Monday, May 7, 2018

ΟΙ ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ


ΟΙ ΖΗΛΩΤΙΚΕΣ ΑΛΛΗΛΟΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Του κ. Ηλία Καταγή
=====

Δυστυχώς ο άκριτος ζηλωτισμός, όπως ευστόχως είχε επισημάνει μεταξύ άλλων, ο μακαριστός π. Επιφάνιος, καθώς και ο παραγοντισμός και οι ηγεμονικές τάσεις (ίδιον των περισσότερων Ελλήνων), μαζί με τον εγωισμό και την κακώς εννοούμενη ακριβεια, οδηγούν στο θλιβερο και άκρως επικίνδυνο αποτέλεσμα των αλληλοκατηγοριών, και με μαθηματική ακρίβεια τείνουν προς το σχίσμα. 

Η μέση και βασιλική οδός του πατρός Θεοδώρου Ζήση, θεωρώ ότι αυτή τη στιγμή είναι η πλέον αρμόζουσα. Άλλως πως, οι αποτειχισμένοι που ακολουθούν άλλες οδούς, θα καταντήσουν, αργά ή γρήγορα, σαν τις παρατάξεις των ΓΟΧ, κάνοντας εν τέλει μεγάλη ζημιά στον αντιοικουμενιστικό αγώνα και ρίχνοντας νερό στον μύλο των Οικουμενιστών!

4 comments:

  1. Νεοημερολογιτισμός=αίρεση ,σχίσμα και οικουμενισμός.Κατεδικάσθη με φρικτά αναθέματα από τις Πανορθόδοξες Συνόδους του 16ου αιώνος.Μελετήστε και λίγο.

    ReplyDelete
  2. Και σε ποιό δόγμα ανάγεται το ημερολόγιο ; στό Χριστολογικό , στό Τριαδολογικό ;

    ReplyDelete
  3. Ώστε κ. Χαριλαε τόσο απλά, τόσο ελαφρα τη καρδια, ο νεοημερολογιτισμος είναι αιρεση, είναι σχισμα, είναι οικουμενισμος; Αλήθεια που εδραζεται το θεωρημα αυτό;Ώστε συμπασα η Ορθοδοξια υπεπεσε σε σχισμα και είναι αιρετικη λόγω της αλλαγής του εορτολογιου; Και που ειναι η αληθινά ορθόδοξη εκκλησία ; Μήπως περιχαρακωμενη στα γραφεία των Γοχ στην Κανιγγος; ή μηπως σε κάποια άλλη παραταξη των Παλαιοημερολογιτων ;σε ποιο δογμα ακριβώς προσεκρουσε η αλλαγη του εορτολογιου; τι σχέση έχει η αλλαγή του εορτολογιου με τον οικουμενισμο; αν δηλαδη δεν υπήρχε η αλλαγή του εορτολογιου, ο Αθηναγορας, επί παραδείγματι , δεν θα είχε κάνει την αρση των αναθεματων με τους παπικους; Θα ήταν ανυπερβλητο εμποδιο το ημερολόγιο; Ο οικουμενισμος υπάρχει, λόγω της στρεβλης θεωρησης των πραγμάτων από τους οικουμενιστες και όχι λόγω του εορτολογιου. Σε τι εμπόδισε η διαφορά των 13 ημερών, τις κατά τόπους εκκλησίες που ακολουθούν το παλαιό ημερολόγιο, να συναγωνιζονται σε οικουμενιστικες ασχημιες το Πατριαρχειο Κωνσταντινουπολεως που ακολουθεί το νέο
    ;

    ReplyDelete
  4. Στην Ορθόδοξη Εκκλησία δεν ισχύει μόνο να κρατούμε ανόθευτα τα δόγματα αλλά και την Ιερά Παράδοση. Δύο λοιπόν οι πυλώνες του Ορθόδοξου οικοδομήματος. Εάν αρχίσουμε να ξυλώνουμε και να καταργούμε τις Παραδόσεις αγαπητή κ Λωρίτου τότε θα γίνουμε σαν τους προτεστάντες.
    Είναι Τριαλοδογικό ή Χριστολογικό δόγμα λοιπόν, να προσευχόμαστε να θαβόμαστε να χτίζουμε τις εκκλησίες κατά Ανατολάς;
    Να κάνουμε τον σταυρό μας;
    Τα άμφια των ιερέων; Το ράσο; Ο μοναχισμός; Ο σταυρός που φοράμε; Και αμέτρητα άλλα...
    Πόσο μάλλον λοιπόν πρέπει να δούμε ξεκάθαρα τα πράγματα στο θέμα του εκκλησιαστικού ημερολογίου, που δεν είναι κάτι απλό.
    Η ίδια η οικουμενιστική Εγκύκλιος του 1920 λέει ξεκάθαρα, ότι το ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ για την οικουμενιστική ένωση είναι η αλλαγή του ημερολογίου "προς ταυτόχρονον εορτασμόν" με τους αιρετικούς.
    Γι αυτό και οι Πατριάρχες του 16ου αιώνα κατεδίκασαν την αλλαγή του καλενδαρίου με αναθέματα!

    ReplyDelete