ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑΣΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ π. ΦΩΤΙΟΥ ΒΕΖΥΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Διαβάσαμε, στο εξαιρετικό ιστολόγιο “Σάλπισμα Ζωής”:
“Διαβάζουμε στον “Ορθόδοξο Τύπο”: "Τελικώς ηθελημένως η ασυνειδήτως η Ρωσία διέσωσε το κύρος της Ορθοδοξίας θέτουσα την τελεσίδικον σφραγίδα εις το Κολυμβάριον, το οποίον επισήμως απερρίφθη όχι μόνον από το πλήρωμα της Εκκλησίας, όχι μόνον από τας Εκκλησίας Ρωσίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Γεωργίας αλλά και από τους παρισταμένους Προκαθημένους όλων των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών. Μεγάλην νίκην κατήγαγον όλοι όσοι ηγωνίσθησαν από κάθε μετερίζι, δια να καταδικασθή η υποτιθεμένη «Σύνοδος» που διήρεσε τους Ορθοδόξους. Ο νέος ορίζων που διανοίγεται ενώπιόν μας είναι η ενημέρωσις των πιστών δια την οικουμενιστικήν θεολογίαν, η οποία έχει αλλοιώσει το φρόνημα των Ορθοδόξων. Εις αυτό οφείλομεν από κοινού να συγκροτήσωμεν ενιαίον αδιάσπαστον μέτωπον."
Λάθος... συγχωρέστε με. Λάθος!!!
Απόρριψη αιρέσεως και μάλιστα θεσμοθετημένης!!!!....για την Ορθόδοξη Παράδοση σημαίνει "ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ".
Έγινε κάτι τέτοιο; Πότε;
Ο λαός κοιμάται ύπνον βαθύ. Ουδείς τον ενημέρωσε. Το κείμενο “Προς τον Λαόν” είναι ενδεικτικό του κλίματος της ύπνωσης και της διαστροφής.!!!
Μήπως και οι άλλες Αυτοκέφαλες Εκκλησίες δια της αποστροφής των καταδίκασαν; Πότε; Λάθος, λοιπόν, Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
Η Κρήτη πρέπει να καταδικασθεί δια Πανορθοδόξου Συνόδου που θα αναθεματίσει τα πρόσωπα που συμμετείχαν και τα κείμενα που υπεγράφησαν.
Να συγκροτήσωμεν λοιπόν "ενιαίον αδιάσπαστον μέτωπον", δεκτόν, αλλά με ΕΝΑΝ στόχο την "πανορθόδοξο καταδίκη και του οικουμενισμού και της Κρήτης".
Δεν φτάνει η καταδίκη της "οικουμενιστικής θεολογίας", γιατί αυτήν την αίρεση του Οικουμενισμού την μετέτρεψαν σε πρακτική και βίωμα πρόσωπα που προΐστανται της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Δυστυχώς δε μεταξύ αυτών και όλοι οι προκαθήμενοι οι μετασχόντες των πεπραγμένων εις τους εορτασμούς του Ρωσικού Πατριαρχείου.
Αλλιώς εις μάτην κοπιώμεν.
Νυν υπέρ της πίστεως ο αγών.
π. Φώτιος Βεζύνιας”
Προσυπογράφουμε, διά αμφοτέρων των χειρών, το εξαίρετο σχόλιο του καλού κληρικού π. Φώτιου Βεζύνια.
Καταρχήν η ακύρωση της Συνόδου της Κρήτης, (Συνόδου 170 τόσων αρχιερέων που εκπροσωπούσαν δέκα Αυτοκέφαλες Εκκλησίες), δεν γίνεται, επειδή ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης κατατρύχεται από εμμονές, ιδεοληψίες και ασίγαστο φονικό μίσος εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου σαν θεσμού.
Μόνον Σύνοδος Πανορθόδοξη μπορεί να ακυρώσει τις αποφάσεις του Κολυμβαρίου.
Οιαδήποτε άλλη θεώρηση δείχνει είτε χονδροειδή θεολογική αγραμματωσύνη, είτε κακοήθεια που εκπορεύεται από μυαλό που βασανίζεται από την εμπάθεια και την ιδεοληψία.
Όσο για την Εκκλησία της Ρωσσίας δεν έσωσε -ούτε εξ αποστάσεως- την Ορθοδοξία με τις φιέστες της Μόσχας. Το υποτιθέμενο "αντικολυμβάριο" υπάρχει μόνον στο προβληματικό μυαλό του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη. Η Μόσχα ενδιαφέρεται μόνον να υφαρπάσει το πρωτείο στην Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι να καταδικάσει τον Οικουμενισμό.
Ακριβώς πριν τη σύγκληση της Συνόδου της Κρήτης, η Εκκλησία της Ρωσσίας μεθόδευσε, στο σκοτεινό παρασκήνιο, τη συνάντηση του Πατριάρχη Κύριλλου και του Πάπα Φραγκίσκου στην Κούβα. Η οικουμενιστική Διακήρυξη που υπέγραψαν οι δύο άνδρες συνετάχθη -κατά πάσαν πιθανότητα- από το Βατικανό, αλλά -σε κάθε περίπτωση- λέγει ακριβώς τα ίδια πράγματα για τον Οικουμενισμό που λέγει το διαβόητο κείμενο 6 της Συνόδου της Κρήτης.
Οτιδήποτε υποσκάπτει το Οικουμενικό Πατριαρχείο σαν θεσμό προκαλεί ανεκλάλητη χαρά στον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη. Γι’ αυτό και προσπαθεί να πείσει -ανεπιτυχώς φυσικά- για την δήθεν καταδίκη της Συνόδου της Κρήτης κατά τις φιέστες του Πατριαρχείου Ρωσσίας.
“Αεί μεν μάλιστα νυν εύκαιρον ειπείν “ματαιότης ματαιοτήτων τα πάντα ματαιότης” να ασχολείσαι με την παφλάζουσα εμπάθεια και τις ιδεοληπτικές εμμονές του σεβαστού και αγαπητού π. Βασίλειου Βολουδάκη, του Μακρακιστή.
Το άρθρο εγράφη για δύο λόγους:
1.) Για να δικαιώσει τις φαιδρότητες του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη ότι η Σύνοδος της Κρήτης είναι Σύναξη και όχι Σύνοδος, γι’ αυτό και δεν πρέπει να ασχολούμαστε μαζί της,
2.) Για να πλήξει τον π. Θεόδωρο Ζήση και να υποσκάψει τον ηγετικό του ρόλο στο αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο με στόχο να υφαρπάσει την αρχηγία του αγώνα.
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που το Πατριαρχείο Μόσχας δεν δίνει νυσταγμό τοις βλεφάροις του για να υποσκάψει το πρωτείο του Κωνσταντινουπόλεως, έτσι και ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης ούτε τρώει, ούτε πίνει, ούτε κοιμάται από τον φθόνο που τον κατατρώει για το τρόπαιο του π. Θεόδωρου Ζήση.
Πάντως δεν ανησυχούμε. Όσο και να σκυλλιάζει, όσο και να ξεσαλώννει, ο σεβαστός π. Βασίλειος, δεν υπάρχει απολύτως κανένας που θα τον αναγνωρίσει ηγέτη του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Τον ξέρουν όλοι πάρα πολύ καλά και τον έχουν αηδιάσει.
No comments:
Post a Comment