Sunday, September 1, 2019

ΕΥΓΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΡΜΑ ΥΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!


ΕΥΓΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΕ! 
ΤΑ ΠΙΟ ΘΕΡΜΑ ΥΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος απένειμε το οφφίκιο του Μεγάλου Ρήτορος της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στον Καθηγητή κ. Χρήστο Γιανναρά.

Ομολογουμένως αυτό δεν το περιμέναμε.!

Προηγήθηκαν, βέβαια, οι Θεολογικές Σχολές του Βελιγραδίου, του Αγίου Βλαδιμήρου και του Τιμίου Σταυρού των ΗΠΑ και η Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Τώρα ο Παναγιώτατος και η περί Αυτόν Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Πατριαρχείου αποφάσισαν να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο της αισχύνης.

Ως γνωστόν ο κακόδοξος κ. Γιανναράς είναι ο αρχηγέτης των Νεορθόδοξων και των Νεονικολαιτών. Με αλλα λόγια είναι ένας σκέτος αιρετικός, που ακόμη δεν βρέθηκε Σύνοδος να τον αφορίσει.

Έγινε προσπάθεια επί Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ από τους ευλαβείς Μητροπολίτες (Φλωρίνης Αυγουστίνο, Σιδηροκάστρου Ιωάννη και Κονίτσης Σεβαστιανό), για να περάσει από συνοδικό δικαστήριο ο κ. Γιανναράς, αλλά οι προσπάθειές τους προσέκρουσαν στην άρνηση και στις μεθοδείες του τότε πανούργου Μητροπολίτη Θηβών και νυν Αρχιεπισκόπου της αισχύνης Ιερωνύμου.

Ο κ. Γιανναράς -μεταξύ άλλων κακοδοξιών- βλαστήμησε την αειπαρθενία της Θεοτόκου, θεωρεί τον σαρκικό έρωτα ως έξαλμα προς τον Θεό και συνέτεινε αποφασιστικά στην εισαγωγή της κακοδοξίας του Karl Barth περί της δήθεν αντίθεσης των όρων Εκκλησία και θρησκεία.

Η κακοδοξία αυτή δεν στηρίζεται ούτε στην Αγία Γραφή, ούτε στις Οικουμενικές και Τοπικές Συνόδους, ούτε στους Πατέρες της Εκκλησίας. 

Είναι απαύγασμα της θεολογικής σκέψης του γνωστού Προτεστάντη θεολόγου Κarl Barth.

Εδώ πρέπει να ομολογήσουμε ότι ο κ. Γιανναράς δεν είναι ο μόνος που υιοθέτησε αυτή την θεολογική πλάνη. 

Όλοι οι μαθητές του π. Γεωργίου Φλωρόφσκυ, ο οποίος επηρεάστηκε βαθύτατα από τον Karl Barth, αποδέχτηκαν αυτή την κακοδοξία και προσπάθησαν και προσπαθούν με εμμονή να την εμπεδώσουν ως πίστη της Εκκλησίας.

Η προσφώνηση του Παναγιώτατου γράφτηκε από κάποιο που ξέρει άριστα την θεολογία του κ. Γιανναρά. Το απογοητευτικό είναι ότι, αντί να επισημάνει τις κακοδοξίες του, ο Παναγιώτατος τις εκθειάζει ως μεγάλες αρετές.!!!

Έγραψα, κατ’ επανάληψη, ότι αν υπήρχε ακμαίο εκκλησιαστικό φρόνημα σήμερα στην Ορθοδοξία θα συνερχόταν Οικουμενική Σύνοδος για να καταδικάσει τον Οικουμενισμό ως παναίρεση, να αναθεματίσει τους κεκοιμημένους πρωταγωνιστές του και να καθαιρέσει τους εν ζωή πρωτεργάτες του.

Τώρα είναι ηλίου φαεινότερον ότι την μέλλουσα να συνέλθει Οικουμενική Σύνοδο για τον Οικουμενισμό πρέπει να απασχολήσει, επίσης, η Νεορθοδοξία και ο Νεονικολαιστισμός.

Η ορθόδοξη συνείδηση δεν θα ησυχάσει πριν γραφτούν στα Αναθέματα της Κυριακής της Ορθοδοξίας τα ονόματα του Μελέτιου Μεταξάκη, του Αθηναγόρα και των άλλων βαμμένων Οικουμενιστών (Ιάκωβου Κουκούζη, Μελίτωνα Χατζή, Αθηναγόρα Κοκκινάκη, Δαμασκηνού Παπανδρέου, Στυλιανού Χαρκιανάκη και των Ρώσσων επισκόπων που έδιναν την Θεία Κοινωνία στους Παπικούς για πέντε χρόνια). 

Το ίδιο ισχύει για τους προβεβλημένους Νεονικολαίτες και Νεορθόδοξους

Ως να μη έφτανε ότι ο Παναγιώτατος έχει αναδειχθεί σε αστέρα πρώτου οικουμενιστικού μεγέθους τώρα ευλόγησε την Νεορθοδοξία και τον Νεονικολαιτισμό.!!!

Τι έμεινε πια να κάνετε Παναγιώτατε;

Ει θέλεις τέλειος είναι ύπαγε και Αγιοκατάταξε τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό και τον Κουτρουμπή για να ολοκληρώσετε Θεοφιλώς πατριαρχία σας στο έπακρον.

Παναγιώτατε! Ντροπή!.

12 comments:

  1. μπορουμε να πουμε πως η Εκκλησία ειναι η αληθινή θρησκεία αλλά μπορουμε να πουμε και αυτό που λέει ο μακαριστός π. Ιωάννης Ρωμανίδης, ότι δηλαδή η θρησκεία ειναι νόσος: https://www.greekorthodoxchurch.org/cure_gr.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης ήταν μαθητής του Φλωρόφσκυ.

      Delete
    2. Μπραβο!Πείτε του επιτέλους κ.Παναγιώτη γιατί μας "ζάλισαν" με τον μεγάλο θεολόγο Ρωμανίδη!

      Delete
  2. Πράγματι, κ. Τελεβάντο, ο Παναγιώτατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, διαπνεεται από όλες τις σύγχρονες αιρέσεις. Ο οικουμενισμος,η εκκοσμικευση, οι πλάνες της μεταπατερικης θεολογίας και νεορθοδοξιας. Ο νεονικολαιτισμος, ως αμνηστευση των σαρκικων αμαρτηματηματων, η σύγχυση του ζητήματος της ουκρανικης εκκλησίας, η συμπροσευχη με αιρετικούς και αλλοθρησκους και βέβαια ο άκρατος δεσποτισμος. Το οικουμενικό πατριαρχειο αποτελεί την Μεγάλη του Χριστού εκκλησία, η Μητέρα και τροφός του Γένους των ορθοδοξων, θεσμός σεβαστός και καύχημα. Όμως οι πράξεις των ανθρώπων πρέπει να στηλιτευονται προς σωφρονισμο και μετάνοια, όταν αυτές βεβηλωνουν την Αγία ορθοδοξία. Όσο αφορά τον λόγιο ακαδημαϊκό κ. Γιανναρα, είναι ο πλέον αιρετικος άνθρωπος. Εισηγητής της νεορθοδοξιας, του νεονικολαιτισμου και μιας δήθεν θεολογίας του "έρωτος". Ομως, ο κ. Γιανναράς έχει το χάρισμα της ευγλωτιας και αυτό σαφώς το χρησιμοποιεί προπαγανδιζοντας τις ιδεοληψίες του σε ανθρώπους άσχετους προς την ορθόδοξη πατερικη Θεολογία. Άλλωστε όπως αναφεραται κ. Τελεβάντο, με το οξύ ορθόδοξο αισθητήριο που σας χαρακτηρίζει και με την θεολογική σας γραφίδα, ο διαχωρισμός του όρου Θρησκεία και εκκλησία είναι μια προτεσταντικη επήρεια και μάλιστα από παρακλάδι μιας από τις εκατοντάδες παραφυαδες της Διαμαρτυρησεως(Swiss Restoration). Θρησκεία είναι η αναγωγή του ανθρώπου προς τον Θεό. Ο χριστιανισμός ως αποκάλυψη του Θεού στον Κόσμο, και μάλιστα η ορθοδοξία στην αυθεντική του μορφή, είναι η μόνη αληθινή Θρησκεία, του μονού αληθινου Θεού, του Πανάγαθου και καλλει ωραίου Θεού Λόγου Ιησού Χριστού. Οι λοιπές πιστεις είναι Φιλοσοφία, Μαγεία, Δαιμονολατρεια και δεισιδαιμονια υποκατάστατα της θρησκείας και μάλιστα της αληθινής θρησκείας και λατρείας του Θεού, ασθενής κατάσταση του μεταπτωτικου ανθρώπου.
    Οπότε η ορθόδοξος Χριστιανική Θρησκεία, φανερωνεται μέσα στην εκκλησία, ως το Σώμα του Χριστού.
    Τα σαρκικα πάθη είναι αμαρτήματα.
    Οι λοιπές θρησκευτικές πιστεις, είναι μόρφωματα και πλανες, ατελεις προσπάθειες ανθρώπων μεσα στην Ιστορία του μεταπτωτικου ανθρωπου να βρουν την αλήθεια.
    Εύχομαι ο Θεός να μας ελεήσει στους έσχατος καιρούς της Σκωλιας γενεάς και διεστραμμένης.

    ReplyDelete
  3. Πώς δεν  είναι  θρησκεία  ο  χριστιανισμός  αφού  δεχόμαστε  την  οντολογική  απόδειξη  της  υπάρξεως  του  Θεού  ,  δηλαδή  ό, τι  είπε  ο  Decartes   περί  του  καταγεγραμμένου  στην  συνείδηση  του  ανθρώπου  .  Ίσως  μπορούμε  νά  πούμε  οτι  όλες  οι  θρησκείες  είναι  η  προσπάθεια  προσέγγισης  του  Θεού  εκ  μέρους  του  ανθρώπου  ,  ενώ  η  εν  Πνεύματι  Αγίω  Θεία  Αποκάλυψη  συντελείται  μόνο  μέσα  στην  εκκλησία  .  Αυτη  η  παραδοχή  δεν  δίνει  κανένα  δικαίωμα  στους  οικουμενιστές  νά  αναπτύσσουν  τον  οικουμενιστικό  συγκρητισμό  και  τον  δογματικό  μινιμαλισμό  .  Αυτό  δείχνει  οτι  βιωματικά  βρίσκονται  στο  πρωτόγονο  επίπεδο  της  θρησκείας  .  Φυσικά  δεν  χρειάζεται   νά  είναι  κανείς  " θεόπτης "  για  νά  παραδέχεται  αυτές  τις  πραγματικότητες  ,  ποιός  μπορεί  νά  το  ισχυριστεί  αυτό  !  Χρειάζεται  όμως  νά  έχουμε  εμπιστοσύνη  στην  εμπειρία  των  αγίων  ,  οι  οποίοι  βίωσαν  την  αποκάλυψη  του  Θεού  .  Οι  οικουμενιστές  επιδεικνύουν  μεγάλο  εγωισμό  και  άμετρη  υπερηφάνεια  νά  βάζουν  τον  εαυτό  τους  πάνω  απο  την  εμπειρία  των  αγίων   και  φυσικά  μεγάλη  ασέβεια  και  έλλειμα  πίστεως  .  Κατεβάζουν  την  αποκάλυψη  του  Θεού  σε  μία  νοησιαρχία  ,  γιατί  μέχρι  εκεί  φτάνουν .



    Μέ  βάση  την  παραδοχή  οτι  όλες  οι  θρησκείες  είναι  προσπάθειες  του  ανθρώπου  προσέγγισης  του  Θεού  ,  προκύπτει  οτι  όλες  οι  θρησκείες  έχουν  πεί  και  καλά  πράγματα  ,  ανάμεσα  σε  πολλές  πλάνες  .  Αυτά  όμως  τά   " καλά  πράγματα  "   δεν  έχουν  καμμία  σχέση  μέ  την  μοναδική  Αλήθεια   ,  που  είναι  ο  Χριστός  και  η  εκκλησία  .   Μπορούμε  λοιπόν  νά  πούμε  οτι  η  θρησκεία  δεν  ταυτίζεται  μέ  την  εκκλησία  ,  όμως  δεν  μπορούμε  νά  πούμε  οτι  ο  χριστιανισμός  δεν  είναι  θρησκεία  . 



    Νομίζω  οτι  δεν  ερχόμαστε  σε  κάποια  αντιπαράθεση  μέ  τον  Ρωμανίδη  . Ίσως  βασικά   νά  εννοούμε  τα  ίδια  πράγματα  ,  απλά  ο  Ρωμανίδης  τα  διετύπωσε    κάπως  υπερβολικά  . 

    ReplyDelete
  4. Κάποιοι αμφισβητούν και τον όρο " χριστιανισμός " ως μία ιδεολογία . Τελικά δεν μπορούμε νά εκφραστούμε ! Έστω και συμβατικά δεν μπορούμε νά μήν χρησιμοποιούμε κάποιες λέξεις , όταν δεν απαιτείται η δογματική ακρίβεια , γιατί τότε καταντά το " άκτιστον φώς " νά γίνεται απλά μία " μαλλιαρή " γλώσσα ! Πόσες φορές δεν ακούμε σε κηρύγματα περί " ακτίστου φωτός " και ως ακροατές λέμε : τρίχες !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ακούστε κυρία Λωρίτου.

      Εμένα δεν μου αρέσουν οι ζηλόφθονοι άνθρωποι.

      Τα λέτε αυτά επειδή δεν έχετε το προνόμιο να έχετε -όπως εμείς- επισκόπους που βλέπουν το άκτιστο φως, που εχουν διορατικό, προορατικό, που κουνιούνται τα καντήλια όταν προσεύχονται, που δακρύκατά συρροήν οι εικόνες στην Μητρόπολή τους, που βλέπουν οράματα, που αισθάνονται αρρητη ευωδία όταν πλησιάζουν αγίους ανθρωπους, που λειτουργούν με τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό ως ψάλτη, που έχουν πνευματικό καθοδηγητή που χαμογελά απο την αιωνιότητα κτλ. κτλ.

      Αν είχατε τέτοιους επισκόπους δεν θα ελεεινολογούσατε την κατάσταση.

      Για ρωτάτε όμως εμάς που καμαρώνουμε για την παρουσία τους ανάμεσά μας.

      Delete
    2. Ίσως έχετε δίκιο ! Πρέπει νά το σκεφθώ ! Ίσως μάς τρώει κάποια ζηλοφθονία για τους " ακτιστοφωτίτες " που έχουμε την ευλογία νά μας περιτριγυρίζουν !

      Όταν θέλουμε νά ξεφύγουμε απο μία πραγματικότητα που δεν μας συμφέρει , το ρίχνουμε στο " άκτιστο φώς " ! Ποιό άκτιστο φώς βρέ !

      Delete
  5. Μετά την Πτώση των πρωτοπλαστων από τον Παράδεισο, πέραν των πολλών συνεπειών του προπατορικου αμαρτηματος, η μνήμη(ανάμνηση) του Θεού δεν είχε σβήσει, απόδειξη το θυσιαστηριο του Αβελ και του Κάιν.Ο Θεός δεν άφησε ποτέ αμαρτυρον εαυτόν. Ο Σατανας, ως εισηγητής της αμαρτίας και του κακού στην Κτιση,εμμενωντας στην επιθυμία του για ισοθεΐα, μιμείται κατά πάντα τα του Θεού. Όντας βέβαια ο ίδιος παρωδος και κακέκτυπο.Η ύπαρξη λοιπών θρησκευτικών πιστεων πέραν της αληθινής Θρησκείας, που διατηρήθηκε από τους Δίκαιους της Παλαιάς Διαθήκης,τον προφήτη και θεοπτη Άγιο Μωυσή δια του Νόμου, σπερματικως μέσα από τα συγγράμματα των Ελλήνων φιλοσόφων και τέλεια από τον ιδρυτή της Θρησκείας μας Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, ερμηνεύεται ως προσπάθεια του πονηρου να λατρεύεται όπως ο Αληθινός Θεός. Κάποια καλά στοιχεία στα συστήματα αυτά τα θρησκευτικά, ανακατεμένα με πλάνες, είναι αποτέλεσμα δαιμονικης επενεργειας πάνω σε λαούς οι οποίοι δεν επαλήθευσαν την θρησκευτικότητα τους, εγκλωβιζομενοι στην πλανη. Ο όρος Θρησκεία αρμόζει μόνο στον Χριστιανισμό ως φανερωση του Αληθινου Θεού. Ο Ιουδαισμος ενσωματώθηκε στον Χριστιανισμό. Το Ισλάμ αποτελεί πολιτική ιμπεριαλιστικη των Αράβων με μανδύα θρησκευτικο(επιρροή από τους Αρειανους και νεστοριανους μοναχούς της μέσης ανατολής) και αυτό αποδυκνειεται ακόμα και εάν κάποιος δεν έχει τον θείο φωτισμό, γνωρίζοντας απλώς την Ιστορία. Οι λοιπές θρησκείες, Ινδουισμος, Βουδισμός, είδωλο λατρεία, αποτελούν απαύγασμα των προαναφερθέντων λόγων. Ο πανθεισμος είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα τους!Η πλανη του αρχεκακου όφεως με διαφορετικά λόγια,στους πρωτοπλαστους.Η απόκτηση της θέωσης χωρίς Θεό.
    Οπότε, η ορθόδοξος Χριστιανική Θρησκεία, και έτσι πρέπει να χρησιμοποιούμε το όνομα του μεγάλου της ευσεβείας μυστηρίου, είναι ο ίδιος ο Θεάνθρωπος Χριστός ο παρατεινομενος εις τους αιώνας. Αυτη είναι διδασκαλία των πραγματικών θεραποντων-θρησκευτων, των απ'αιωνος αυτω ευαρεστησαντων Αγίων.Στωμεν καλως

    ReplyDelete
  6. Τραγικό...
    Μήπως κε Τελεβάντο γνωρίζετε περισσότερες λεπτομέρειες γιά τήν μή συνοδική καταδίκη τού κ.Γιανναρά?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ο Γιανναρικός Νεονικολαϊτισμός και η Εκκλησία της Ελλάδος. Ποιος ο ρόλος του νυν Αρχιεπισκόπου

      Delete
    2. Το κείμενο είναι του κ. Λυκούργου Νάνη και δημοσιεύθηκε στο ιστολόγιο Ακτίνες

      Delete