Tuesday, October 10, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ Γ΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

Γ΄


Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====

Στην αμέσως επόμενη παράγραφο περιγράφεται στην εισήγηση, το κλίμα, και το όραμα που οδήγησε στην πραγμάτωση της Συνόδου της Κρήτης. Δεν γνωρίζουμε πολλούς οραματιστές «Ορθοδόξους» που να είχαν διακαή πόθο και όραμα την Σύνοδο της Κρήτης. Μόνοι «οραματιστές» οι προκάτοχοι προκαθήμενοι του Οικουμενικού θρόνου, και ο σημερινός Πατριάρχης μας, συνεπικουρούμενοι βέβαια από τους γνωστούς ανά εποχές και χρονικές περιόδους κύκλους οικουμενιστών. 

Βέβαια πουθενά στην εισήγηση τα λόγια του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς. Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, αυτός ο φωτισμένος σύγχρονος Πατέρας της Εκκλησίας μας, μας παρέδωσε για την Σύνοδο του Κολυμπαρίου. Φωτισμένα ομιλεί προς την Ιεραρχία της Σερβίας: «Τό ὀρθοδοξότερον εἶναι νά μή συγκληθεῖ καθόλου ἡ Οἰκουμενική Σύνοδος ἤ νά μή συμμετάσχει κάποιος σ’ αὐτήν». Διότι «τί δύναται νά περιμένει κανείς ἀπό μίαν τοιαύτην Οἰκουμενικήν Σύνοδον; Ἕν μόνον: σχίσματα καί αἱρέσεις καί διαφόρους ἄλλας συμφοράς. Αὐτό εἶναι ἡ βαθεῖα μου αἴσθησις καί ἡ πλήρης ὀδύνης ἐπίγνωσις. Δι’ αὐτό παρακαλῶ καί ἱκετεύω τήν Ἱεράν Σύνοδον τῆς Ἱεραρχίας νά ἀπόσχει ἀπό τήν συμμετοχήν εἰς τήν προετοιμασίαν τῆς Συνόδου καί ἀπό τήν συμμετοχήν εἰς τήν Σύνοδον2». Πουθενά και τα λόγια του Αγίου Παϊσίου για την Σύνοδο της Κρήτης: «Καταλαβαίνετε τί πάει νὰ γίνη; ἔλεγε. Θὰ φύγη ἡ παράδοση καὶ θὰ μείνει ἡ παράβαση!». Φανερό γιατί απουσιάζουν τα παραπάνω. Δεν εξυπηρετούν οι ανωτέρω θέσεις το πνεύμα της εισήγησης.

Διαβάζουμε στη συνέχεια: «…Μέ τίς ζυμώσεις καί τίς συζητήσεις αὐτές, σηματοδοτήθηκε καί μία μεγάλη περίοδος ἀκμῆς τῆς Ὀρθόδοξης θεολογίας, σέ θέματα ἐκκλησιολογικά, ἀνθρωπολογικά καί ποιμαντικά, μέ τά ὁποῖα φανερωνόταν ἕνας γόνιμος διάλογος καί μία προβληματική σπουδαίων θεολόγων γιά τήν προβολή τῆς πατερικῆς σκέψης και θεολογίας στόν σύγχρονο κόσμο.».       

Μιλήσαμε στην αρχή για λάθος πνευματική προσέγγιση. Να η απόδειξη. Αλήθεια λοιπόν πρέπει να δεχθούμε ότι η «Πατερική σκέψη και Θεολογία» οδήγησε στην Σύνοδο της Κρήτης; Μα και οι οικουμενιστές θεολόγοι, οι αρθρογράφοι και απολογητές του Φαναρίου υποστηρίζουν ακριβώς το αντίθετο. (Όρα Καθηγητής Γρηγόριος Λαρεντζάκης3). Δεν αμφισβητούν το ότι αυτό που οδήγησε στην σύνοδο της Κρήτης, είναι η επικράτηση της παναίρεσης του οικουμενισμού. Αλλά και αυτό που θεσμοθέτησε η Κρήτη είναι δυστυχώς ο οικουμενισμός.   Άλλο πράγμα… το ότι δεν θεωρούν και δεν ονομάζουν τον οικουμενισμό παναίρεση.

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment