Ο ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΘΩΝ
Επιστολή-καταπέλτης της κ. Ελένης Λωρίτου προς το ιστολόγιο “Πατερική Παράδοση”
=====
Χριστός Ανέστη!
Κύριε Τελεβάντο, θα ήθελα να καταγγείλω τις δόλιες και αντιδεοντολογικές μεθόδους, στις οποίες έχουν εκτραπεί οι αδελφοί της Αποτειχίσεως, οι περί το ιστολόγιον “Πατερική παράδοση” και ο ίδιος ο χειριστής του ιστολογίου κ. Σημάτης. Δεν είναι ασφαλώς η πρώτη φορά που το κάνουν, όμως αντί να διορθώνονται βλέπουμε να επαυξάνεται η εμπάθεια.
Αυτή η εμπάθεια εκφράζεται με το να φιλοξενεί αυτό το ιστολόγιο δημοσιεύματα, που ο ίδιος ο κ. Σημάτης θα έπρεπε να απορρίψει, διότι είναι τελείως παραπλανητικά και στηριζόμενα απλά στον δόλο, εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια ή την απλότητα των επισκεπτών, ίσως και την πανουργία των Οικουμενιστών, οι οποίοι καιροφυλακτούν για να μπαίνουν μέσα στα ορθόδοξα και ομολογιακά ιστολόγια εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία, ώστε να δημιουργούν σύγχυση.
Αναφέρομαι σε δύο αναρτήσεις των τελευταίων ημερών, μία του κ. Τσακίρογλου και μία του κ. Ρίζου απευθυνόμενες και οι δύο στον π. Σεραφείμ Ζήση.
Εξηγούμαι ότι δεν πρόκειται ούτε ο ίδιος ο π. Σεραφείμ να απαντήσει, ούτε εγώ να σχολιάσω στην “Πατερική παράδοση”, διότι δεν δημοσιεύουν τα σχόλιά μας και τις απαντήσεις μας, παραβιάζοντας κάθε έννοια ανθρώπινης ηθικής, δικαίου, δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Όπως προαναφέραμε δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει ο κ. Σημάτης και κάθε φορά επανέρχεται δριμύτερος.
Αυτή η εμπάθεια εκφράζεται με το να φιλοξενεί αυτό το ιστολόγιο δημοσιεύματα, που ο ίδιος ο κ. Σημάτης θα έπρεπε να απορρίψει, διότι είναι τελείως παραπλανητικά και στηριζόμενα απλά στον δόλο, εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια ή την απλότητα των επισκεπτών, ίσως και την πανουργία των Οικουμενιστών, οι οποίοι καιροφυλακτούν για να μπαίνουν μέσα στα ορθόδοξα και ομολογιακά ιστολόγια εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία, ώστε να δημιουργούν σύγχυση.

Εξηγούμαι ότι δεν πρόκειται ούτε ο ίδιος ο π. Σεραφείμ να απαντήσει, ούτε εγώ να σχολιάσω στην “Πατερική παράδοση”, διότι δεν δημοσιεύουν τα σχόλιά μας και τις απαντήσεις μας, παραβιάζοντας κάθε έννοια ανθρώπινης ηθικής, δικαίου, δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Όπως προαναφέραμε δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνει ο κ. Σημάτης και κάθε φορά επανέρχεται δριμύτερος.

Το ότι διέκοψε ο επίσκοπος Λογγίνος το μνημόσυνο του Πατριάρχη Μόσχας, σημαίνει ότι πρίν μνημόνευε τον Πατριάρχη Μόσχας, μαζί βέβαια με τον Κιέβου. Και για να μνημονεύει τον Πατριάρχη Μόσχας σημαίνει, ότι ανήκει στην δικαιοδοσία του. Αυτά λέει απλά η λογική.

Είναι σαν να λέμε ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης διέκοψε το μνημόσυνο του Αυστραλίας! Πώς το διέκοψε αφού ποτέ δεν μνημόνευε τον Αυστραλίας; Αν είχε πει ο Λογγίνος τέτοια φαιδρά πράγματα θα είχε γελάσει όλη η οικουμένη. Δυστυχώς, όμως, τα λέει ο κ. Ρίζος και τα δημοσιεύει ο κ. Σημάτης! Δεν γνωρίζετε, κ. Σημάτη, τις “πατάτες” του κ. Ρίζου; Γιατί επιμένετε να τις αναπαράγετε και μάλιστα δεν δημοσιεύετε και τις δικές μας παρατηρήσεις;

Σημειωτέον ότι ο εκκλησιαστικός τίτλος του Αρχιεπισκόπου δεν σημαίνει εκεί, ό,τι σημαίνει και σε εμάς. Εκεί ο τίτλος του Αρχιεπισκόπου είναι υποδεέστερος του Μητροπολίτη. Δεν δημοσίευσε, όμως, ο κ. Σημάτης δύο επόμενα σχόλιά μου, όπου εξέθετα τις πληροφορίες, που αντλούμε από την επικαιρότητα και μόνον της επιχειρούμενης αυτοκεφαλίας της Εκκλησίας της Ουκρανίας από το Πατριαρχείο Κων/πόλεως. Η επικαιρότητα αναδεικνύει άκυρο το αυτοκέφαλο αυτό, διότι το αυτοκέφαλο μπορεί να χορηγήσει μόνον το Πατριαρχείο Μόσχας ως το μόνο κυρίαρχο στην Εκκλησία της Ουκρανίας!

Γιατί μας παραπέμπει ο κ. Ρίζος σε κάποιο σύνδεσμο, που μας πληροφορούν την γνωστή άλλωστε προαγωγή του Λογγίνου σε Αρχιεπίσκοπο; Τι έχει να κάνει αυτή η πληροφορία με την υπαγωγή της Εκκλησίας της Ουκρανίας στην δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας; Γιατί ο κ. Ρίζος και ο κ. Σημάτης λειτουργούν τόσο παραπλανητικά; Και αν δεν ανήκει η Εκκλησία της Ουκρανίας στην δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας, τότε πού ανήκει; Μήπως είναι εκκλησιαστικά αχαρτογράφητη δηλαδή ανύπαρκτη;
Ακούσαμε ποτέ σε συλλείτουργα να μνημονεύεται κάποια Εκκλησία του Κιέβου; Ακούμε να μνημονεύεται ο Πατριάρχης Μόσχας! Γιατί, κ. Σημάτη, δεν δημοσιεύσατε αυτά τα σχόλιά μου; Θεωρείτε αυτά τα αδιαμφισβήτητα ντοκουμέντα, που αντλούμε από τα γεγονότα, άνευ τινος σπουδαιότητος για το θέμα που κουβεντιάζουμε;

Δεν έχει ανάγκη η Αλήθεια του Χριστού από ανθρώπινες μεθόδους και επινοήσεις του αντικειμένου αρχηγού του ψεύδους, διότι η μωρία και η απλότητα του κηρύγματος είναι σοφότερη των ανθρώπων και των μεθοδιών, των εμπνευσμένων υπό του αντικειμένου διαβόλου, που εξακοντίζει τα πεπυρωμένα βέλη του ψεύδους εναντίον αδελφών, έστω και υποδεέστερων σε καθαρότητα.


Επίσης να διαβάλουμε στις ασθενείς συνειδήσεις τον π. Θεόδωρο Ζήση και την ομολογία του, γιατί μολύνεται από το συλλείτουργο με τον μολυσμένο Λογγίνο; Πάλι δεν σας καταλαβαίνω!
Εκείνο που ξέρω, κ. Σημάτη, είναι, ότι πολεμούμε το ψεύδος της αιρέσεως μόνο με την δύναμη της αλήθειας και όχι του δόλου, τον δόλο αείποτε και σήμερα χρησιμοποίησαν οι αιρετικοί. Το όπλο μας είναι μόνο η Αλήθεια, διότι μόνο σε αυτήν πιστεύουμε και στον σεσαρκωμένο Λόγο, που είναι η μόνη Αλήθεια. Τα μέσα μας είναι πενιχρά και φτωχά, αλλά και τόσο πλούσια και αρχοντικά, γιατί η Αλήθεια είναι πανίσχυρη. Είναι ο ίδιος ο Χριστός στον οποίο στηρίζουμε την πεποίθησή μας. Αν ο κ. Ρίζος λόγω της άγνοιάς του, θέλω να πιστεύω, κάνει συνεχώς “πατάτες”, εσείς θα έπρεπε να τον συνετίζετε κ. Σημάτη και να μην τον σιγοντάρετε στην πλάνη του.

Είναι απαραίτητο να τα πληροφορηθεί ο π. Ευθύμιος, τον οποίο θεωρώ άδολο άνθρωπο και άνθρωπο αρετής και ομολογίας. Πρέπει, όμως, να καταλάβει ότι δεν μας μολύνουν μόνο τα μυστήρια, αλλά και τα πάθη μας.
Μετά τιμής,
Λωρίτου Ελένη
Χριστός Ανέστη και συγχαρητήρια κ. Λωριτου!
ReplyDeleteΑληθώς Ανέστη ο Κύριος κ. Κατάγη !
ReplyDeleteΟ κ. Ρίζος και οι της " πατερικής παράδοσης " φαίνεται νά υποχωρούν , αλλά όχι ατάκτως . Υποχωρούν εφαρμόζοντας μία τακτική . Κάνουν πως ζητούν συγγνώμη για το ένα ψέμα , αλλά οχυρώνονται πίσω από ένα άλλο ψέμα . Μας λέγουν οτι ο Λογγίνος μνημονεύει τον Ονούφριο του Κιέβου , ο οποίος υπέγραψε τό Κολυμπάρι . Πώς ο Ονούφριος υπέγραψε τό Κολυμπάρι αφού δεν πήγε στό Κολυμπάρι !
ReplyDeleteΑυτός που ζητά συγγνώμη κ. Ρίζο έχει καί μία συναίσθηση των πράξεών του , που τον οδηγεί σε μία συντριβή και όχι σε μία αυθάδεια !
Πληροφορούμαστε οτι ο κ.Ρίζος δεν είναι θεολόγος όπως τον αναφέρει ο π. Σεραφείμ . Η αγραμματωσύνη μαζί μέ τον τύφο , την προπέτεια , την αυθάδεια αποτελούν ένα επικίνδυνα εκρηκτικό μίγμα . Τό νά είναι κανείς αγράμματος δεν σημαίνει απαραίτητα οτι είναι και ο άγιος Σπυρίδων . Η αγραμματωσύνη κσι η θεολογία δεν είναι μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα , δηλαδή όσο πιό αγράμματος είναι κανείς τόσο πιό καλός θεολόγος ! Έχουμε πάθει σύγχυση στό κρανίο ! Σκάνε βόμπες μέσα στά χέρια μας και εμείς μόλις αποκαλυφθεί η λαμογιά λέμε ένα συγγνώνη και πάμε παρακάτω σε άλλη αυθαιρεσία σαν νά μήν συνέβη τίποτα . Τό επόμενο οχυρο είναι ο Ονούφριος Κιέβου είναι Κολυμπαριστής ! Πώς είναι Κολυμπαριστής αφού στό Κολυμπάρι δεν πήγε ! Άν πήγαινε όμως θά υπέγραφε ! Άν η γιαγιά μου .....! Και άν ακόμα δεν πήγε, όμως επικοινωνεί μέ τον Μόσχας ο οποίος υπέγραψε στην Αβάνα ! Εκτός του ότι ο π. Σεραφείμ Ζήσης αναφέρει μαρτυρία , οτι ο Ονούφριος Κιέβου έστειλε υπόμνημα διαμαρτυρίας πρός τον Μόσχας , έχω μία απορία . Γιατί αντί νά σκεφθούμε οτι ο Λογγίνος επικοινωνεί μέ τόν Κύριλλο έμμεσα μέσω του Ονουφρίου , δεν τά παίρνουμε αντίστροφα τά συγκοινωνούντα δοχεία , οτι δηλαδή η ανοχή του Ονουφρίου πρός τον Λογγίνο και μάλιστα η προαγωγή του συμαίνει συμμετοχή του Ονουφρίου στην αποτείχιση του Λογγίνου; Μήπως οι Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την θεώρηση του " καλού λογισμού " ; Δηλαδή άν ο Θεσσαλονίκης ανεχόταν την αποτεθχιση τών Θεσσαλονικαίων πατέρων και δέν τους κυνηγούσε και μάλιστα τους προήγαγε , αυτό δεν θα μετέδιδε ένα μήνυμα ; Δεν θα ενεθάρρυνε και τους άλλους Θεσσαλονικείς νά κάνουν τί ίδιο και νά αμφισβητήσουν την οικουμενιστική διαγωγή του Βαρθολομαίου ; Τελικά μιλάμε για ορθοδοξία ; αλλά ορθόδοξα δεν σκεπτόμαστε !
ReplyDeleteΆσχετο με το θέμα αλλά "χρησιμο ". Προς τον κ. Τελεβαντο και την κ.Λωριτου : συνεχιστε δυνατα να κακοποιειτε τους οικουμενιστες αλλά οχι το επίθετο μου, που είναι Καταγής και όχι Κατάγης. ΧαΧάχαχαχα
ReplyDeleteKι εγώ που νόμιζα ότι είναι Ιωσήφς ή τέλος πάντων Μανωλής.!!!
ReplyDeleteΌ Αυγουστίνος Φλωρίνης δεν μολυνόταν και δεν διέδιδε την μόλυνση μέσω της μνημόνευσης της συνόδου της εκκλησίας της Ελλάδος , ενώ ο Λογγίνος μολύνεται μέσω του Ονουφρίου και μεταδίδει την μόλυνση και στόν συλλειτουργούντα π. Ζήση και ο π. Ζήσης μολύνει και εμάς ! Τά συγκοινωνούντα δοχεία τά έκαναν μίτο της Αριάνδης ! Για τους φίλους πάντα υπάρχει ένας Ορφέας , για τους εχθρούς μόνο τα τελώνια της κόλασης ! Και σύ βρέ κυράτσα ποιά είσαι ; η πεθερά του αγίου Πέτρου ; Ενημέρωσε τον πνευματικό σου πατέρα για τα ψέματα που μας έχετε αραδιάσει και άσε τις εξυπνάδες ! Η μνημόνευση ή μολύνει ή δεν μολύνει . Ολίγον έγκυος δεν υπάρχει !
ReplyDelete