ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ κ. ΤΖΟΥΜΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============
Διαβάζουμε στο ιστολόγιο “Σωτήριος λόγος” του κ. Σωτήρη Τζούμα, σε ανάλυσή του που τιτλοφορεί “Κάν’ το όπως οι Βοργίες”:
“Το τρίτο συμπέρασμα-έκπληξη –αναμενόμενο, κατά τον υπογράφοντα– ήταν η διάσπαση της πτέρυγας των λεγομένων «χριστοδουλικών» σε τρία τμήματα! Έφυγαν από τον δικό τους υποψήφιο, που ήταν ο Βρεσθένης Θεόκλητος, και ενίσχυσαν τις δεξαμενές των δύο άλλων υποψηφίων, συμπράττοντας σε ευκαιριακά παιχνίδια! Πιστοί και σταθεροί μέχρι το τέλος της υποψηφιότητας Θεοκλήτου υπήρξαν οι ευγνώμονες στη μνήμη Χριστοδούλου,
Εκ του αποτελέσματος συμπεραίνεται ότι από τους 31 «χριστοδουλικούς» –που έλαβαν δηλαδή την Αρχιερωσύνη από τον Αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο– μόνο 14-15 έμειναν σταθεροί στο μονοπρόσωπο στον υποψήφιο Μητροπολίτη Θεόκλητο! Οι υπόλοιποι 16-17 μοιράστηκαν στους δύο άλλους υποψηφίους, υπακούοντες προφανώς σε πρόσκαιρες συμμαχίες, ή αποβλέποντες στην επόμενη μέρα – τις αρχιεπισκοπικές εκλογές!!!
Στους 31 Μητροπολίτες, που θα μπορούσαν υπό ιδανικές συνθήκες να αποτελούν τη λεγόμενη «χριστοδουλική» πτέρυγα, να προστεθούν και 4-5 εκλεγέντες επί Ιερωνύμου, που ευεργετήθηκαν, αμέσως ή εμμέσως, από τον Χριστόδουλο και ετοίμασαν τον δρόμο για να είναι σήμερα...πρίγκιπες της Εκκλησίας! Από αυτούς μόνον ένας κράτησε τον λόγο του!
Συνοψίζοντας το θέμα μας, θέλουμε να επισημάνουμε σε τελευταία ανάλυση ότι οι εκλογές Αρχιερέων στην Ελλαδική Εκκλησία, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, εξακολουθούν να περνούν από τη βούληση του Αρχιεπισκόπου! Η ευκαιρία που δόθηκε στην Ιεραρχία σε αυτή την εκλογική μάχη να αποτινάξει τον ζυγό της αρχιεπισκοπικής κηδεμονίας, ήταν μοναδική και πέρασε δυστυχώς ανεκμετάλλευτη! Και αυτό θα το βρουν μπροστά τους οι βιαστικοί και φιλόδοξοι Ιεράρχες που στοχεύουν ψηλά!
Επομένως, η αρχιεπισκοπική υπέρβαση της ουδετερότητας για την οποία μιλήσαμε δεν ισχύει! Τουλάχιστον μέχρι να αλλάξει κάποτε ο τρόπος εκλογής Ιεραρχών! Αν αλλάξει...!”
Δεν ξέρω αν ο κ. Τζούμας καταγράφει την αλήθεια για τις εκλογές για τη Μητρόπολη Μαρωνείας. Είναι ενδεχόμενο να μην έχει ορθές πληροφορίες. Είναι επίσης ενδεχόμενο να μη θέλει να παρουσιάσει την αλήθεια επειδή εξυπηρετεί κάποιες σκοπιμότητες.
Αν όμως καταγράφει την πραγματικότητα για την εκλογή του νέου Μητροπολίτη Μαρωνείας τότε, ώ τότε!...
Ούτε λίγο ούτε πολύ ο κ. Τζούμας μας πληροφορεί ότι μεταξύ άλλων οι Μητροπολίτες Γλυφάδας, Ύδρας, Πειραιώς, Νέας Σμύρνης, Γόρτυνος, Εδέσσης, Γρεβενών, Τρίκκης και Άρτης έμειναν πιστοί στην υποψηφιότητα Κουμαριανού μέχρι τέλος.
Πώς να το πιστέψουμε αυτό;
Ο Σεβ. Τρίκκης ήταν ο επίσκοπος που του πήγε η αστυνομία τον τότε Σεβ. Θεσσαλιώτιδος - και νυν Βρεσθένης - κ. Θεόκλητο Κουμαριανό, όταν τον συνέλαβε σε ακατάλληλο μέρος για ανήλικους και ενήλικες. Πώς θα τον ψήφιζε τώρα Μητροπολίτη; Τόσο Θεομπαίκτης είναι; Δεν ευτύχησα να πάρω ποτέ την ευχή του Σεβασμιότατου Τρίκκης, αλλά ακούω ότι πρόκειται για άνθρωπο με φόβο Θεού.
Πώς να γίνει, λοιπόν, πιστευτό ότι ψήφισε τον Σεβ. Βρεσθένης για τη Μητρόπολη Μαρωνείας;
Οι Σεβ. Εδέσσης Ιωήλ και Νέας Σμύρνης Συμεών είναι ακατηγόρητοι ιεράρχες - κληρικοί σπάνιου ήθους - πνευματικά παιδιά του μακαριστού Γέροντα Επιφάνιου Θεοδωρόπουλου.
Πώς να γίνει πιστευτό ότι ψήφισαν τον Σεβ. Βρεσθένης για Μητροπολίτη Μαρωνείας;
Για τον Αγιο Νέας Σμύρνης μάλιστα έχω απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες ότι είναι πολύ προσεκτικός με τις χειροτονίες που κάνει.
Επομένως τι τον έπιασε ξαφνικά να αλλάξει τις αρχές του;
Πώς να γίνει πιστευτό ότι ψήφισαν τον Σεβ. Βρεσθένης για Μητροπολίτη Μαρωνείας;
Για τον Αγιο Νέας Σμύρνης μάλιστα έχω απολύτως εξακριβωμένες πληροφορίες ότι είναι πολύ προσεκτικός με τις χειροτονίες που κάνει.
Επομένως τι τον έπιασε ξαφνικά να αλλάξει τις αρχές του;
Οι Μητροπολίτες Γόρτυνος, Πειραιώς και Γλυφάδας είναι ομολογητές Μητροπολίτες που δεν χάνουν την ευκαιρία να κατακεραυνώσουν - προς άφατη αγαλλίαση των πιστών - τον Παπισμό για τις πλάνες και τη διαφθορά του.
Ψήφισαν τον Σεβ. Βρεσθένης για Μητροπολίτη Μαρωνείας;
Αποκλείεται!
Οι Σεβ. Αρτης, Γρεβενών και Υδρας είναι από τους καλύτερους επισκόπους που έχει η Ελλαδική Εκκλησία.
Πώς να γίνει πιστευτό ότι ψήφισαν μέχρι τέλους τον Σεβ. Βρεσθένης;
Εικάζω ότι το δημοσίευμα του κ. Τζούμα έχει δύο στόχους.
Καταρχήν και προπαντός να περάσει την άποψη ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν ηττήθηκε με την αποτυχία να εκλεγεί ο Σεβ. Βρεσθένης ως Μαρωνείας.
Ετσι τον παρουσιάζει ως παράσπονδο, που δήθεν εργαζόταν υπέρ του Πανοσιολ. Πρωτοσυγκέλου Ξάνθης π. Παντελεήμονα Μουτάφη, ο οποίος τελικά εξελέγη Μητροπολίτης Μαρωνείας.
Ετσι τον παρουσιάζει ως παράσπονδο, που δήθεν εργαζόταν υπέρ του Πανοσιολ. Πρωτοσυγκέλου Ξάνθης π. Παντελεήμονα Μουτάφη, ο οποίος τελικά εξελέγη Μητροπολίτης Μαρωνείας.
Παράλληλα νομίζω ότι ο κ. Τζούμας - κατά τη λαική έκφραση - “ρίχνει άδειες για να πάρει γεμάτες”. Δημοσιεύει ότι δήθεν ακατηγόρητοι ιεράρχες έδωσαν την ψήφο τους στον Σεβ. Βρεσθένης ώστε να τους εκθέσει και να τους φέρει σε δύσκολη θέση.
Αν όμως - επαναλαμβάνω - λέγει την αλήθεια τότε, ώ τότε....
No comments:
Post a Comment