Sunday, May 6, 2018

ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΡΙΖΟΥ-ΣΗΜΑΤΗ-ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ π ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ


ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΡΙΖΟΥ-ΣΗΜΑΤΗ-ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΟΝ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ

Της κ. Ελένης Λωρίτου
=====

Πολύ ωραίο σχόλιο ανωνύμου, που καταχωρήθηκε στo ιστολόγιο "Πατερική  παράδοση", σχετικά με το τελευταίο προκύψαντα διάλογο μεταξύ του κ. Ρίζου και του π. Σεραφείμ Ζήση. Τρόπος του λέγειν διάλογος, διότι ξεκίνησε από αήθη επίθεση του κ. Ρίζου εναντίον του π. Σεραφείμ λέγοντας πολλές ανακρίβειες και  ψευδείς πληροφορίες είτε από άγνοια είτε από δόλο. 

Το σχόλιο του ανωνύμου είναι πολύ σπουδαίο, διότι αμερόληπτα μας πληροφορεί: 
1.) Για το εκκλησιαστικό καθεστώς της Εκκλησίας της Ουκρανίας,  
2.) Για να το κατανοήσουμε το παραλληλίζει με το καθεστώς των "Νέων Χωρών" της Ελληνικής Εκκλησίας με τις δύο μνημονεύσεις του Οικουμενικού Πατριάρχη Κων/πόλεως και της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος. 
3.) Επίσης για να κατανοήσουμε την εκκλησιαστική πράξη της Αποτείχισης του Αρχιεπισκόπου Λογγίνου, πολύ σωστά την παραλληλίζει με την Αποτείχιση του Αυγουστίνου (Καντιώτη)  Φλωρίνης και των δύο άλλων Μητροπολιτών από τον Αθηναγόρα.

Επίσης από αυτό το σχόλιο αντλούμε διδάγματα: 
1.) Ότι οφείλει ο διαχειριστής της "Πατερικής παράδοσης", ο κατά τα άλλα αξιότιμος και αγαπητός κ. Σημάτης, να ανεβάσει το επίπεδο των σχολίων που δημοσιεύει. Ομολογουμένως μας πιάνει απελπισία με τα υβριστικά και αυθάδη σχόλια αμόρφωτων σχολιαστών. Τι μπορεί να πει κανείς μέσα σε αυτόν τον καταιγισμό των ύβρεων και των αρών;!  
2.) Θα θέλαμε να επισημάνουμε στον κ. Σημάτη, ότι ακόμα περιμένουμε απάντηση στο σχόλιό μας που τον ρωτάμε, αν ο Αυγουστίνος Φλωρίνης μολυνόταν από την μνημόνευση της Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος μέσω των συγκοινωνούντων δοχείων και αν αυτή η μνημόνευση αναιρούσε την αποτείχισή του από τον Αθηναγόρα. Δεν υπάρχει μεγάλος ή μικρός μολυσμός. Δηλαδή ο Αθηναγόρας δεν ήταν μολυσμένος; Αν δεν ήταν μολυσμένος, θα έπρεπε να μην κάνει καθόλου Αποτείχιση ο Αυγουστίνος και όχι να κάνει μεσοβέζικη, δηλαδή να μην παίρνει τον μολυσμό απ' ευθείας  από τον Αθηναγόρα, αλλά να τον παίρνει έμμεσα από την Σύνοδο της Ελλάδος! Αν δεν ήταν μολυσμένος, τότε γιατί ο Αυγουστίνος έκανε Αποτείχιση;!

Ασφαλώς προσπαθώ να χρησιμοποιήσω τον δικό σας συλλογισμό, κ. Σημάτη, για να δούμε σε πόσο άτοπα συμπεράσματα καταλήγουμε. Τους μεν φίλους να τους δικαιολογούμε ότι δεν έγινε και τίποτα, ήταν μικρός ο μολυσμός, τους δε εχθρούς, δηλαδή τον π. Θεόδωρο Ζήση και τον μολύναντα αυτόν Αρχιεπίσκοπο Λογγίνο της Ουκρανίας, να τους περνάμε από τα τελώνια της κολάσεως! Δηλαδή πάνω από πόσους βαθμούς η μόλυνση βαράει κόκκινο και είναι απαγορευτική; Δεν νομίζετε ότι πέφτετε σε μία ανεπίτρεπτη μεροληψία;

Σας παρακαλώ δείτε σε πόσο μεγάλα σφάλματα πέφτετε που  δημιουργούν στους ανθρώπους σας σύγχυση.

6 comments:

  1. Την  διαμάχη  μεταξύ του  κ. Ρίζου και του π. Σεραφείμ Ζήση  ήρθε νά επικουρήσει  ο  κ. Τσακίρογλου  υπέρ βέβαια  του κ. Ρίζου  !   Τίς " πατάτες " του κ. Ρίζου   ήρθε  νά  τις  πουλήσει  στό παζάρι της παραπληροφόρησης  ο κ. Τσακίρογλου !  Αλλά  δεν περνάνε  ! Είναι σκάρτες !  Η συγγνώμη του κ. Ρίζου δεν έχει συντριβή   και προσωπική ευθιξία  !  Έ!  Δεν έγινε και τίποτα , λέει , μία   " αβλεψία " !  Και πάμε παρακάτω  σε άλλο ψέμα και στην επόμενη " αβλεψία " !  Όλο   " αβλεψίες " είστε κ. Ρίζο  και  κ. Τσακίρογλου  !  Οι " αβλεψίες " σας  χαρακτηρίζουν την αξιοπιστία   σας .



    Μήπως κ. Τελεβάντο,  θυμόσαστε τί ακριβώς είχε πεί ο  Αυγουστίνος  Φλωρίνης , όταν κάποιοι  βασιλικότεροι του βασιλέως του υποδείκνυαν τί νά κάνει ;  Εάν μπορείτε νά βρείτε ακριβώς τά λόγια του θα ήταν  πολύ  διδακτικό νά μας τά θυμίσετε  . Τό νόημα ήταν  το αυτονόητο  :  Κοιτάξτε την δουλειά σας και δέν θα μας υποδείξετε τί θά  κάνουμε !  Μας μιλάνε συνεχώς  για τεθλιμμένη οδό και για μαρτύριο  .  Προσωπικώς δεν βλέπω  κανένα  μαρτύριο  και τεθλιμμένη οδό  , εκτός  της στενής οδού της χριστιανικής ζωής  στην οποία  δεν ξέρω για ποιό λόγο θεωρούν αμέτοχους τους άλλους!

    ReplyDelete


  2. Ο κ. Τσακίρογλου έχει νά αντιμετωπίσει πολλές δικές του " αβλεψίες " μέ τις οποίες βαρύνεται ο ίδιος . Έρχεται  επίκουρος του κ. Ρίζου νά τον ξελασπώσει απο  τις " αβλεψίες"  του , ενώ εκκρεμούν  και ίπτανται στον αέρα  οι προσωπικές του  " αβλεψίες "!

    ReplyDelete
  3. Είχα  υποσχεθεί κ. Τελεβάντο , οτι για όλα τά διαμειβόμενα μεταξύ των κυρίων Ρίζου  και Τσακίρογλου και του  π. Σεραφείμ Ζήση  θα προσπαθούσα νά ενημερώσω τον π. Ευθύμιο Τρικαμηνά , γιατί κατα  την  αίσθησή μου έχει άγνοια  . Θεωρούμε  οτι ο π. Ευθύμιος ως πνευματικός υπεύθυνος του ιστολογίου " πατερική παράδοση "  είναι ενήμερος  .Όμως αυτό  δεν είναι αλήθεια . Τό οτι ο διαχειριστής του ιστολογίου κ. Σημάτης έχει μία πνευματική εξάρτηση  απο τον π. Ευθύμιο  δεν σημαίνει  απολύτως τίποτα . Όπως μέ διαβεβαίωσε στενός συνεργάτης του π. Ευθυμίου  , καμμία  ευθύνη  δεν έχει ο π. Ευθύμιος  για όσα λεγουν και  γράφουν οι κύριοι  Σημάτης , Ρίζος  και Τσακίρογλου . Προσωπικώς μέ καλύπτει  η αποστασιοποίηση  του π. Ευθυμίου  από  τίς τερατολογίες  των κυρίων Ρίζου και  Τσακίρογλου !

    ReplyDelete
  4. Δυστυχώς ο ακριτος ζηλωτισμος , οπως ευστοχως είχε επισημάνει μεταξυ άλλων , ο μακαριστος π. Επιφανιος, καθώς και ο παραγοντισμος και οι ηγεμονικες τασεις (ιδιον των περισσότερων Ελληνων), μαζι με τον εγωισμο και την κακώς εννοούμενη ακριβεια, οδηγούν στο θλιβερο και άκρως επικίνδυνο αποτέλεσμα των αλληλοκατηγοριων, και με μαθηματική ακρίβεια τείνουν προς το σχισμα . Η μέση και βασιλικη οδός του πατρός Θεοδώρου Ζηση, θεωρω ότι αυτή τη στιγμή είναι η πλέον αρμοζουσα. Άλλως πως, οι αποτειχισμενοι που ακολουθούν άλλες οδούς, θα καταντησουν αργά ή γρήγορα σαν τις παραταξεις των Γοχ, κάνοντας εν τέλει μεγάλη ζημιά στον αντιοικουμενιστικο αγώνα και ρίχνοντας νερό στον μύλο των οικουμενιστων !

    ReplyDelete
  5. Έχουν ήδη δημιουργήσει την παράταξη των αμνημονολατρών κατά τό χρονολατρών !

    Η οικονομία βαδίζει παράλληλα μέ την ακρίβεια . Ούτε μόνο ακρίβεια , ούτε μόνο οικονομία . Δια τάς πορνείας έκαστος την εαυτού εχέτω γυναίκα . Ο γάμος είναι μία οικονομία . Όλοι Σημάτης ,Τσακίρογλου, Νάκου , δεν γνωρίζω τον Ρίζο , όλοι όσοι κραυγάζουν οτι αυτοί ακολουθούν τον δρόμο της ακρίβειας και της via dolorosa ---τί νά σου πώ σου βγαίνει η γλώσσα μέχρι νά σκαρφαλώσεις τα δύσβατα σοκάκια , ευτυχώς που υπάρχουν κάτι τζιπάρες μάρκας dolorosa ---και εξαναγκάζουν και τους άλλους να κάνουν τό ίδιο , όλοι λοιπόν είναι έγγαμοι και χωρίς νά το συνειδητοποιούν ζούν τον δρόμο της οικονομίας . Πρός τί λοιπόν οι κραυγές , τά ψέματα και οι " αβλεψίες " ; Ο καθένας θά κάνει ό.τι του επιτάσσει η συνείδησή του . Θά δώσει κανείς λογαριασμό στον Ρίζο , στόν Τσακίρογλου , στην Νάκου ; Μή χειρότερα ! Ά! Μήν αφήσω την φίρμα , την Γεωργία μου, έξω από την via dolorosa της αποτείχισης μέ τζίπ μάρκας dolorosa και τηλέφωνο xalaxy ! Φιλιά στα παιδιά ! Και καλό τυχερό στον Ρίζο άν είναι ανύπαντρος !

    ReplyDelete
  6. Η μόνη via dolorosa που ξέρω νά έχουν είναι τό γκαλντερίμι απο την πλατεία του χωριού μεχρι το μοναστηράκι και τό αντίθετο , όπου δεν τσουλάνε τα τζίπ μάρκας ντολορόζα και χρειάζονται γερά γόνατα . Κατά τάλλα δεν είναι και τόσο για οίκτο για την οδό του μαρτυρίου της αποτείχισης . Ο π. Ευθύμιος και πρίν την αποτείχιση αντάρτης ήταν . Θα ήταν για οίκτο άν αναγκαζόταν νά μήν είναι αντάρτης ! Είναι γεννημένος για αντάρτης !

    ReplyDelete