Ο ΠΕΤΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ «ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ» ΤΗΝ ΠΡΟΣ ΚΟΛΑΣΣΑΕΙΣ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ο ελλογιμώτατος κ. Πέτρος Βασιλειάδης, προεξάρχων της ομηγύρεως των Αγουριδικών και αμετανόητος οικουμενιστής, δημοσίευσε προσφάτως στο ιστολόγιο ΑΜΗΝ κείμενο υπό τον τίτλο «Η διακονία του οικουμενικού πατριάρχη στην Ορθόδοξη Εκκλησία». Στο παρόν άρθρο θα δούμε την ερμηνεία που δίνει σε ορισμένα σημεία της προς Κολασσαείς Επιστολής του Απ. Παύλου.
Δεν υπάρχει, κατά πρώτον, λόγος να διαφωνήσουμε με τη διαπίστωσή του ότι είναι «διάδοχος του Αποστόλου Παύλου ο οικουμενικός πατριάρχης». Ας μη ξεχνά όμως ο κ. Καθηγητής ότι κι όλοι οι επίσκοποι της Εκκλησίας είναι διάδοχοι των Αποστόλων και ίσοι μεταξύ τους. Καμία δικαιολογία δεν υφίσταται για το διαχωρισμό των επισκόπων σε δυναμένους να μετάσχουν στη συγκληθησομένη Σύνοδο και μη δυναμένους (βλ. το διαβόητο 24+1).
Σημειώνει ο κ. Π. Βασιλειάδης, παραθέτωντας το κείμενο: "Προσέχετε καλά, μη σας εξαπατήσει κανείς με απατηλούς και κούφιους συλλογισμούς της ανθρώπινης (δήθεν Ορθόδοξης) σοφίας." [τα μαύρα γράμματα είναι η μετάφραση του κειμένου Κολ. β΄8, ενώ τα πλάγια είναι η «ερμηνευτική» σφήνα του κ Π. Βασιλειάδη].
Κύριε Καθηγητά: Διαστρέφετε εν πλήρει συνειδήσει το ιερό κείμενο για να το φέρετε στα μέτρα των οικουμενιστικών σας προδιαγραφών; Έλεος! Αν έχετε επιχειρήματα παραθέστε τα επιτέλους κι αφήστε αυτή τη φτηνή και ρηχή λασπολογία κατά μέρος. Λυπάμαι, αλλά αυτό δεν σας τιμά καθόλου. Πού ανακαλύψατε στα επιχειρήματα των αντιοικουμενιστών (επισκόπων, καθηγητών κ.λπ.) «κούφιους και απατηλούς συλλογισμούς της ανθρώπινης (δήθεν Ορθόδοξης) σοφίας»; Κι αφού τους ανακαλύψατε, γιατί δεν μας τους παραθέτετε; Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.
Σημειώνει επίσης, (παραθέτωντας το Κολ. β΄16): "Μην αφήνετε, λοιπόν, κανένα να σας κρίνει για ζητήματα φαγητών ή ποτών (η αυστηρότητα της νηστείας ή των μικτών γάμων) ή πώς δεν τηρείτε τις γιορτές,τις νουμηνίες ή τα Σάββατα (ή το παλαιό ημερολόγιο)." Αν κάποιος φοιτητής έδινε την ερμηνεία αυτή στα λόγια αυτά του Αποστόλου σίγουρα θα απερρίπτετο διότι είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά κι εκτός θέματος. Ο Απόστολος Παύλος μιλά για τις ιουδαϊκές νηστείες, Ελλογιμώτατε, όχι για τις χριστιανικές. Γι’ αυτές νομοθέτησαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι. Ούτε φυσικά για τους μικτούς γάμους (δηλαδή γάμους ορθοδόξων με αιρετικούς). Για τους αιρετικούς λέει: «αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού» (Τιτ. γ΄10). Τώρα πώς το εβραϊκό Σάββατο μεταμορφώθηκε σε παλαιό ημερολόγιο τι φω και τι λαλήσω;
Η ερμηνευτική του κ. Πέτρου Βασιλειάδη εδράζεται στον ακόλουθο μύθο: Μια μέρα, μέσα στο καταχείμωνο, η αλεπού υποστήριξε με σθένος: -φέτος θα έχουμε πολλά σύκα. -και πού το ξέρεις κυρά Μαριώ; αντέταξαν τα υπόλοιπα ζώα. -διότι τα αγαπά η κοιλιά μου, απάντησε η αλεπού.
No comments:
Post a Comment