Tuesday, April 10, 2018

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε΄


Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ε΄

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στη “Ρομφαία”: 

“Το πρωί της Τρίτης της Διακαινησίμου, 10ης Απριλίου 2018, όπως κάθε χρόνο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος άναψε κερί και κατέθεσε ανοιξιάτικα άνθη πίσω από την κλειστή Πύλη του Πατριαρχείου, τόπο του απαγχονισμού του Ιερομάρτυρα προκατόχου του Γρηγορίου Ε’ τιμώντας τη μνήμη του.

Ο Πατριάρχης, μέσα σε συγκινητική σιωπή, προσευχήθηκε λίγα λεπτά στον ιερό αυτό τόπο για το παρόν και το μέλλον της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας, για την πνευματική προκοπή του ποιμνίου του, για την εκτόνωση των εντάσεων και την επικράτηση της ειρήνης στον κόσμο.”

Συγκινητική -όπως κάθε χρόνο- η χειρονομία του Παναγιώτατου και η προσευχή του για το παρόν και το μέλλον της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας μπροστά την πύλη του Πατριαρχείου, που κρεμάστηκε ο Άγιος Γρηγόριος Ε΄ το 1821.

Είναι επιβεβλημένο ο Παναγιώτατος να κινείται στις αυλές των ισχυρών για να βοηθά το Οικουμενικό Πατριαρχείο. 

Είναι απολύτως θεμιτό να προσέχει πολύ τη στάση του έναντι των προαιώνιων εχθρών της πίστης και του Γένους μας.

Πέραν, όμως, των όποιων θεμιτών διπλωματικών ενεργειών του, ο Παναγιώτατος πρωτίστως οφείλει να στηρίζεται στη βοήθεια του Θεού.

Δυστυχώς, όμως, και ο ίδιος και οι συνεργάτες του, επιδίδονται -επί καθημερινής βάσεως- σε ατέλειωτες οικουμενιστικές ασχημίες και παροργίζουν τον Θεό με την υπογραφή απαράδεκτων Κειμένων με αιρετικούς και αλλόθρησκους και με τη συνεχή καταπάτηση των Ιερών Κανόνων. 

Παράλληλα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος χειροτονεί συστηματικά ακατάλληλα εν παντί πρόσωπα -όπως τον Μητροπολίτη Σικάγου Ναθαναήλ- και μάλιστα με ετσιθελικό τρόπο και αντιευαγγελικές και αντικανονικές πρακτικές.

Η καταπάτηση των Ιερών Κανόνων και η υπογραφή κακόδοξων Κειμένων δεν συντείνει, βεβαίως, την προσέλκυση του ελέους του Θεού, με αποτέλεσμα το Πατριαρχείο να στερείται τον ΜΟΝΟΝ αληθινό σύμμαχο που μπορεί να εξασφαλίσει την επιβίωσή του στη Βασιλεύουσα.

No comments:

Post a Comment