Wednesday, May 9, 2018

Η ΚΥΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΔΟΛΕΣΧΙΕΣ ΤΟΥ κ. Ι. ΡΙΖΟΥ


Η ΚΥΡΙΑ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΕΣ ΑΔΟΛΕΣΧΙΕΣ ΤΟΥ κ. Ι. ΡΙΖΟΥ
=====

Ο κ. Ρίζος και οι της "Πατερικής παράδοσης" φαίνεται να υποχωρούν, αλλά όχι ατάκτως. Υποχωρούν εφαρμόζοντας μία τακτική. Κάνουν πως ζητούν συγγνώμη για το ένα ψέμα, αλλά οχυρώνονται πίσω από ένα άλλο ψέμα. Μας λέγουν ότι ο Λογγίνος μνημονεύει τον Ονούφριο του Κιέβου, ο οποίος υπέγραψε το Κολυμπάρι. Πώς ο Ονούφριος υπέγραψε το Κολυμπάρι αφού δεν πήγε στο Κολυμπάρι;!

Αυτός που ζητά συγγνώμη, κ. Ρίζο, έχει και μία συναίσθηση των πράξεών του, που τον οδηγεί σε μία συντριβή και όχι σε μία αυθάδεια!

Πληροφορούμαστε ότι ο κ. Ρίζος δεν είναι θεολόγος, όπως τον αναφέρει ο π. Σεραφείμ. Η αγραμματωσύνη μαζί με τον τύφο, την προπέτεια, την αυθάδεια αποτελούν ένα επικίνδυνα εκρηκτικό μίγμα. Το να είναι κανείς αγράμματος δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ο Άγιος Σπυρίδων. Η αγραμματωσύνη και η θεολογία δεν είναι μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα, δηλαδή όσο πιό αγράμματος είναι κανείς τόσο πιό καλός θεολόγος! Έχουμε πάθει σύγχυση στο κρανίο! 

Σκάνε βόμπες μέσα στα χέρια μας και εμείς μόλις αποκαλυφθεί η λαμογιά λέμε ένα συγγνώμη και πάμε παρακάτω σε άλλη αυθαιρεσία σαν να μην συνέβη τίποτα. 

Το επόμενο οχυρό είναι ότι ο Ονούφριος Κιέβου είναι Κολυμπαριστής! Πώς είναι Κολυμπαριστής, αφού στο Κολυμπάρι δεν πήγε! Αν πήγαινε, όμως, θα υπέγραφε! Αν η γιαγιά μου .....! 

Και αν ακόμα δεν πήγε, όμως επικοινωνεί με τον Μόσχας, ο οποίος υπέγραψε στην Αβάνα! Εκτός του ότι ο π. Σεραφείμ Ζήσης αναφέρει μαρτυρία, ότι ο Ονούφριος Κιέβου έστειλε υπόμνημα διαμαρτυρίας πρός τον Μόσχας, έχω μία απορία. Γιατί, αντί να σκεφθούμε ότι ο Λογγίνος επικοινωνεί με τον Κύριλλο έμμεσα μέσω του Ονουφρίου, δεν τα παίρνουμε αντίστροφα τα συγκοινωνούντα δοχεία, ότι δηλαδή η ανοχή του Ονουφρίου πρός τον Λογγίνο και μάλιστα η προαγωγή του σημαίνει συμμετοχή του Ονουφρίου στην αποτείχιση του Λογγίνου; 

Μήπως οι Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την θεώρηση του "καλού λογισμού"; Δηλαδή, αν ο Θεσσαλονίκης ανεχόταν την αποτείχιση των Θεσσαλονικαίων πατέρων και δεν τους κυνηγούσε και μάλιστα τους προήγαγε, αυτό δεν θα μετέδιδε ένα μήνυμα; Δεν θα ενεθάρρυνε και τους άλλους Θεσσαλονικείς να κάνουν το ίδιο και να αμφισβητήσουν την οικουμενιστική διαγωγή του Βαρθολομαίου; Τελικά μιλάμε για Ορθοδοξία, αλλά ορθόδοξα δεν σκεπτόμαστε!

Ο Αυγουστίνος Φλωρίνης δεν μολυνόταν και δεν διέδιδε την μόλυνση μέσω της μνημόνευσης της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, ενώ ο Λογγίνος μολύνεται μέσω του Ονουφρίου και μεταδίδει την μόλυνση και στον συλλειτουργούντα π. Ζήση και ο π. Ζήσης μολύνει και εμάς! Τα συγκοινωνούντα δοχεία τα έκαναν μίτο της Αριάνδης! Για τους φίλους πάντα υπάρχει ένας Ορφέας, για τους εχθρούς μόνο τα τελώνια της κόλασης! 

Και συ βρε κυράτσα ποιά είσαι; Η πεθερά του Αγίου Πέτρου; Ενημέρωσε τον πνευματικό σου πατέρα για τα ψέματα που μας έχετε αραδιάσει και άσε τις εξυπνάδες! Η μνημόνευση ή μολύνει ή δεν μολύνει. Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει!

No comments:

Post a Comment