ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΚΡΑΥΓΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΚΑΚΟΔΟΞΙΩΝ ΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΘΕΡΜΟΥ
=====
Ανώνυμος είπε:
Μου προξενεί εντύπωση αυτό που λέει π. Βασίλειος, ότι δηλαδή ο απόστολος Παύλος είναι ένα "παιδί της εποχής του" και συνεπώς ασπάζεται τις ιδέες της εποχής του περί της ομοφυλοφιλίας, λες και ο π. Βασίλειος δεν είναι "παιδί της εποχής του" και δεν είναι επηρεασμένος από τις "μοντέρνες" θεωρίες περί της ομοφυλοφιλίας!
Ανώνυμος είπε:
Όποιος συμπορεύεται με το πνεύμα της εποχής, λαμβάνει "εύγε" και "συγχαρητήρια".
Όποιος θέλει να ακολουθή τις παραδόσεις, λαμβάνει περιφρόνηση και απαξίωση.
Μεγάλο αγώνα κάνουν οι ΜΚΟ, οι Σύλλογοι ομοφυλοφίλων, οι LGBT, οι συμμετέχοντες στα gay - pride, οι προσφεύγοντες στα Ευρωπαικά Δικαστήρια για να αναγνωρίσουν "γάμο" και "υιοθεσία" παιδιών.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βρεθούν κληρικοί να τους υποστηρίξουν.
Ανώνυμος είπε:
Είναι από τα φλέγοντα θέματα τα οποία όλο και συχνότερα τα συναντώ στην ιερά εξομολόγηση. Είναι εύκολο να μιλάς γενικά δύσκολο να αντιμετωπίζεις το πρόβλημα με κάποιον ή κάποια που κάνει αγώνα και ζητά την συμπαράσταση και την βοήθεια της ποιμένουσας Εκκλησίας. Συλλαμβάνω τον εαυτό μου πολλές φορές το «απόψε αυτοσχεδιάζουμε». Αυτός ο αυτοσχεδιασμός όμως, αδελφοί και πατέρες, έχει να κάνει με έναν αδελφό που είναι μια ειδική προσωπικότητα και περιμένει την βοήθεια της Εκκλησίας. Οι αφορισμοί των ομοφυλοφίλων στα κηρύγματα είναι εύκολοι αλλά όταν αυτά τα παιδιά του Θεού καταφεύγουν στην Εκκλησία δια της Εξομολογήσεως τα πράγματα αλλάζουν. Κρίνω το εαυτό μου ανεπαρκή να βοηθήσω. Ζητώ τον φωτισμό του Θεού, αλλά θα επιθυμούσα να δω και ποια η στάση της Εκκλησίας στο σύγχρονο αυτό θέμα.
Ιερέας
Ανώνυμος είπε:
"Δεν θα συνουσιαστείς με άντρα, όπως συνουσιάζεσαι με γυναίκα. Είναι βδέλυγμα" (Δευ. 18:22)
Ανώνυμος είπε:
Αν και δεν έχει βρεθεί κάποιο γενετικό υπόβαθρο για την ομοφυλοφιλία, παρόλα αυτά, οι όποιες "κληρονομικές" τάσεις, ροπές και έξεις, δεν μπορούν να θεωρηθούν αναπόδραστες για τον άνθρωπο.
Ανώνυμος είπε:
Δεν είναι δυνατόν να δεχθή κανείς ότι είναι "επικαιρική δοξασία", σαν την μακριά κόμη, "η θεώρηση της ομοφυλοφιλίας, ως εκούσιας επιλογής αναζήτησης σεξουαλικής ηδονής".
Όταν η μόνιμη και διαχρονική (όχι επικαιρική) παράδοση της Εκκλησίας καταδικάζει ως Φιληδονία την "μανιώδη και αχαλίνωτη αναζήτηση σεξουαλικής ηδονής", ακόμη και όταν αυτή γίνεται μεταξύ ετεροφύλων, (όπου η έλξη είναι φυσιολογική), είναι δυνατόν να μην καταδικάση διαχρονικά την αναζήτηση ομοφυλοφιλικής ηδονής;
ΠΗΓΗ:
Αναστάσιος
Δηλαδή ο απόστολος Παύλος είναι σχετικός και ο π.Θερμός περιβάλλεται την αυθεντία της επιστήμης καί της ψυχιατρικής ; Μα αυτή κάθε τριάντα χρόνια ανατρέπεται καί καινούργια επιστημονικά δεδομένα ισχύουν Κατα ένα δέ παράδοξο τρόπο τά επιστημονικά δεδομένα αφού διαγράψουν ένα κύκλο αναζήτησης στό τέλος καταλήγουν στην απλή Ευαγγελική Αλήθεια Η πρώτη εντολή της Γενέσεως είναι " γενηθήτω το φώς " καί στό σχολείο διδαχθήκαμε οτι η πρώτη μορφή ενέργειας είναι το φώς " Και σαλευθήσονται αι δυνάμεις του ουρανού και πεσούνται οι αστέρες και
ReplyDeleteσκοτισθήσεται ο ήλιος και η σελήνη ου δώσει το φέγγος αυτής "
Δέν ξέρω άν υπάρχει επιστημονικότερη περιγραφή περί των εσχάτων της δημιουργίας , αλλά καί περί των φυσικών νόμων που συγκρατούν τό σύμπαν πρίν τον Κοπέρνικο , τον Νεύτωνα και τον Γαλιλαίο Γιατί λοιπόν νά ακούσουμε τον π.Φαιδρό και όχι τον απόστολο Παύλο αφού στην χειρότερη περίπτωση είναι καί οι δύο σχετικοί ; Δέν πιστεύω νά διεκδικεί τό απόλυτο μόνο για τον εαυτόν του ! Η μεγαλύτερη όμως επιβεβαίωση της Ευαγγελικής Αλήθειας καί μάλιστα μέ την επιστημονική μέθοδο της παρατήρησης και του πειράματος είναι η συνεχής καί αέναη παραγωγή αγίων , οι οποίοι την βεβαιώνουν εμπειρικά καί όχι θεηρητικά ή φιλοσοφικά ή νοησιαρχικά Η Ευαγγελική Αλήθεια παράγει αγίους , αυτά που λέει ο παπούλης παράγουν κουνιστά υβρίδια που η φύση αρνείται νά αναπαραγάγει , η ίδια η φύση τους απορρίπτει