Thursday, March 28, 2019

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ κ. ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ κ. ΕΛΕΝΗΣ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αγαπητή κ. Λωρίτου,

Ουδέποτε εισηγήθηκα να υποστηρίξουμε τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο για το Ουκρανικό.

Αντίθετα! Έχω γράψει εκατοντάδες -επαναλαμβάνω εκατοντάδες- άρθρα με τα οποία ψέγω τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο επειδή αποδύθηκε σε ένα άνισο αγώνα με την Μόσχα που θα καταλήξει -Θεός φυλάξοι- σε Πανορθόδοξο Σχίσμα.

Όσο για την ανησυχία σας για το ξέσκισμα της πολικής αρκούδας δεν γνώριζα ότι έχετε οικολογικές ευαισθησίες.

Για την ώρα πάντως δεν διαπιστώσαμε να ξεσκίζει κάποιος την πολική αρκούδα. Το ακριβώς αντίθετο είναι αναμφίλεκτο ιστορικό γεγονός. Η πολική αρκούδα εισέβαλε στην Ουκρανία, κατέλυσε την κυριαρχία της στην Κριμαία την οποία και προσάρτησε παράνομα, ενώ ελέγχει με παραστρατιωτικές ομάδες τις Νότιες και Ανατολικές επαρχίες της αντίθετα με τους κανόνες του διεθνούς δικαίου.

Επομένως η πανίσχυρη πολική αρκούδα, κυρία Λωρίτου, ξεσκίζει τις σάρκες της Ουκρανίας με την δύναμη των όπλων και όχι το αντίθετο. 

Σας υπενθυμιζω ότι
1.) Ουδείς εισέβαλε στην Ρωσσική ομοσπονδία, 
2.) Ουδείς προσάρτησε τμήμα της επικράτειάς της,
3.) Ουδείς διατηρεί παραστατιωτικές ομάδες για να ελέγχει επαρχίες της.

Για πολλοστή φορά αναφέρω ότι είμαστε θεατές μιας φοβερής διαμάχης των μεγάλων δυνάμεων για τον έλεγχο της Ουκρανίας.

Δεν έχουμε απολύτως καμιά θέση να υποστηρίξουμε την μια ή την άλλη δύναμη. 

Καταρχήν επειδή δεν είναι από την δουλειά μας με ποιον θα συμμαχήσει μια ανεξάρτητη χώρα και αφετέρου επειδή δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την έκβαση των πραγμάτων.

1.) Είναι ένα πράγμα να υποστηρίζω τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, 

2.) Είναι διαφορετικό να στέκομαι κριτικά απέναντι σε ορισμένες του ενέργειες, και 

3.) Είναι εντελώς διαφορετικό να αναλάβω ολόκληρη εκστρατεία για να στηρίξω θεολογικά μια οικουμενιστική και εθνοφυλετική Εκκλησία που έχει ηγεμονικές επιδιώξεις στην Ορθοδοξία.

Όλοι γνωρίζουν ότι

1.) Και οι Φαναριώτες είναι Οικουμενιστές και οι Μοσχοβίτες.

2.) Και οι μεν θέλουν να εκβατικανοποιήσουν την Ορθοδοξία και οι δε.

3.) Και οι μεν εκκοσμικεύουν την Εκκλησία και οι δε.

Επομένως, γιατί να γίνουμε συνήγοροι του ενός εκ των δύο, αφού και οι δύο στο ίδιο καζάνι βράζουν;

Τα πιο πάνω σαφή για όσα αναφέρατε με το πρώτο σας σχόλιο στην ανάρτηση “Διδάσκαλε που δίδασκες και νόμον δεν εκράτεις”.

Για όσα εξεζητημένα, αήθη και εν πολλοίς φαιδρά αναφέρατε για το "χρυσόμαλλο δέρας", στο δεύτερό σας σχόλιο, στην ίδια ανάρτηση, θα απαντήσω -συν Θεώ- λίαν προσεχώς.

3 comments:

  1. Ο.k. κύριε Τελεβάντο , θα περιμένω και την δεύτερη απάντησή σας . Πρός το παρόν νά πώ , άν και δεν είμαι οικολόγος και δεν προσεύχομαι μπροστά σε καμμία γυάλινη μπάλα , όμως δεν μπορώ νά μήν θαυμάζω αυτό το αρχοντικό ζώο , την πολική αρκούδα ! Η απορία μου είναι πού το βρήκε το ψάρι ; Ζούν τά ψάρια στις Ρωσικές στέππες ; Είναι σαν κάποια δημοσιογράφο που έλεγε οτι το καράβι προσέκρουσε σε κάποιο δένδρο και βυθίστηκε ! Έ ! όχι νά προσέχουμε το δένδρο και νά χάνουμε τη θάλασσα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ειναι ιχθυοτροφείου...
      επίσης, για την προηγούμενη απάντησή σας σε μένα, έχω να πω και το εξης:
      μέχρι να τελειώσει αυτός ο κόσμος το Φανάρι και η Μόσχα θα έχουν διαφορές. για ποιό λόγο χάνετε χρόνο και φαιά ουσία υπερασπιζόμενη τους σλάβους;

      Delete
  2. Ά! Το καημένο το ψαράκι !

    Θεός φυλάξοι ! Υπερασπίζομαι τους σλαύους ! Δεν έχω κανένα συμπέθερο σλαύο ! Μή σας τύχη νά έχετε καμμιά συμπεθέρα σλαύα νά σας βρίζει στα ρώσικα !

    Διαβάστε το καινούργιο του Αναστάσιου ! Αν το διαβάσατε ήδη τί έχετε νά πείτε ; Κάποιοι και το κατούρημά τους θα το πλαστογραφήσουν . Άλλο είναι νά κατουράς στο οικείο μέρος και άλλο κατα μεσής στο σαλόνι εν ώρα επισκέψεων . Κατούρημα απο κατούρημα διαφέρει . Πιάνουν οι άνθρωποι ο,τι βρούνε και το κολλάνε όπου νάναι ! Είναι ικανοί νά κατουρήσουν και πάνω στα κεφάλια μας ! Αγιόπαι sorry !

    ReplyDelete