ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Κατάνυξις”:
“Στις 3 Μαϊου 2018, διεξήγαγε τις εργασίες της στους χώρους του Hotel Rogner International, στα Τίρανα, η Διεθνής Συνδιάσκεψη για τον διαθρησκευτικό διάλογο με θέμα: «Η Αλβανία, πρότυπο της διαθρησκευτικής αρμονίας για την Ευρώπη».
Πήραν το λόγο οι επικεφαλής των Θρησκευτικών Κοινοτήτων, αρχίζοντας με τον Πρόεδρο της Μουσουλμανικής Κοινότητας, την Αγιότητά Του, Skënder Bruçaj και τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο, ο οποίος τόνισε ότι «Κατά τη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων προσπαθήσαμε να καλλιεργήσουμε τον αμοιβαίο σεβασμό και την αμοιβαιότητα της αρμονικής συνύπαρξης». Επισήμανε ακόμη ότι «Εμείς προσπαθούμε να αντλήσουμε τους χυμούς από τις υγιείς ρίζες του θρησκευτικού βιώματος και να βοηθήσουμε στην κοινωνική ανάπτυξη και την πρόοδο της Αλβανίας...».
Στο τέλος, οι επικεφαλής των Θρησκευτικών Κοινοτήτων υπέγραψαν κοινή δήλωση.”
Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ότι αυτή καθεαυτή η Συνδιάσκεψη δεν είναι δογματικά και κανονικά επιλήψιμη, επειδή ο διάλογος με τους σχισματικούς, τους αιρετικούς, τους αλλόθρησκους, ακόμη και τους άθεους είναι επιβεβλημένο καθήκον της Εκκλησίας νοουμένου φυσικά ότι δεν γίνονται συμπροσευχές.
Στην πραγματικότητα, όμως, η Συνδιάσκεψη είναι καθαρά οικουμενιστική και καρπός εκκοσμίκευσης, επειδή η παρουσία και η ομιλία του Μακαριώτατου Αλβανίας δεν έγινε για να βοηθήσει τους εκτός Εκκλησίας να μεταστραφούν στην Ορθοδοξία, αλλά για να επιτευχθούν εγκόσμιοι στόχοι (κοινωνική ανάπτυξη, πρόοδος, αμοιβαίος σεβασμός, αρμονική συνύπαρξη κτλ.).
Πότε και ποιος Άγιος της Εκκλησίας μιλούσε έτσι με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους Μακαριώτατε Αλβανίας;
Όλες ανεξαίρετα οι μαρτυρίες που έχουμε για το διάλογο Ορθόδοξων με αιρετικούς και αλλόθρησκους απέβλεπαν εις ένα και μόνον: Να βοηθήσουν τους εν τη πλάνει των αιρέσεων και τους εν τω σκότει των άλλων θρησκειών κειμένους να εγκολπωθούν την Ορθοδοξία.
Επομένως Μακαριώτατε Αλβανίας;
Βαδίζετε σε λανθασμένη οικουμενιστική πορεία άγνωστη στην Πατερική Παράδοση και την Ιστορία της Εκκλησίας.
No comments:
Post a Comment