Monday, October 16, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ Θ΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

Θ΄


Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====

Μία ἀντίδραση, ἡ ὁποία ἔχει μόνον ὡς κάλυμμά της τά θέματα τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῆς πίστης, ἐνῶ στήν οὐσία φαίνεται ὅτι τά κίνητρα εἶναι περισσότερο ἐκκλησιαστικοῦ καί πολιτικοῦ καί λιγότερο θεολογικοῦ προβληματισμοῦ, θεωρῶ ὅτι ἀπαιτεῖ μεγαλύτερη ἀνάλυση, ἐμβάθυνση καί ἀξιολόγηση».

Εδώ λοιπόν αρχίζει η εισήγηση να «στοχοποιεί» για τα επόμενα επιχειρήματα, τους μη συμμετέχοντες. Δηλαδή εξ αρχής θα πρέπει να εντοπίσουμε την δικολαβίστικη  διάθεση!!! Δεν φταίνε για τα κακώς κείμενα των «κειμένων και των γεγονότων της Κρήτης», οι «παρόντες και συμμετέχοντες»… αλλά φταίνε οι «απόντες και διαμαρτυρόμενοι» -για τους δικούς του βέβαια έκαστος λόγους-… μα απόντες!!!. Κύριε ελέησον.

Υποθετικός ο προβληματισμός του κειμένου. Η απάντηση όμως πρέπει να είναι ευθεία. Ότι και να υποθέσουμε ότι πραγματικά συνέβη στο παρασκήνιο, θα επηρεάσει θετικά ή αρνητικά την αξία των κειμένων; Μα γιατί να ασχοληθεί κάποιος με αυτούς που δεν συμμετείχαν και όχι με αυτούς που συμμετείχαν. Αδιανόητη αυτή η προσέγγιση. Εκείνοι καλώς ή κακώς, καλώς κατ’ εμάς, δεν συμμετείχαν. Ας μας πουν ευθαρσώς  οι υποστηρικτές τα έργα και τις ημέρες της συνόδου και των μετασχόντων σ’ αυτήν. Πάντως είναι ηλίου φαεινότερον ότι θα επιχειρηθεί και όντως έτσι συμβαίνει παρακάτω να επιρριφθεί το βάρος της απουσίας σε αίτια πολιτικο-εθνικο-ιδεολογικά παρά σε αίτια θεολογικά.

Αλλά και αν ακόμα δεχθούμε ως μη καλή ενέργεια το γεγονός της αποχής των τεσσάρων Αυτοκεφάλλων Εκκλησιών, σε τι απομειώνεται το γεγονός της συνοδικής επευλόγησης, έστω και κατ’ οικονομία, των μεικτών γάμων; Σε τι απαξιώνεται το γεγονός της αναγνωρίσεως Εκκλησιαστικότητας στους αιρετικούς; Γιατί δεν θα πρέπει να αισθανθούμε προδομένοι με την σε Πανορθόδοξο επίπεδο, μειωτική «αποδοχή» της συμμετοχής μας στο Π.Σ.Ε;  Γιατί δεν μιλάμε ανοικτά; Γιατί επιχειρούμε να καλύψουμε τα γεγονότα με άλλα που, αν όντως συμβαίνουν, είναι απαράδεκτα… αλλά εμάς δεν μας αφορούν. Και αλήθεια, γιατί να δεχθούμε τις υποθέσεις της εισήγησης, τις άνευ αποδεικτικών στοιχείων, και να μην υποψιασθούμε…από γεγονότα όχι υποθέσεις… όπως π.χ. το γεγονός της παρουσίας της κ. Προδρόμου… στην «γραμματειακή» υποστήριξη της συνόδου της Κρήτης. Ποία είναι η κ. Προδρόμου; Το γνωρίζουμε9.!!!.

Λοιπόν  εν τέλει.. μας αφορά το γεγονός της θεσμοθέτησης των κειμένων της Κρήτης τα οποία ουσιαστικά και με την σειρά τους θεσμοθετούν την παναίρεση του οικουμενισμού σε πανορθόδοξη κλίμακα. Ναι ή Όχι;

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment