Tuesday, October 20, 2015

ΤΟ ΤΖΙΧΑΝΤ, Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΙ Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΟΠΛΑ



ΤΟ ΤΖΙΧΑΝΤ, Η ΑΡΚΟΥΔΑ ΚΙ Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΟΠΛΑ

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

Όπως είναι ολοφάνερο, από τις 30 του λήξαντος μηνός, άλλαξε άρδην η ροή των πραγμάτων στην πολυτάραχη και ερειπωμένη πλέον γη της Συρίας. Η επίσημη εμφάνιση στο προσκήνιο της ρωσικής πολεμικής μηχανής έδωσε οριστικό τέλος στην αποτελματωθείσα, εδώ και χρόνια, κατάσταση στη χώρα. Στρατιωτικά η κατάσταση είχε οδηγηθεί σε τέλμα. Ο συριακός στρατός δεν μπορούσε να εξουδετερώσει τις πολυάριθμες φατρίες των αρειμανίων, λερών, γενειοφόρων πολεμιστών του «προφήτη», που εκπαίδευσε και χρηματοδοτούσε η Δύση κι από την άλλη όλος αυτός ο ένοπλος συρφερός δεν είχε τη δύναμη να ανατρέψει το καθεστώς Άσαντ. Δημιουργήθηκαν τοιουτοτρόπως κρατίδια σε πολλές και διάφορες περιοχές της Συρίας. Το μεγαλύτερο ήταν αυτό του «Ισλαμικού Χαλιφάτου», όπου οι μαχητές του Μωάμεθ εφάρμοζαν συστηματικά τη «Σαρία». Έδειξαν όλ’ αυτά τα χρόνια τα εγκληματικά τους ένστικτα, βασανίζοντας με απάνθρωπο τρόπο μυριάδες ανθρώπινων όντων, μαστιγώνοντας, σταυρώνοντας ή σφάζοντας τους σαν πρόβατα, αφού τους είχαν δέσει καλά, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες. 

Τις τελευταίες μέρες έχουμε πολλές ανατροπές. Οι γενειοφόροι και βρώμικοι, ψυχή τε και σώματι, πολεμιστές ξυρίζονται ομαδικά κι αποθέτουν στο χώμα τις χαρακτηριστικές τους γενειάδες, φεύγουν, με γενναιότητα περισσή, προς τα τούρκικα σύνορα για να γλυτώσουν το τομάρι τους. 

Ξέχασαν στη βία τους και το «ιερόν Κοράνιον» και τις ρήτρες του «Προφήτη» κι απού φύγει-φύγει. Τώρα αγοράζουν πολιτικά ρούχα και ψάχνουν κανένα εισιτήριο για τη Δύση, απ’ όπου ξεκίνησαν. 

Μερικοί, ακόμη πιο άνδρείοι, ανταλλάσσουν, λένε οι ειδήσεις, τα ανδρικά ρούχα με ρούχα χανούμισσων με το γνωστό φερετζέ, που επιτρέπει να φαίνονται μόνο τα μάτια και περνούν στην Τουρκία. Να δώσει ο Θεός να τελειώσει σύντομα το δράμα του συριακού πληθυσμού και να επιστρέψουν οι κατατρεγμένοι στα σπίτια τους κι εγκληματίες του «Ισλαμικού χαλιφάτου» να οδηγηθούν ενώπιον της δικαιοσύνης.

No comments:

Post a Comment