Thursday, February 14, 2013

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΠΑΝΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ




ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ. ΠΑΝΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΤΗΣ ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ δημοσιεύθηκε άρθρο του κ. Πανώτη, στο οποίο επιχειρεί να αποδείξει ότι οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας ενέκριναν την συμπροσευχή με τους αιρετικούς.!!!

Το άρθρο απαγορεύεται από τον διαχειριστή του Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ να αναδημοσιευθεί, γι’ αυτό θα περιοριστούμε να το σχολιάσουμε χωρίς να το παραθέσουμε σεβόμενοι την οδηγία χρήσης του κ. Νίκου Παπαχρήστου.

Τρία μόνον σημεία να επισημάνουμε για το ατυχέστατο άρθρο σας κ. Πανώτη.

1.) Αν έχετε κότσια γιατί δεν απαντάτε το περισπούδαστο σύγγραμμα του π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου για το ανεπίτρεπτο της συμπροσευχής με αιρετικούς, “ιδού στάδιον δόξης λαμπρόν”, στο οποίο έσπασαν ήδη τα μούτρα τους μεταξύ άλλων οι διακεκριμένοι Οικουμενιστές Καθηγητής Βλάσιος Φειδάς και ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεώργιος Τσέτσης;

2.) Αν - όπως ισχυρίζεστε - επιτρέπεται να συμπροσευχόμαστε με αιρετικούς, για ποιο λόγο ο τότε Αρχιμανδρίτης Βαρθολομαίος Αρχοντώνης (νυν Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος) στη Διδακτορική του διατριβή ζήτησε κωδικοποίηση των Ι. Κανόνων ακριβώς επειδή γνωρίζει ότι οι Ι. Κανόνες απαγορεύουν αυστηρά και επί ποινή καθαιρέσεως την συμπροσευχή με αιρετικούς;

3.) Δεν νομίζετε ότι πρέπει σε κάποια φάση να αρχίσετε να προβάλλετε σοβαρά επιχειρήματα για να υποστηρίζετε τις θέσεις σας; 

Τι εννοώ όταν αναφέρω σοβαρά; 

Επιχειρήματα που να αντέχουν στη βάσανο της σοβαρότητας.! 

Δεν πέρασε πολύς καιρός λ.χ. από τον καιρό που προσπαθήσατε να μας πείσετε ότι ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ήταν Οικουμενιστής - εδώ γελά με την καρδιά του σε βάρος σας ο κάθε πικραμμένος - επειδή τον συγκίνησε η μυθιστορηματική μορφή του επισκόπου Μυριήλ του μυθιστορήματος “Αθλιοι” του Ουγκώ!!! 

Λες και διάβασε ποτέ κανείς το μυθιστόρημα και να μην έχει συγκλονιστεί από τη μορφή αυτή ή λες και υπάρχει κανείς που δεν θαυμάζει και δεν συγκινείται από την ηρωίδα της τραγωδίας του Σοφοκλή “Αντιγόνη”

Ελπίζω να μην προσπαθήσετε να μας πείσετε ότι όσοι συγκινούνται από αυτή τη μορφή είναι παγανιστές.!!!

Τώρα, λοιπόν, εν τη πανθαυμάστω υμών επιστημονική αμεροληψία, έχετε αποφανθεί ότι ο Αγιος Μάρκος Εφέσου ο Ευγενικός of all the people είναι συνήγορος των Αθηναγόρειων σας οικουμενιστικών οραματισμών.!!!

Κύριε Πανώτη! Δεν νομίζετε ότι έχετε - κατά τη λαική έκφραση - βγάλει το ξινό; 

Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ήταν Οικουμενιστής και ο Αγιος Μάρκος Εφέσου ο Ευγενικός φιλοπαπικός;!!! 

Kύριε Πανώτη με συγxωρείτε αλλά it’ s not even funny anymore!

You and I - και μαζί μας όλος ο κόσμος - γνωρίζουμε, αγαπητέ κ. Πανώτη, ότι ο μεν Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος υπήρξε - με αδαμαντίνη συνέπεια - ο αρχιστράτηγος του αντι - οικουμενιστικού αγώνα για δεκαετίες και ο Αγιος Μάρκος Εφέσου ο Ευγενικός κυριολεκτικά ο “Αντίπαπας”, όπως ευστοχότατα τον χαρακτήρισε ο Αγιος Αθανάσιος ο Πάριος.

Δεν νομίζετε ότι τα επιχειρήματά σας δεν αντέχουν ποσώς όχι στη βάσανο της Ιστορίας ή της Θεολογίας, αλλά ακόμη και της στοιχειώδους σοβαρότητας;

Για μεν τον Γέροντα Επιφάνιο δεν υπάρχει λόγος να κάνω ειδική αναφορά.

Οι αντι-οικουμενιστικές του διατριβές στη συνείδηση των πιστών έχουν ήδη συμπεριληφθεί στα συμβολικά κείμενα της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

Το βιβλίο του “Μεταξύ δύο άκρων” είναι στην πραγματικότητα εγχειρίδιο αντι-οικουμενιστικού αγώνα απαραίτητος οδηγός σε όσους αγωνίζονται εναντίον του Οικουμενισμού.

Οσο για τον Αγιο Μάρκο Εφέσου Ευγενικό έχει καταστεί από αιώνες σύμβολο του αντιπαπικού αγώνα.

Αναφέρει ο Αγιος: 

"Ει τινες την υγιή πίστιν προσποιούνται ομολογείν, κοινωνούσι δε τοις ετερόφροσι, τους τοιούτους, ει μετά παραγγελίαν μη αποστώσι, μη μόνον ακοινωνήτους έχειν, αλλα μηδέ αδελφούς ονομάζειν.»

Ακούτε κ. Πανώτη; 

Ούτε αδελφούς δεν μπορούμε να θεωρούμε αυτούς που έχουν κοινωνία με τους Παπικούς, λέγει ο Αγιος! 

Και εσείς τον επικαλείστε για να στηρίξετε την πορεία κατά κρημνών του Αθηναγόρα;

Για τον Παπισμό αναφέρει ότι:

«Αίρεσις έστι, και ούτως είχον αυτήν και οι προ ημών, πλην ουκ ηθέλησαν θριαμβεύειν τους Λατίνους ως αιρετικούς, την επιστροφήν αυτών εκδεχόμενοι και την φιλίαν πραγματευόμενοι˙ ει δε βούλεσθε, δείξω υμίν εγώ όπως είχον τούτους αιρετικούς».

Και πάλιν:

«Ως αιρετικούς αυτούς απεστράφημεν, και δια τούτο αυτών εχωρίσθημεν».

Ούτε μετάφραση, ούτε σχολιασμό χρειάζονται οι ρήσεις του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού, του "Αντίπαπα", κ. Πανώτη. 

Αιρετικούς ονομάζει τους Παπικούς και αν στο παρελθόν λέγει δεν τους αποκαλούσαν ευθέως αιρετικούς το έκαναν ΜΟΝΟΝ με την ελπίδα ότι θα τους βοηθήσουν να επιστρέψουν στην Ορθοδοξία. 

Πλην όμως πέρασαν έκτοτε τόσοι αιώνες...

2 comments:

  1. Ο κ. ΠΑΝΩΤΗΣ ΖΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟ. ΕΝΑ ΚΟΣΜΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ...

    ReplyDelete