Friday, May 1, 2015

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΓΙΑ ΤΟ «Π.Σ.Ε»



ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΖΙΜΠΑΜΠΟΥΕ ΓΙΑ ΤΟ «Π.Σ.Ε»

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Η συμμετοχή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στο κατ΄ ευφημισμόν «Π.Σ.Ε.» θα αποτελέσει ένα από τα θέματα της Μεγάλης Συνόδου του 2016. 

1.) Όμως ο τίτλος της πανσπερμίας του «Π.Σ.Ε.» είναι πρόκληση. Υπάρχουν πολλές Εκκλησίες; Δεν ίδρυσε ο Χριστός Μία Εκκλησία; Οι πολυώνυμες παραφυάδες του αιρετικού προτεσταντισμού, ποια σχέση έχουν με την Εκκλησία του Χριστού; Δεν διακηρύττει ο Απόστολος των εθνών: «εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα»; Το βλέπετε αυτό πουθενά στο «ΠΣΕ»; Οι προτεστάντες του 21ου αιώνος έχουν απαρνηθεί και ποδοπατήσει τις αρχές του παραδοσιακού προτεσταντισμού και οι οικουμενιστές ψάχνουν να βρουν μ’ αυτούς κοινά σημεία!

2.) Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν «ανήκει» στη Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία! Είναι η Μία, Αγία, Ακθολική και Αποστολική Εκκλησία. Άλλο το «ανήκει» κι άλλο το «είναι». Αφού όμως είναι η Εκκλησία αποκλείουμε την προτεστανική πανσπερμία των αιρεσέων. 

3.) Όλα βασίζονται στην αγγλικανική «Θεωρία των κλάδων». Το περί «διηρημένης Εκκλησίας» του Σεβ. Μεσσηνίας δεν είναι τυχαία φράση. 

4.) Διαπιστώνεται ότι κατά τον ε΄, ια΄και ιστ΄αιώνα έγινε διάσπαση της χριστιανικής ενότητος. Αυτό δεν είναι αθώα ιστορική παραδοχή. Κρύβει τη «Θεωρία των κλάδων» που συνιστά ακρογωνιαίο λίθο του Οικουμενισμού. Ο Σεβασμιώτατος Ζιμπάπουε αναφέρει ότι το «ΠΣΕ» έχει πρότυπο τον ΟΗΕ. Ο ΟΗΕ είναι εγκόσμιος οργανισμός που λειτουργεί με καθαρά κοσμικά κριτήρια. Δεν τον ενδιαφέρει η αλήθεια αλλά προστατεύει τα συμφέροντα των ισχυρών.  

4.) Όντως είναι προνομιούχο όργανο του οικουμενισμού το «Π.Σ.Ε.». Κατάφερε να εγκλωβίσει τις Ορθόδοξες Εκκλησίες στο προτεσταντικό στρατόπεδο και τις έμαθε να συμπεριφέρονται με προτεσταντικά κριτήρια. Οι αποφάσεις του «Π.Σ.Ε.» στο Πόρτο Αλέγκρε και στο Πουσάν επιβεβαιώνουν τις διαπιστώσεις. 

5.) Ο Παπισμός είναι τουλάχιστον συνεπής. Δεν έγινε ποτέ μέλος του «Π.Σ.Ε.» αλλά στέλλει μόνο παρατηρητές. Εμείς γιατί αυτό δεν το σκεφτήκαμε;

No comments:

Post a Comment