ανακοίνωση, και για την ενημέρωση των ιεραρχών για την πορεία της Μεγάλης Συνόδου, των Διαθρησκειακών και Διαχριστιανικών διαλόγων.

Ευχόμαστε διακαώς ότι στον εορτασμό για την αρχή της Ινδίκτου δεν θα παρατηρηθούν οικουμενιστικά έκτροπα οποιασδήποτε μορφής. 

Ελπίζουμε ότι δεν θα παρίστανται αιρετικοί -και δη Παπικοί- στους εορτασμούς ώστε να υποχρεωθούν έμμεσα οι ιεράρχες του Θρόνου να συμπροσευχηθούν μαζί τους.

Ελπίζουμε προπαντός ότι η ενημέρωση για τους Διαχριστιανικούς και Διαθρησκειακούς διαλόγους θα γίνει μέσα σε ορθόδοξα πλαίσια.

Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα τεθεί επιτακτικά το θέμα των συμπροσευχών με τους αιρετικούς και με τους αλλόθρησκους ένα έγκλημα κατ’ εξακολούθηση που συνοδεύει απαρέγκλιτα την οικουμενιστική κίνηση. 

Ευελπιστούμε ότι με παρρησία θα εκφραστεί η πλήρης απογοήτευση των αρχιερέων του Οικουμενικού Θρόνου για τις κακόδοξες συμφωνίες που συνομολογήθηκαν και τις κακόδοξες θεολογίες που διατυπώθηκαν τις τελευταίες δεκαετίες όπως είναι οι συμφωνίες του Μπαλαμάντ και του Σαμπεζύ και η “βαπτισματική θεολογία”.

Απολύτως επιτακτική, τέλος, είναι η ανάγκη να συζητηθεί η έξοδος των Ορθοδόξων Εκκλησιών από το ΠΣΕ, όπως έπραξαν ήδη -απολύτως προς τιμήν τους- οι Εκκλησίες της Γεωργίας και της Βουλγαρίας το φωτεινό παράδειγμα των οποίων πρέπει να ακολουθήσουν όλες ανεξαίρετα οι Ορθόδοξες Εκκλησίες.

Όσο για την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο έχει νόημα να συγκληθεί μόνον αν θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό και άλλες κακοδοξίες και αν θα λύσει τα κανονικά προβλήματα που υφίστανται σήμερα όπως είναι η παρουσία πολλών παράλληλων δικαιοδοσιών σε μία χώρα και η εισδοχή των αιρετικών στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

No comments:

Post a Comment