Saturday, November 16, 2013

ΑΡΠΑΞΤΕ ΤΗΝ "ΕΥΩΔΙΑ" ΤΗΣ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ


ΑΡΠΑΞΤΕ ΤΗΝ "ΕΥΩΔΙΑ" ΤΗΣ ΘΕΟΜΠΑΙΞΙΑΣ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========

Διαβάσαμε, στο ιστολόγιο “Αποτείχιση”, το ακόλουθο πολυσήμαντο κείμενο των σχισματικών της ομάδας του καθηρημένου επισκόπου Κυπριανού Φυλής Ωρωπού το οποίο αναφέρεται στην Οσία Σοφία της Κλεισούρας:

“O Σεβασμιώτατος, μὲ φανερὸ ἐνθουσιασμὸ καὶ συγκίνηση στὸ πρόσωπο, ἀνακοίνωσε τί τοῦ εἶχε συμβεῖ ἐκεῖνο τὸ πρωϊνό.

Ὅταν εἰσῆλθε στὸ Ἱερὸ Βῆμα καὶ προσκύνησε τὴν Ἁγία Τράπεζα, πῆρε προσευχόμενος στὰ χέρια του τὴν Εἰκόνα τῆς Ὁσίας γιὰ νὰ τὴν ἀσπαστεῖ.

Τότε μία θαυμάσια οὐράνια εὐωδία ἐξῆλθε ἀπὸ τὴν Εἰκόνα καὶ τὸν περιέβαλε.

Ὁ Σεβασμιώτατος προσεκτικὸς και ταπεινός, ὡς συνήθως, δὲν δέχθηκε, ἀλλά καὶ δὲν ἀπέρριψε τὸ σημεῖο, μόνο ἀπόρησε γιὰ τὸ συμβάν.

Παρακολούθησε τὴν θεία Λειτουργία προσευχόμενος, κοινώνησε τὰ Ἄχραντα Μυστήρια καὶ βγαίνοντας ἀπὸ τὸ Ἱερό, πῆγε νὰ ἀσπαστεῖ πάλι τὴν Ὁσία Γερόντισσα.

Ἡ ἴδια εὐωδία, αὐτὴ τὴ φορὰ πιὸ ἔντονη, τὸν ἀλλοίωσε τὴν «καλήν αλλοίωσιν» καὶ τὸν πληροφόρησε, ὅπως μᾶς εἶπε, γιὰ τὴν εὐαρέσκεια τῆς Ἁγίας Γεροντίσσης γιὰ τὴν Εἰκόνα της, διασκεδάζοντας ὅλους τοὺς λογισμοὺς ἀμφιβολίας ποὺ εἶχε καὶ χαρίζοντάς του τὴν αἴσθηση τῆς παρουσίας καὶ τῆς προστασίας τῆς Ὁσίας…”

Λοιπόν; 

Εστω και τώρα αντιλαμβάνονται ορισμένοι τι σημαίνει ανοχή -πολλώ μάλλον αποδοχή- της Θεομπαιξίας της "ευωδίας" και των υπολοίπων “χαρισμάτων” και “χαμόγελων από την αιωνιότητα”;

Αφού αφέθηκε το πεδίο ελεύθερο στον κάθε Θεομπαίκτη να παρουσιάζει “υπερφυσικά” σημεία για να επιρρώσει τους ισχυρισμούς του ή να ικανοποιήσει την αρρωστημένη ιδιοτελή προσωπολατρεία του, φυσικό είναι ακόμη και σχισματικοί να μετέρχονται τις ίδιες μεθόδους και να απαιτούν να γίνονται πιστευτοί επειδή αντιλαμβάνονται ότι τέτοια φαινόμενα “πουλούν” στη συνείδηση πολλών αφελών. 

Επομένως τι το πιο πρόσφορο από το να καταφεύγουν σ’ αυτές τις Θεομπαιξίες για να εμπεδώσουν τις πλάνες τους και για να παρασύρουν στον όλεθρο του σχίσματος ψυχές "υπέρ ων Χριστός απέθανεν;"

Στις Θεομπαιξίες πρέπει να δείχνουμε πάντοτε μηδενική ανοχή

Μόλις ανοίξει κάποιος το στόμα του για να μιλήσει για την ευωδία του τάδε Γέροντα, για το "χαμόγελο από την αιωνιότητα" του δεύτερου, για το άκτιστο φως που βλέπει ο τρίτος, για το προορατικό που έχει ο τέταρτος, για το διορατικό που διακρίνει τον πέμπτο, για τα οράματα που βλέπει ο έκτος κτλ. πρέπει να τον αρπάζουμε αμέσως από τα μούτρα και να του εκφράζουμε την έντονη αποδοκιμασία μας για τις Θεομπαιξίες που μετέρχεται και να τον επιπλήττουμε αυστηρά.

Ερώτηση:

Καλά! Δεν υπάρχουν άνθρωποι χαρισματούχοι και σημεία υπερφυσικα;

Μόνον ένας συνειδητός άθεος θα το αρνείτο!

Με την εξής “διαφορούλα”, όπως έλεγε ο μακαριστός π. Ιωήλ Γιαννακόπουλος- την οποία ορισμένοι δεν αντιλαμβάνονται ή για να ακριβολογούμε προσποιούνται ότι δεν αντιλαμβάνοται. 

Δεν υπάρχει ούτε ένας Αγιος από τις εκατοντάδες εκατομμύρια των Αγίων της Εκκλησίας μας που διαφήμισε ποτέ την αγιότητά του. 

Δεν υπάρχει Αγιος που αφήνει να νοηθεί ή που επιτρέπει να διαδίδεται ότι βλέπει το άκτιστο φως, ότι έχει προορατικό και διορατικό χάρισμα, ότι ευωδιάζει και ότι χαμογελά από την αιωνιότητα.

Αγιοι που κάνουν διαφήμιση της αγιότητάς τους ούτε υπήρξαν, ούτε υπάρχουν, ούτε θα υπάρξουν ποτέ.

Πολλώ μάλλον δεν υπάρχουν άγιοι οι οποίοι επιτρέπουν σε ανθρώπους που θέλουν να καλύψουν τις δικές τους δυσωδίες να αναφέρονται στα δήθεν υπερφυσικά γεγονότα που έζησαν κοντά σε αγίους ανθρώπους.

Υπάρχουν φυσικά και οι Θεομπαίκτες του τύπου της γνωστής Θεομπαίκτρας της Αστορίας, οι οποίοι δεν νιώθουν καμία ανάγκη να πάρουν ευλογία για να διαδίδουν τις Θεομπαιξίες τους ή και ενεργούν κατά σαφή αντίθεση με τις εντολές του Γέροντα που διαφημίζουν προς ίδιο όφελος.

No comments:

Post a Comment