Monday, November 18, 2013

Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ




Ο ΠΑΠΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΣΗ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΗ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Αναστάσιος” δύο σχόλια στην ανάρτηση που αναφέρεται στην παρουσία του π. Αναστάσιου Γκοτσόπουλου στην Ημερίδα που διοργάνωσαν οι εν Ελλάδι Παπικοί για τα πενηντάχρονα της Β΄ Βατικάνειας Συνόδου. 

Ο ευλαβής ομολογητής κληρικός υπέβαλε καίρια ερωτήματα στον Παπικό Καρδινάλιο που συμμετείχε στην Ημερίδα από τον οποίο φυσικά δεν πήρε ουσιαστική απάντηση. Και τι απάντηση να δώσει ο δυστυχής αφού εκπροσωπεί το απροκάλυπτο ψεύδος και τη διαστροφή του Ευαγγελίου;

Θλιβερή υπήρξε η παρέμβαση του Σεβ. Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, ο οποίος παρέστη στην Ημερίδα ως προσκεκλημένος των Παπικών. 

Εμείς δεν κακίζουμε τον Σεβασμιότατο επειδή παρέστη στην Ημερίδα, αλλά επειδή είπε όσα άστοχα είπε για τη Β΄ Βατικάνεια Σύνοδο και τον Παπισμό.

Ομολογούμε πάντως ότι δεν μας προξένησαν καμία εντύπωση τα λεχθέντα του Σεβ. Δημητριάδος. 

Αφού υπέγραψε το κυριολεκτικά προδοτικό για την Ορθοδοξία κείμενο της Συνέλευσης του ΠΣΕ του Πόρτο Αλέγκρε με το οποίο οι ορθόδοξοι αντιπρόσωποι υιοθέτησαν τις αρχές της προτεσταντικής εκκλησιολογίας, το λιγότερο που θα μπορούσε να περιμένει κάποιος από τον Σεβασμιότατο είναι να θεωρήσει τον Παπισμό ως Εκκλησία.

Ιδού τα δύο εύγλωττα σχόλια της ανάρτησης του ιστολογίου “Αναστάσιος”:

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ Α΄ΑΝΩΝΥΜΟΥ:
____________________________

Είναι, πραγματικά, λυπηρό να χαρακτηρίζεται, με περισσή ανευθυνότητα, η αιρετική παρασυναγωγή των παπικών, που αποκόπηκε απ' τον κορμό της Μίας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, σαν Εκκλησία και τα "μυστήριά" της να χαρακτηρίζονται και θεωρούνται έγκυρα.

Λέγει σχετικά ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς: "Όσοι ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού έχουν την αληθινή πίστη, όσοι όμως δεν έχουν την αληθινή πίστη ούτε στην Εκκλησία του Χριστού ανήκουν".

Χρειάζεται άραγε να τεκμηριώσουμε την έλλειψη ορθής πίστεως ή μάλλον τη διαστρέβλωση της ορθής και αληθινής πίστεως την οποία απεργάστηκαν οι παπικοί;

Filioque, πρωτείο, αλάθητο, κτιστή χάρη,βάπτισμα διά ραντισμού, διάσπαση των μυστηρίων του βαπτίσματος και του χρίσματος,μετάληψη για τους λαικούς μόνο του σώματος του Χριστού, στέρηση της Θείας Ευχαριστίας απ τα παιδιά, πουργατόριο, λυσίποινα,υπέρτακτα έργα, περισσεύουσα αξιομισθία των αγίων, άσπιλη σύλληψη της Θεοτόκου, ενσώματη ανάληψή της, μεσιτεία της, Μαριολατρεία γενικότερα, παποκαισαρισμός και ίδρυση του κράτους του Βατικανού κ.ά. που θα μας πάρει χρόνο και χώρο να τα αναπτύξουμε.

Σημειωτέον ότι κάποιες απ' τις βλάσφημες καιφρικώδεις αυτές ετεροδιδασκαλίες έχουν καταδικασθεί άμεσα (π.χ. το φιλιόκβε απ’ τη σύνοδο της Κωνσταντινούπολης το 789-790 επί Μεγάλου Φωτίου, η διδασκαλία περί κτιστής χάριτος απ’ τη σύνοδο της Κων/πολης το 1351, η άσπιλη σύλληψη επίσης από την εν Κωνσταντινουπόλει σύνοδο του 1895) και εμμέσως απ’ την Γ' Οικουμενική που απαγόρευσε ρητά οιαδήποτε προσθαφαίρεση ή αλλοίωση στο Ιερό Σύμβολο. 

Κατόπιν τούτου μπορούμε να ισχυρισθούμε σοβαρά ότι οι παπικοί δεν είναι αιρετικοί;

Το αυτό ισχύει και για τη ΔΗΘΕΝ εγκυρότητα των "μυστηρίων" των παπικών.

Λέγει χαρακτηριστικά ο άγιος Συμεών Θεσσαλονίκης: "Δεν υπάρχει πουθενά σε αυτούς (τους παπικούς) το Άγιο Πνεύμα, γι’ αυτό και τα "μυστήριά" τους είναι ΑΧΑΡΙΤΩΤΑ".

Ο δε Μέγας Βασίλειος, επιστομίζοντας σχετικά τους αντιφρονούντες, αναφέρει στον Α' κανόνα του που επικυρώθηκε απ την Πενθέκτη Οικουμενική Σύνοδο τα εξής: "Όσοι χωρίστηκαν από την Εκκλησία, ΕΧΑΣΑΝ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, την οποία είχαν. Γιατί με τη διακοπή της Αποστολικής διαδοχής σταμάτησε και η μετάδοση της Χάριτος. Αυτοί λοιπόν, αφού αποσχίστηκαν, έγιναν από κληρικοί λαικοί και ούτε εξουσία είχαν να βαπτίζουν και να χειροτονούν, ούτε πάλι μπορούσαν να μεταδίδουν τη χάρη του Αγίου Πνεύματος, την οποία οι ίδιοι είχαν στερηθεί".

Ας αφήσουν λοιπόν τις σοφιστείες, μεγαλόσχημοι κληρικοί και συνοδοιπορούντες και συν-πλανώμενοι λαικοί, γιατί και την κρυστάλλινης διαύγειας αλήθεια κακοποιούν αλλά και εκτίθενται ανεπανόρθωτα ως στερούμενοι στοιχειώδους σοβαρότητας.

Λ.Ν.

Υ.Γ.: Ποια σύνοδος καταδίκασε τους ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά, τους Μορμόνους, τους Κουάκερους, τους μεθοδιστές, τους αντβεντιστές και τόσους άλλους αιρετικούς;


 ΣΧΟΛΙΟ Β΄ ΑΝΩΝΥΜΟΥ
______________

Προς 12:56 17/11: φίλε επειδή συνεχώς αναφέρεσαι σε συνόδους και συνοδικές επιτροπές μάθε επιτέλους ότι πάνω απ τις συνόδους ακόμη και τις οικουμενικές ίσταται η εκκλησιαστική συνείδηση η οποία και τις επικυρώνει. Έχεις άκούσει μήπως τίποτε για ληστρικές συνόδους; Επιπλέον κάθε σύνοδος οφείλει επί δογματικών θεμάτων να ακολουθεί τις αποφάνσεις των επτά οικουμενικών συνόδων. Επίσης καλό θα είναι να μάθεις τι έλεγε για τους παπικούς ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, που τους ονόμαζε αιρετικούς, και να μη σπεύσεις να μιλήσεις για γνώμες που δεν έχουν αξία γιατί θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

"ΟΥ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣΙΝ ΟΙ ΛΑΤΙΝΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ...ΗΜΕΙΣ ΔΕ ΟΥΔΕ ΔΙ ΑΛΛΟ ΤΙ ΕΣΧΙΣΘΗΜΕΝ ΑΥΤΩΝ,ΕΙ ΜΗ ΟΤΙ ΕΙΣΙΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ. ΔΙΟ ΟΥΔΕ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΩΣ ΕΝΩΘΗΝΑΙ ΑΥΤΟΙΣ, ΕΙ ΜΗ ΕΚΒΑΛΩΣΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΣΩΣΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΗΜΕΙΣ" (Μάρκου Εφέσου, Ομολογία, P.G.160,32Β).

No comments:

Post a Comment