Tuesday, December 15, 2015

ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ



ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Στη μακροσκελή του ομιλία στο “Οικουμενικό Ινστιτούτο” της Ρώμης ο Καθηγητής κ. Π. Βασιλειάδης έστρεψε, μεταξύ άλλων, τα πυρά του εναντίον των «υπερσυντηρητικών» Ορθοδόξων που δεν επιθυμούν τη σύγκληση της Συνόδου. Επιμένει ο κύριος Καθηγητής ότι οι παραδοσιακοί Ορθόδοξοι πιστοί στηρίζονται στον «π. Ιουστίνο Πόποβιτς (τώρα άγιο)». 

Οι λόγοι για τους οποίους ο Αγιος Ιουστίνος απέρριπτε (στα 1977) είναι, κατά τον κ. Π. Βασιλειάδη: 
α.) οι πλείστες Ορθόδοξες Εκκλησίες διαβιούσαν υπό κομμουνιστικό καθεστώς, και, 
β.) είχε αποκαλέσει τον οικουμενισμό παναίρεση. 

Αυτό που έχουμε να πούμε στον κ. Καθηγητή είναι τούτο: Αν ζούσε σήμερα ο Άγιος Ιουστίνος κι έβλεπε το θεματολόγιο της Συνόδου, θα προσυπέγραφε αγαλλομένω ποδί τη σύγκλησή της; Κάθε άλλο. Αφού αποκάλεσε τότε τον οικουμενισμό παναίρεση τι άλλαξε από τότε μέχρι σήμερα ώστε να διαφοροποιήσει την πιο πάνω του θέση; Τίποτε. Τουναντίον τα πράγματα έγιναν χειρότερα, αφού οι οικουμενιστές αγωνίζονται με νύχια και με δόντια νυχθημερόν να δικαιώσουν και να κατοχυρώσουν συνοδικά τις οικουμενιστικές τους ακροβασίες και να στριμώξουν στη γωνιά όσους αγωνίζονται κατά της παναίρεσης του οικουμενισμού. 

Στη συνέχεια ο κ. Π. Βασιλειάδης χαρακτηρίζει την αντίθεση των παραδοσιακών Ορθόδοξων (υπερσυντηρητικών, κατ’ αυτόν) ως «αφελή» διότι εδράζεται στον προσηλυτισμό κατά των Ορθοδόξων σε παλαιότερες περιόδους. Να του θυμίσουμε ότι και σήμερα οι Ουνίτες της Ουκρανίας αγωνίζονται λυσσαλέα να προσηλυτίσουν τους Ορθόδοξους. Ας πάει επίσης την Πολωνία για να δει τι τραβούν αυτή τη στιγμή οι Ορθόδοξοι από τους Παπικούς της χώρας. Ο κύριος Καθηγητής και οι όμοιοί του πρέπει να καταλάβουν ότι αγωνιζόμαστε κατά της συγκλήσεως της Πανορδοδόξου Συνόδου διότι αυτή ΔΕΝ καταπολεμά καμιά αίρεση (ούτε τον προσφιλή του Παπισμό), ΔΕΝ λύνει κανένα εκκλησιαστικό πρόβλημα και τουναντίον ετοιμάζεται να δημιουργήσει ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ προβλήματα στην Εκκλησία.

No comments:

Post a Comment