Monday, October 23, 2017

ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ



ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΚΟΔΟΞΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Το εξαίρετο άρθρο του Οσιολογιώτατου π. Σεραφείμ Ζήση, που παραθέσαμε στην ακριβώς προηγούμενη ανάρτηση, είναι από πολλές απόψεις πολύ σημαντικό.

Πρόκειται για απολύτως κατοχυρωμένο πατερικά και κανονικά κείμενο, που κονιορτοποιεί τα κακόδοξα κείμενα της Συνόδου της Κρήτης.

Εξηγεί με σαφήνεια και πολύ εύληπτο τρόπο ότι ο χαρακτηρισμός των αιρετικών ως Εκκλησίες κάθε άλλο παρά είναι τεχνικός όρος ή έκφραση ευγενείας. Πρόκειται για απροκάλυπτη αίρεση που εκφράζει τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων του ΠΣΕ στο Τορόντο, το Πόρτο Αλέγκε και το Πουσάν, οι οποίες θεμελιώνουν την κακοδοξία της διηρημένης και διευρυμένης Προτεσταντικής Εκκλησιολογίας, καθώς επίσης την προδοτική για την Ορθοδοξία Συμφωνία του Μπαλαμάντ μεταξύ Ορθοδόξων και Παπικών.

Όσοι αποκοιμίζουν το λαό του Θεού και τον εξωθούν να ξεχάσει τη Σύνοδο της Κρήτης επειδή δήθεν απέθανε και ετάφη, ας μελετήσουν το θεολογικώτατο κείμενο του π. Σεραφείμ. Οι καλόπιστοι από αυτούς -δεν έχω αμφιβολία- θα πειστούν από τα συντριπτικά επιχειρήματα που παραθέτει.

*****

Επανέρχομαι στην παράκληση το βαρύ πυροβολικό της "Σύναξης Κληρικών και μοναχών" να επιδιώξει συνάντηση με τους ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος -και δη αυτούς που συμμετείχαν στη Σύνοδο της Κρήτης- για να τους προβληματίσουν για το μέγεθος του ατοπήματος που διέπραξαν με την υπογραφή των κακόδοξων κειμένων.
Ορισμένοι από αυτούς (Μεσσηνίας, Νέας Ιωνίας, Δημητριάδος κτλ.) δεν θα πειστούν -ασφαλώς- από τα επιχειρήματα που αναπτύσσονται στο άρθρο, επειδή συνειδητά ακολουθούν την αιρετική Εκκλησιολογία του ΠΣΕ. Οι περισσότεροι, όμως, από τους ιεράρχες που συμμετείχαν στη Σύνοδο της Κρήτης δεν συνειδητοποίησαν το μέγεθος του ατοπήματος και εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ο όρος Εκκλησίες που χρησιμοποιήθηκε για τις αιρετικές Ομολογίες είναι τεχνικός όρος και έκφραση ευγενείας.

*****

Με μεγάλη χαρά διαπιστώνω ότι το άρθρο του Οσιολογιώτατου π. Σεραφείμ δημοσιεύθηκε στην ευρείας κυκλοφορίας εκκλησιαστική εφημερίδα “Στύλος Ορθοδοξίας”. Η ίδια εφημερίδα δημοσίευσε αντιοικουμενιστικό άρθρο του αγωνιστή κληρικού π. Νικόλαου Μανώλη.

Επιτέλους! Δημιουργείται αντίπαλο δέος στον Βολουδακικό “Ορθόδοξο Τύπο”.

Κανείς ας μην αμφιβάλλει γι δύο πράγματα: 1.) Ότι ο π. Βασίλειος Βολουδάκης μόνον κλωτσηδόν μπορεί να φύγει από τον “Ορθόδοξο Τύπο” και 2.) Ότι το τελευταίο που τον ενδιαφέρει είναι ο αντιοικουμενιστικός αγώνας.

Γι’ αυτό είναι απολύτως επιβεβλημένο να δημιουργηθεί αντίπαλο δέος με τον “Στύλο Ορθοδοξίας” ή με κάποιο άλλο έντυπο που ιεραρχεί πρώτο τον αντιοικουμενιστικό αγώνα στις προτεραιότητές του.

Οι πιο θερμές ευχαριστίες μας στον όντως εγκρατή της θεολογίας π. Σεραφείμ Ζήση για το θαυμάσιο και περιεκτικό κείμενο που συνέταξε. 

1 comment:

  1. Τό μήλο κάτω απο τη μηλιά θά πέσει ! Ο Junior Ζήσης !

    ReplyDelete