Όλα ορθά όσα αναφέρει ο Πανοσιολογιώτατος Αρχιμανδρίτης Ρωμανός Αναστασιάδης για τις Παπικές φιλοδοξίες της Εκκλησίας της Ρωσσίας.
Δυστυχώς, όμως, αποσιωπά ότι και ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως έχει τις ίδιες Παπικές φιλοδοξίες σε βάρος της Ορθοδόξου Εκκλησίας που έχει και ο Πατριάρχης της Ρωσσίας Κύριλλος και οι υπόλοιποι ηγέτες του Πατριαρχείου της Μόσχας.
Επομένως ορθότατα πράττει επειδή βάζει στην θέση τους τους Ρωσσολάγνους, που προσποιούνται ότι δεν βλέπουν και δεν ακούν πώς πολιτεύεται η Εκκλησία της Ρωσσίας.
Είναι ανεπίτρεπτο, όμως, να αποσιωπούνται οι Παπικές φιλοδοξίες του Φαναρίου, όπως τις εκφράζει εύγλωττα ο sine paribus αρχιοικουμενιστής Αρχιεπίσκοπος Αμερικής Ελπιδοφόρος.
Τα δύο μέτρα και τα δύο σταθμά δεν πείθουν.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο … “ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ”;
Του Πανοσιολ. Αρχιμ. Ρωμανού Αναστασιάδη
=====
«Οποιοσδήποτε εξακολουθεί να έχει αμφιβολίες, ότι όλα όσα διδάσκει ο Πατριάρχης πρέπει να γίνουν, να εγκαταλείψει κάθε αμφιβολία! Και να εκπληρώσει αυστηρά αυτό που διατάζω! Διότι δεν μιλώ από τη δική μου σοφία, αλλά από τη σοφία ολόκληρης της Ιεραρχίας της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας! Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για την Εκκλησία μας σήμερα! Όποιος δεν συμφωνεί, να αποσυρθεί (να πάρει σύνταξη)!»
Αυτά είπε ο Πατριάρχης Κύριλλος στους εμβρόντητους Κληρικούς του, οι οποίοι αντιλήφθηκαν, για μία ακόμη φορά, ότι εάν υπάρχει κάποιος που όντως επιθυμεί να γίνει ο «πάπας της Ανατολής», αυτός δεν είναι άλλος από τον δικό τους Πατριάρχη… Ο οποίος θεωρεί ότι ολόκληρη η Ρωσική Εκκλησία είναι προέκταση της προσωπικής του βούλησης και με αυτόν τον αυταρχικό και εγωκεντρικό τρόπο την διοικεί, καταδυναστεύοντας χιλιάδες απλούς ταλαίπωρους κληρικούς της…
Το πρόβλημα είναι ότι αυτήν την αντίληψη ο Κύριλλος θέλει να την επεκτείνει σε όλη την Ορθόδοξη Εκκλησία, με όχημα την κοσμική ισχύ της Ρωσίας.
Και το ερώτημα είναι πώς έχουν το θράσος τόσο οι Ρώσοι όσο και οι υπασπιστές τους να μέμφονται τον Οικουμενικό Πατριάρχη για «παπισμό», όταν ο Κύριλλος συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο και αποκαλύπτει αυτό το σκοτάδι από τα μύχια της ψυχής του…
ΠΗΓΗ:
Εφημερίδα “Πατρίς”
ReplyDeleteΔιαβάζοντας κανείς τα έπη του αρχιμανδρίτη Ρωμανού , καταλαβαίνει την ένδεια των επιχειρημάτων επί του Ουκρανικού θέματος . Αν είχε επιχειρήματα επι του Ουκρανικού θέματος θα μιλούσε επ' αυτού και δεν θα ήταν εκτός θέματος . Επι του Ουκρανικού έχει νά μας πεί κάτι συγκεκριμένο ο αρχιμανδρίτης Ρωμανός ; Αυτή η αοριστολογία πλήττει όλους τους " υπασπιστές " του πατριάρχη Βαρθολομαίου . Δεν ξέρω πώς λέγεται αυτό στην δικανική γλώσσα . Επι άλλοις κανείς νά πταίει και επι άλλοις νά δέρεται . Είναι δυνατόν νά πάει κανείς στο δικαστήριο ως μάρτυς κατηγορίας και νά αναφέρεται σε οτιδήποτε άλλο εκτός απο το θέμα της δίκης ; Αν το θέμα της δίκης ήταν φόνος , αυτός νά αναφέρεται στην παραβίαση του κώδικα κυκλοφορίας ! Στην δικανική γλώσσα δεν ξέρω πώς λέγεται , όμως στην απλή λαική γλώσσα λέγεται " απο την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα " !
Κρίμα στο όνομα αρχιμανδρίτα Ρωμανέ !
Μπορώ νά παραδεχτώ οτι έχει μιά αξία το νά φωτίσει κανείς την προσωπικότητα του " πταίοντος " , είτε θετικά , είτε αρνητικά . Όταν όμως λείπει το πταίσμα ??????? Όταν σε ένα υποτιθέμενο φόνο λείπει το πτώμα ?????
ReplyDeleteΟ λαός εκφράζει την ουσία του δικαίου : Νά βλέπουμε και του στραβού το δίκαιο ! Διαφορετικά κατασκευάζουμε ενόχους και χαλκεύουμε δίκες .
Σε κάθε περίπτωση αφού και οι δύο πατριάρχες Μόσχας και Κων / πόλεως φέρουν τον ίδιο παρονομαστή οικουμενιστικότητος , γιατί αυτό βαραίνει μόνο τον Μόσχας ;