Monday, August 20, 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ Γ. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΜΕΛΑ


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ κ. ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΣΟΥΜΕΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΩΝ
=============

Αγαπητέ μου κύριε Τελεβάντο,

σας ευχαριστώ για τη φιλοξενία που προσφέρετε στα άρθρα μου και τα ακριβή και αντικειμενικά σχόλια σας. Φθάνουν οι ευγένειες και οι δημόσιες σχέσεις, μας χρειάζονται η ελευθερία και η ανιδιοτέλεια της σκέψης, που σας διακρίνουν.

Η πρόταση μου, που βεβαίως δεν διεκδικεί το αλάθητο, έχει να κάνει με την νεοοθωμανική τακτική. Από τα διαβάσματα μου έχω καταλήξει πως ό,τι κάνουν οι νεοοθωμανοί είναι με στρατηγική, με σύστημα και με στόχο επιτυχίας στο απώτερο και αφανές σε εμάς μέλλον.

Ό,τι πράττουν είναι πάντα με την πεποίθηση πως το μελλοντικό κέρδος τους θα είναι πολλαπλάσιο από την όποια ελάχιστη προσφορά τους.
Μέσα μου έχω την πεποίθηση ότι έναντι των νεοοθωμανών πρέπει να έχουμε πάντα μπροστά μας τον λόγο του Βιργιλίου στην "Αινειάδα: "Timeo Danaos et dona ferentes" (Φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας).

Η γνώμη μου λοιπόν είναι πως καλύτερα να μην κάνουμε ποτέ καμία εκδήλωση στην Τουρκία και στα ερείπια που οι Κεμαλικοί άφησαν από τη μανία τους, - που έτσι και την εικόνα της σύγχρονης Τουρκίας συντελούμε να ωραιοποιηθεί και χρήματα αφήνουμε στη γείτονα, σε περίοδο μάλιστα κρίσεως - παρά να διακινδυνεύσουμε να προκληθεί στα τείχη μας οποιαδήποτε "κερκόπορτα" και να δεχθούμε στο εσωτερικό της χώρας οποιονδήποτε "Δούρειο Ίππο".

Αυτά σας τα γράφει ένας συναισθηματικός απόγονος προσφύγων της Μικράς Ασίας, που πληγώνεται όταν ακούει κάτι για τις αλησμόνητες Πατρίδες και που ετοιμάζει σχετικό ιστορικό μυθιστόρημα. Πιστεύω όμως ότι πρέπει να κάνουμε πέτρα την καρδιά μας και να μην "τσιμπάμε" το νεοοθωμανικό δόλωμα, ώστε να παραδώσουμε στους απογόνους μας ακέραιη και χωρίς υποθήκες την Πατρίδα μας. Οποιαδήποτε σκοπιμότητα και οποιοσδήποτε συναισθηματισμός πρέπει να υποτάσσεται στο υπέρτατο συμφέρον της Πατρίδας και του Ορθοδόξου Έθνους μας.

Με εκτίμηση

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος

No comments:

Post a Comment