Friday, May 8, 2015

ΣΥ ΕΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ (Ψαλμός λ´) - α´



ΣΥ ΕΙ Ο ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΜΟΥ
(Ψαλμός λ´) - α´

Της Χριστούφαντου
=====

Εἰς Σέ πάντα ἐστήριξα, Κύριε, τάς ἐλπίδας,
ποτέ ἄς μή διαψευσθῶ καί πέσω εἰς παγίδας.
Ἐν τῷ ὀνόματι τῆς Σῆς θείας δικαιοσύνης,
γλύτωσον, ἐλευθέρωσον, καί μή με καταισχύνῃς.

Πάλιν τό οὖς πλησίασον καί ἀκροάσθητί με,
σπεῦσον, ταχέως λύτρωσον, οὐδέ ἀρνήθητί με.
Γενοῦ προστάτης καραταιός, ὁλάκερης ζωῆς μου
καί πύργος ὁ ἀσάλευτος οἶκος καταφυγῆς μου.

Ἐσύ ᾽σαι τό ἀπρόσβλητον ἡσυχαστήριόν μου
καί διά Σοῦ ὀνόματος κερδίζω δίκαιόν μου.
Ὡς ὁ Ποιμένας ὁ Καλός θά μέ καθοδηγήσῃς,
θά διαθρέψῃς δοῦλον Σου γιά μέ θά μεριμνήσῃς.

Ἐκ τοῦ κινδύνου τοῦ δεινοῦ ἐλθέ νά μ᾽ ἐξαγάγῃς,
πού ἔθεσαν παράνομοι, καί νά μέ ἀναγάγῃς
εἰς ὕψη τά πνευματικά, κυρώνοντας τιμῆς μου,
γιατί ἀποδεικνύεσαι ὁ ὑπεράσπιστής μου.

Εἰς τάς ἀχράντους χεῖρας Σου προσφέρω τήν ψυχήν μου
καί νοιώθω ἱεράν ἰσχύν στήν ὅλην ὕπαρξίν μου.
Πολλάκις εἰς τό παρελθόν ἐγνώρισα στοργῆς Σου,
ἀλήθειαν ἠγάπησας, οἶδα τῆς προσταγῆς Σου.

Γιά τοῦτο καί ἐμίσησας δουλεύοντας στά ψεύδη,
γυρεύοντας στά εἴδωλα προσμένοντας ὀφέλη.
Ὅλως ἀντίθετα ἐγώ σ᾽ Ἐκεῖνον ἀνατρέχω
καί μέσα ἀπ᾽ τίς θύελλες στόν οὐρανόν προσβλέπω.

Πλήρης ἀγαλλιάσεως, γεμᾶτος εὐφροσύνης,
ὅταν θά λάβω ἔλεος, θά χαίρω τῆς εἰρήνης,
ὅπως καί παλαιότερα ἔδειξας συμπαθείας,
ἐφύλαξας τό τέκνον Σου ἀπό ταλαιπωρίας.

Δέν ἄφησε ἡ Χάρις Σου αἰχμάλωτος νά γίνω
καί δέσμιος στούς δυσσεβεῖς ποτέ νά παραμείνω.
Εἰς τόπον τόν εὐρύχωρον, νά ζῶ ἐν ἀσφαλείᾳ,
στερέωσες τούς πόδας μου ἐν χώρᾳ μακαρίᾳ.

No comments:

Post a Comment