Thursday, May 3, 2018

Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΛΟΓΩΝ


Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΘΡΗΣΚΕΙΑΚΩΝ ΔΙΑΛΟΓΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε στο bibleandecumene:

“Ο διαθρησκειακός διάλογος δεν σχετικοποιεί την πίστη όσων μετέχουν σ’ αυτόν, οδηγώντας στον συγκρητισμό, ούτε ο στόχος των διαλόγων μπορεί να είναι η παραγωγή ενός νέου, από όλους αποδεκτού, θρησκειακού τύπου. Διάλογος δεν σημαίνει την κατά ιεραποστολικό τρόπο προσπάθεια μεταστροφής των ανθρώπων. Αντίθετα ο διάλογος αποσκοπεί στην προβολή των πλέον αυθεντικών στοιχείων της κάθε θρησκευτικής παράδοσης, προκειμένου να αναζητηθούν τρόποι συνεργασίας και αλληλοκατανόησης των ανθρώπων.”

Ξεκάθαρα, λοιπόν, πράγματα που δεν αφήνουν ούτε εκατομμυριοστό αμφιβολίας, για το πού αποσκοπούν οι Διαθρησκειακοί διάλογοι.

Δεν πρόκειται για διαλόγους, οι οποίοι εξετάζουν το δόγμα των θρησκειών, αλλά για αναζήτηση στοιχείων από την κάθε θρησκεία, “προκειμένου να αναζητηθούν τρόποι συνεργασίας και αλληλοκατανόησης των ανθρώπων.”

Δεν πρόκειται, λοιπόν, για θεολογικούς διαλόγους, αλλά για πολιτικούς και κοινωνικούς διαλόγους των θρησκειών.

Κύριε Καθηγητά! Εστέ βέβαιος για την αίδιο ευγνωμοσύνη μας για την ξεκάθαρη ομολογία σας, η οποία ξεκαθαρίζει -χωρίς περιστροφές- πού το πάτε με τους Διαθρησκειακούς διαλόγους.

Βαδίζετε -χωρίς καμία αμφιβολία- σε οδό μη πεπατημένη από τους Αγίους της Εκκλησίας, οι οποίοι ΠΑΝΤΟΤΕ όταν διαλέγονταν με αλλόθρησκους, απέβλεπαν εις ένα και μόνον: Να τους οδηγήσουν στην ορθόδοξη πίστη.

Οι Πατέρες έκαναν ΜΟΝΟΝ θεολογικούς διαλόγους με τις άλλες θρησκείες, ενώ εσείς εξοστρακίσατε το δόγμα για να πετύχετε κοινωνικούς και πολιτικούς στόχους.

Σε απλά Ελληνικά “αυτός καθ’ εαυτού της καταδίκης την ψήφο εκπεφωνήκατε”.

"Τι χρείαν έχομεν μαρτύρων", μετά την ξεκάθαρη ομολογία σας;

Οι Άγιοι Ιωάννης Δαμασκηνός, Γρηγόριος Παλαμάς, Γεννάδιος Σχολάριος, Μάξιμος Γραικός, οι Νεομάρτυρες κτλ., όποτε συζητούσαν με το Ισλάμ η στάση τους ήταν ομολογιακή και θεολογική. Ποτέ δεν επεδίωξαν συνεργασία με αλλόθρησκους για να πετύχουν εγκόσμιους στόχους.

Επομένως, κ. Καθηγητά, τέμνετε οδούς αλλότριες της Πατερικής Παράδοσης.

Ευχαριστούμε θερμά γιατί μας ξεκαθαρίσατε τα πράγματα πέραν πάσης λογικής αμφιβολίας.

1 comment:

  1. Τόν κ. Κωνσταντίνου χαρακτηρίζει πάντα η ειλικρίνεια και η ευθύτητα ! Είναι βέβαια δυσδιάκριτα τά όρια μεταξύ της ειλικρίνειας και της αναισθησίας !

    ReplyDelete