Saturday, September 28, 2019

ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


ΑΗΘΕΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Σεβ. Κυθήρων Σεραφείμ -ένας επίσκοπος διαμάντι- είναι ένας από τους επισκόπους της Εκκλησίας της Ελλάδος, που δέχονται αήθεις και σκληρές επιθέσεις από παντού.

Αήθεις επιθέσεις δέχονται, επίσης, οι Σεβασμιώτατοι Ναυπάκτου Ιερόθεος, Πειραιώς Σεραφείμ και ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος.

Παλαιότερα στο στόχαστρο ήταν και ο Σεβ. Γόρτυνος Ιερεμίας, αλλά ευτυχώς τα τελευταία δύο περίπου χρόνια τον άφησαν στο απυρόβλητο.

Όταν μιλούμε για αήθεις επιθέσεις, δεν εννοούμε όσους καταθέτουν την διαφωνία τους για τις ενέργειες ή τις θέσεις των πιο πάνω Ιεραρχών και του π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου.

Η κατάθεση διαφωνίας είναι απολύτως θεμιτή και χρήσιμη.

Αήθεις επιθέσεις είναι τα χτυπήματα κάτω από την μέση, με σκληρούς -και πολλές φορές χυδαίους- χαρακτηρισμούς, που στόχο έχουν να στραπατσάρουν την προσωπικότητα τους απλά και μόνον, επειδή καταθέτουν την μαρτυρία τους, που διαφέρει από την δική τους.

Ο Σεβ. Κυθήρων είναι ένας καταρτισμένος, παραδοσιακός, αδιάβλητος, ταπεινός, πραύς και χαμηλών τόνων Ιεράρχης, που τον λατρεύει το ποίμνιό του. Κλήρος και λαός. Κινείται πάντοτε θεσμικά, με ευγένεια ψυχής και χριστιανικό ήθος, και καταθέτει τις απόψεις του με ισχυρή επιχειρηματολογία.

Είναι ένας γνήσια αντιοικουμενιστής Ιεράρχης, που δεν διστάζει -με εκκλησιαστικό ήθος- να καταθέτει την μαρτυρία του, όπως έχει χρέος ως επίσκοπος. 

Τι σημαίνει η λέξη επίσκοπος; Φρουρός. Φρουρός της πίστεως. Αλλοίμονον αν οι φρουροί της πίστεως σιωπούν όταν “Θεός το κινδυνευόμενον” και προδίδουν έτσι την αποστολή και το χρέος τους.

Γι’ αυτό αποδοκιμάζουμε έντονα τις αήθεις επιθέσεις -για να ακριβολογούμε την λασπολογία-, που εξαπέλυσαν εναντίον του τα πατριαρχικά ιστολόγια και το ιστολόγιο “Εξάψαλμος” του κ. Σωτήρη Τζούμα, ο οποίος στην προσπάθειά του να σπιλώσει τον Σεβασμιώτατο, ανέδειξε -χωρίς φυσικά να το επιδιώκει- τις αρετές και το ορθόδοξο χριστιανικό φρόνημα του Μητροπολίτη Κυθήρων.

Ο κ. Τζούμας ομολογεί ανερυθρίαστα ότι συμβούλευσε τον μ. Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο να μην εκλέξει επίσκοπο τον Μητροπολίτη Κυθήρων, επειδή είναι ασκητικός και απόκοσμος, διαπνέεται από μοναχικό πνεύμα που είναι ξένο προς την εκκοσμίκευση και επειδή είναι ακραίος (εννοεί είναι εχθρός του Οικουμενισμού).!!! 

Με συγχωρείτε, κ. Τζούμα! 

Ώστε εσείς δεν θέλετε να εκλέγονται επίσκοποι παραδοσιακοί, ασκητικοί, αφιλάργυροι, αδιάβλητοι, εχθροί της εκκοσμίκευσης και των αιρέσεων και δη της παναίρεσης του Οικουμενισμού;!!!

Προτιμάτε -φαίνεται- να εκλέγονται πολύεδροι αδάμαντες, όπως τον Μπεζενίτη, τον Βρεσθένης Θεόκλητο, τον δημοσιοσχετίτη Σύρου Δωρόθεο, που μετέτρεψε την επισκοπή του σε Ουνιτική Μητρόπολη, τον Μεσσηνίας κ. Σαββάτο, που διαίρεσε την Εκκλησία κατά την διάρκεια Συνόδου της Ιεραρχίας, τον Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο, που ζήτησε, με την πρώτη του εισήγηση στην Ιεραρχία, την κατάργηση του ράσου, τον μεταπατερικό Μητροπολίτη Δημητριάδος, κτλ..

Με τέτοιο κατηγορητήριο, κ. Τζούμα, ο Σεβ. Κυθήρων υψώνεται στα άστρα του Ουρανού και εσείς καταποντίζεστε στα Τάρταρα του Οικουμενισμού, των νεωτερισμών και της εκκοσμίκευσης.

Να προσθέσω, μάλιστα, την βαθύτατη πικρία μου, έναντί σας κ. Τζούμα, επειδή -κατ' επανάληψη- επαινείτε τους υιούς της Γεέννης του Οικουμενισμού Αθηναγόρα και Ιάκωβο Κουκούζη, αντί να ζητάτε να συγκληθεί Οικουμενική Σύνοδος, για να καταδικάσει την παναίρεση του Οικουμενισμού και να αναθεματίσει τους πρωτεργάτες του.

Όσα για τα φιλοπατριαρχικά ιστολόγια θα έπρεπε να ήταν πολύ προσεκτικά όταν κάνουν αήθεις επιθέσεις εναντίον του Σεβ. Πειραιώς και του Σεβ. Κυθήρων. 

Οι δύο παραδοσιακοί Ιεράρχες, ναι μεν διαφωνούν ριζικά με την εκχώρηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία, αλλά ουδέποτε θα προσχωρήσουν στο κυοφορούμενο -από τους Ρώσσους- Σχίσμα στην Ελλάδα, επειδή είναι επίσκοποι με ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα, που γνωρίζουν κανονικό δίκαιο.

Το ίδιο ισχύει για τον παραδοσιακό Μητροπολίτη Ακαρνανίας Κοσμά.

Την προσοχή τους οι πατριαρχικοί πρέπει να στρέψουν στις πύλες της κόλασης, που θα ανοίξουν μετά την τυχόν αναγνώριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ουκρανίας από την Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.

4 comments:

  1. Ούτε ψύλλος στον κόρφο του Πειραιώς και του Κυθήρων ! Το Κανονικό δίκαιο τί λέει ; Νά έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία μέ την σάρα και την μάρα και νά διακόπτουμε την επικοινωνία αναιτίως μέ μία Κανονική εκκλησία μέ παραδοσιακούς δεσμούς ; Ήμαρτον !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ουδείς μιλά για διακοπή κοινωνίας με την Αυτόνομη Εκκλησία της Ουκρανίας.

      Το Οικουμενικό Πατριαρχείο αναγνωρίζει ως κανονικούς επισκόπους τους υπό τον Μητροπολίτη Ονούφριο.

      Delete
    2. Κύριε Παναγιώτη ο Τζούμας "παίζει" σε πολλαπλά Ταμπλό. Δες το παρακάτω Link :

      http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2019/09/blog-post_11.html?m=1

      Delete
  2. Αυτό το σχήμα πώς ονομάζεται ;

    ReplyDelete