Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΦΤΑΙΓΕ!
ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ!
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=========
Στο ιστολόγιο του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου “Ιδιωτική Οδός” διαβάζουμε σχόλιο του “ΙΣΟΚΡΑΤΗ” σε άρθρο του κ. Πανώτη:
“Στο συγγραφέα του άρθρου αυτού κ. Πανώτη πρέπει να αποδοθεί άλλο ένα οφφίκιο. Αυτό του Μεγάλου Δικολάβου. Είναι σε πλήρη ετοιμότητα να δικαιολογήσει και να υπερασπισθεί τα πάντα. Ουδέν λάθος και ποτέ. Η επιστημονική τεκμηρίωση του Αλάθητου της Ανατολής. Και η επιχειρηματολογία-φαρέτρα του κ. Πανώτη τα διαθέτει όλα:
-Αυτο-επαίνους και αυτο-δικαίωση.
-Χαιρεκακία προς Αρχιερείς(ζώντας και κεκοιμημένους)
-Κουτσομπολιά ευτελή.
-Αποκρουστικό ''εκκλησιαστικό'' παρασκήνιο.
-Υποτίμηση του Ελληνικού Κράτους (με τα όποια λάθη του) καθώς και της πρωτεύουσάς του (''Αθηνοκεντρισμός'', ''εκβιασμοί'').
-Λιβάνισμα της Αγίας Έδρας και του ''παγκοσμίου κύρους της'', το οποίο ''εδραιώνουν'' ασφαλώς και οι παιδεραστίες.
-Απίθανα σοφίσματα και λογικές-γλωσσικές ακροβασίες, στα περί Κορανίου.Κρίμα που δεν γνώριζαν αυτές τις θεωρίες οι Νεομάρτυρες. Θα είχαν σώσει τουλάχιστον τη βιολογική τους ζωή.
Εν κατακλείδι, επιχειρήματα πολλά, με απούσα τη γεύση της Ορθοδοξίας. Ένας νέος άνθρωπος που θα διάβαζε το άρθρο αυτό, θα απεκόμιζε άραγε κάτι καλό για την Εκκλησία;
Σεβαστέ κύριε Πανώτη, τελικά πρέπει να ντρεπόμαστε που είμαστε Έλληνες πολίτες και μέλη της Εκκλησίας της Ελλάδος;
Ολα όσα λέγει ο σχολιογράφος "ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ" για το άρθρο του κ. Πανώτη είναι ορθά.
Ενοχλητική αυταρέσκεια, προσπάθεια να παρουσιάσει το μαύρο άσπρο, δικολαβική επιχειρηματολογία, νοοτροπία μανδαρίνου του εκκλησιαστικού κατεστημένου, οικουμενιστικός οίστρος και άλλα "ων ουκ έστιν αριθμός" τα οποία ελπίζω να επανέλθουμε σύντομα να αναλύσουμε εν εκτάσει.
Και συνεχίζει ο σχολιογράφος "ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ":
“Σ' αυτό πάντως, που έχει απόλυτο δίκιο ο κ. Πανώτης είναι ότι το περιβάλλον του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου δεν ήταν αυτό που του άξιζε. Με τη διευκρίνηση ότι στο περιβάλλον αυτό ανήκε και συμμετείχε ενεργώς και ο κ. Πανώτης, όπως ο ίδιος μας αποκάλυψε.”
Εδώ ο σχολιογράφος "ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ" τα κάνει κυριολεκτικά μούσκεμα διότι καταρχήν:
1.) Μας αποκάλυψε με αυτό τον τρόπο - χωρίς προφανώς να το συνειδητοποιεί - την ταυτότητά του.
2.) Απάλλαξε τον κ. Πανώτη από την ενοχή της συνεργασίας με τον Χριστόδουλο επειδή αυτοπροβάλλεται ως “ανάργυρος κάλαμος”. Αρα τώρα ο "Αρχων Ιερομνήμων" θα βγει από πάνω και θα ζητά και τα ρέστα. Θα απαντήσει στο σχολιογράφο - αν καταδεχτεί να απαντήσει - ότι "εγώ ανιδιοτελώς πρόσφερα τις υπηρεσίες μου στο Χριστόδουλο και αποστασιοποιήθηκα όταν διαπίστωσα ότι κινείται αντιπατριαρχικά!"
3.) ΠΟΤΕ και για ΚΑΝΕΝΑ ηγέτη δεν είναι ορθό να λέμε “ΔΕΝ είναι αυτός που φταίει αλλά οι ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ του”, επειδή τους συνεργάτες του ο ίδιος τους επιλέγει.
Αν ο ίδιος ήταν άνθρωπος προκοπής θα μάζευε κοντά του τους σωστούς ανθρώπους να τον βοηθήσουν στο έργο του.
Ακριβώς επειδή ο ίδιος δεν ήταν σωστός άνθρωπος γι' αυτό χειροτόνησε επισκόπους και είχε για καμαρίλα τους γνωστούς ανθρώπους που προκάλεσαν τόσα προβλήματα στην Εκκλησία.
Αν ο ίδιος ήταν άνθρωπος προκοπής θα μάζευε κοντά του τους σωστούς ανθρώπους να τον βοηθήσουν στο έργο του.
Ακριβώς επειδή ο ίδιος δεν ήταν σωστός άνθρωπος γι' αυτό χειροτόνησε επισκόπους και είχε για καμαρίλα τους γνωστούς ανθρώπους που προκάλεσαν τόσα προβλήματα στην Εκκλησία.
4.) Γιατί λοιπόν ο αείμνηστος Χριστόδουλος επέλεξε ως συνεργάτη του τον ορκισμένο οικουμενιστή κ. Πανώτη και παρασημοφορημένο από όλους τους αλήστου μνήμης οικουμενιστές Πατριάρχες και άλλους εκκλησιαστικούς ηγέτες για την οικουμενιστική προσφορά του;
Γιατί δεν επέλεξε γι’ αυτή τη θέση ένα παραδοσιακό κληρικό ή λαικό;
Επειδή πάντοτε είχε κατά νουν να προσκαλέσει τον Πάπα στην Ελλάδα και να προβεί σε παντοειδείς οικουμενιστικές ασχημίες στις οποίες ούτως ή άλλως επιδίδετο συστηματικά και ως Μητροπολίτης Δημητριάδος.
Αλλά το πρόβλημα της συνεργασίας του κ. Πανώτη με τον αείμνηστο Χριστόδουλο πηγαίνει πολύ βαθύτερα.
Δηλαδή αν ο αείμνηστος Χριστόδουλος δεν συγκρουόταν με το Πατριαρχείο, αν τηρούσε την ορθή στάση έναντι της Μητέρας Εκκλησίας, η συνεργασία του κ. Πανώτη με τον αείμνηστο Χριστόδουλο θα έπρεπε να είναι αγαστή;
Ε τότε πώς δεν είναι συνένοχος ο κ. Πανώτης για τη συνεργασία του με τον αείμνηστο Χριστόδουλο;
Εκτός από τα δίκαια του Οικουμενικού Θρόνου ο κ. Πανώτης δεν άκουσε τίποτα για την αλήθεια του Ευαγγελίου;
Διαβάζουμε στην “Ελεύθερη Πληροφόρηση” του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Αττικής κ. Νικοδήμου:
“Ὁ γνωστός ἐπικοινωνιολόγος Σωτήρης Τζούμας, μέ δημοσίευμα στήν προσωπική ἱστοσελίδα του Sotirioslogos.gr, στίς 28-3-2012, κάνει λόγο γιά τίς ὀργισμένες ἀπαντήσεις πού ἔδωσε ὁ προηγούμενος Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος σέ ψηφοφόρους μητροπολίτες πού ἀμφισβήτησαν τό ἦθος δικοῦ του προσώπου καί τοῦ ἐκδήλωσαν σειρά ἐπιφυλάξεων.
Γράφει ὁ δημοσιογράφος στήν ἐνημέρωσή του: «Κάποιοι, εὐεργετηθέντες ἀχάριστοι Ἀρχιερεῖς, ὅταν τούς ζητοῦσε (ὁ Χριστόδουλος) νά τόν ψηφίσουν (τόν εὐνοούμενό του) τοῦ ἔλεγαν... ναί, μέν ἀλλά, θά δοῦμε, δέν ξέρουμε κι ὅτι... λόγοι συνειδήσεως δέν τούς ἐπιτρέπουν... Γιά νά εἰσπράξουν ἀπό τό Χριστόδουλο τό ἐκπληκτικό: "Ξέρεις πόσα λερωμένα ράσα ἀναγκάσθηκα νά φιλήσω ἐγώ, γιά νά καλμάρω ἐκείνους πού ἀντιδροῦσαν στήν ἐκλογή σου;;; Κι ἔχεις τό...θράσος νά μοῦ μιλᾶς ἐσύ γιά συνείδηση;;;"»
Γράφει ὁ δημοσιογράφος στήν ἐνημέρωσή του: «Κάποιοι, εὐεργετηθέντες ἀχάριστοι Ἀρχιερεῖς, ὅταν τούς ζητοῦσε (ὁ Χριστόδουλος) νά τόν ψηφίσουν (τόν εὐνοούμενό του) τοῦ ἔλεγαν... ναί, μέν ἀλλά, θά δοῦμε, δέν ξέρουμε κι ὅτι... λόγοι συνειδήσεως δέν τούς ἐπιτρέπουν... Γιά νά εἰσπράξουν ἀπό τό Χριστόδουλο τό ἐκπληκτικό: "Ξέρεις πόσα λερωμένα ράσα ἀναγκάσθηκα νά φιλήσω ἐγώ, γιά νά καλμάρω ἐκείνους πού ἀντιδροῦσαν στήν ἐκλογή σου;;; Κι ἔχεις τό...θράσος νά μοῦ μιλᾶς ἐσύ γιά συνείδηση;;;"»
Δεν νομίζει ο κ. Πανώτης ότι, εκτός από τα δίκαια του Οικουμενικού Θρόνου τα οποία ο μακαριστός Χριστόδουλος προσπάθησε ανεπιτυχώς - ευτυχώς - να διαμφισβητήσει, ότι υπήρχε πλήθος άλλων λόγων που δεν επέτρεπαν σε ένα άνθρωπο με στοιχειώδη αξιοπρέπεια - πολλώ μάλλον με ευαίσθητη θεολογική συνείδηση - να είναι συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου;
Αλλά και ο ανώνυμος σχολιαστής που υπογράφει το σχόλιό του ως "ΙΣΙΔΩΡΟΣ" γιατί είναι τόσο πρόθυμος να συμφωνήσει με τον κ. Πανώτη ότι τα λάθη της Αρχιεπισκοπίας του Χριστόδουλου δεν πρέπει να αποδοθούν στον αείμνηστο Αρχιεπίσκοπο αλλά στους συνεργάτες του;
Απλούστατα επειδή οι κακόδοξες θέσεις που διατυπώνει για την εμπλοκή της Εκκλησίας στα πολιτικά δρώμενα - τουτέστιν ο Παποκαισαρισμός - έχουν τις καταβολές τους στον ίδιο τον Χριστόδουλο.
Στη “θεολογία της πλατείας”, όπως προσφυώς έχει χαρακτηρισθεί.
Θα επανέλθουμε συν Θεώ - για να αναλύσουμε εν εκτάσει το θέμα.
Στη “θεολογία της πλατείας”, όπως προσφυώς έχει χαρακτηρισθεί.
Θα επανέλθουμε συν Θεώ - για να αναλύσουμε εν εκτάσει το θέμα.
No comments:
Post a Comment