Friday, October 13, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΣΤ΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

ΣΤ΄

Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====

Επίσης δεν διασώζεται στην επικαιρότητα η σύνοδος εξ αιτίας «μόνο» ημών των «φονταμενταλιστικών κύκλων», αλλά μάλλον και η παρουσία αυτής ταύτης της εισήγησης σε ένα τέτοιο και με αυτό το θέμα, και αυτό το κύρος, πρόγραμμα επιμόρφωσης αποδεικνύει ότι και άλλοι την θέλουν στην δημοσιότητα…. Για τους δικούς τους βέβαια λόγους. Όμως υποβάλλουμε μία «αγαπητική» απορία. Πως γίνεται οι άνθρωποι που διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους για τους περίφημους διαλόγους, να μην δέχονται τον διάλογο με τα ίδια τους τα παιδιά; Εμείς προς κάθε κατεύθυνση κραυγάζουμε ότι καθόλου δεν είμαστε εχθροί της συνοδικότητας. Καθόλου δεν απομειώνουμε  την κυριαρχική παρουσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου μας. Τον πόνο μας εκδηλώνουμε, όταν βλέπουμε τον Πατριάρχη μας να ίσταται επί ίσοις όροις με τους αιρετικούς. Την αποστροφή μας εκφράζουμε, όχι προς τον Πατριάρχη μας, αλλά προς τις αιρετικές θέσεις  τις οποίες κηρύττει γυμνή τη κεφαλή, και πλειστάκις και ποικιλοτρόπως.

Βέβαια εν τη ροή του λόγου να πούμε ότι ούτε μία φορά δεν αναφέρεται στην εισήγηση ο όρος αιρετικός και αίρεση. Φαίνεται ότι οι μόνοι πλέον αιρετικοί είναι οι μάρτυρες του Ιεχωβά. Όλοι οι άλλοι εν τη πράξη έχουν γίνει αποδεκτοί ως Εκκλησίες. Ετερόδοξες… αλλά Εκκλησίες. Αυτή είναι η περίφημη «συνοδικότητα» την οποία υποστηρίζουν οι οικουμενιστές της Κρήτης. Αυτή την συνοδικότητα σήκωσε η σύνοδος της Κρήτης ως σημαία της. Μία συνοδικότητα που καταπατά βάναυσα την Αγιοπατερική παράδοση, έστω και αν «λεκτικά» την υποστηρίζει.

Όσο για την χρήση του όρου «Εκκλησία» και για την χρήση του όρου «πρόσωπο» έχουν κάνει καταπληκτικές αναφορές και Ιεράρχες Θεολόγοι, και καθηγητές Θεολόγοι, σε επίπεδο τέτοιο που δεν στέκεται η άποψη που διατυπώνεται στην εισήγηση. (Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ. Ιεροθέου6,7).

Συνεχίζουμε να διαβάζουμε: «Ἁποτέλεσμα ὅλης αὐτῆς τῆς ἀντίδρασης ἦταν νά μετατεθεῖ το ἐνδιαφέρον ἀπό τά σημαντικά κείμενα καί τά οὐσιαστικά θέματα, μέ τά ὁποῖα ἀσχολήθηκε ἡ Σύνοδος καί τά ὁποῖα παρήγαγε, σέ ἥσσονος σημασίας διορθωτικές ἀναφορές, ἐπισημάνσεις καί προτάσεις, οἱ ὁποῖες ἀπηχοῦν ὁμολογιακοῦ τύπου ἀπολυτοποιήσεις καί ἀπολυτότητες».

Η αντίδραση λοιπόν οι δική μας είχε όλες αυτές τις βαριές επιπτώσεις στη σύνοδο της Κρήτης; Αλήθεια, ποία είναι τα σημαντικά κείμενα; Ποία είναι τα ουσιαστικά θέματα; Η σύνοδος που λίγο πιο πάνω ήταν ξεχασμένη από την συνείδηση του κόσμου… ξαφνικά γιατί γίνεται σημαντική; Και πού βρίσκεται το σημαντικό της παρουσίας της; Για να δούμε… θα μας το πουν στην συνέχεια;

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment