ΟΛΟΘΥΜΗ Η ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ ΠΡΩΤΟΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Αντιγράφουμε, από το αγωνιστικό ιστολόγιο “Κατάνυξις”, το πιο κάτω κείμενο και το προσυπογράφουμε διά αμφοτέρων των χειρών.
Οι κατηγορίες εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση και του π. Νικόλαου Μανώλη είναι έωλες, αθεολόγητες αντιευαγγελικές, αντικανονικές και υστερόβουλες.
Στην πραγματικότητα οι δύο κληρικοί -με ψευδείς κατηγορίες- εγκαλούνται μόνον για ένα λόγο: Διότι έκαναν χρήση του αναφαίρετου κανονικού δικαιώματος που έχουν να αποτειχιστούν από τον οικείο Ιεράρχη, επειδή -συν τοις άλλοις- ο Σεβασμιώτατος Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος, προς άφατη θλίψη των πιστών, αναδείχθηκε σε σθεναρό υποστηρικτή των κακόδοξων αποφάσεων της Συνόδου της Κρήτης. Αυτή τους η ομολογιακή ενέργεια είναι άξια επαίνων και όχι τιμωρίας. Τουλάχιστον αν ισχύουν οι Ιεροί Κανόνες που για τους Οικουμενιστές προφανώς δεν ισχύουν.
Οι δύο πρωτοπρεσβύτεροι είναι συνεχώς στις προσευχές μας και θα τους στηρίξουμε -όση ημίν δύναμις- με τη φτωχή γραφίδα μας, επειδή, αν δεν το κάνουμε, θα είμαστε αναπολόγητοι ενώπιον του Αγίου Θεού.
Ιδού το κείμενο το ιστολογίου “Κατάνυξις” που μας έδωσε αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
Μαύρη σελίδα στη σύγχρονη Εκκλησιαστική μας Ιστορία

Με θλίψη γινόμαστε μάρτυρες μια ιστορικής στιγμής, μιας ακόμη μαύρης σελίδας στη σύγχρονη εκκλησιαστική ιστορία της Ορθοδοξίας: “Ομολογητές ιερείς να σύρονται με συνοπτικές διαδικασίες, κατασκευασμένο κατηγορητήριο και μετά από μια διάτρητη ανακριτική διαδικασία, στο εδώλιο”.
Για όσους γνωρίζουν ελάχιστα νομικά, οι δύο κατηγορίες απείθεια και εξύβριση είναι για να συμπληρωθεί το κατηγορητήριο. Οι άλλες δύο, σκανδαλισμός και πρόκληση σχίσματος, αποτελούν απόδειξη της δογματικής αλλοίωσης που βιώνει η Εκκλησιαστική μας διοίκηση εν συνόλω.

Ο ιερέας της ενορίας, ο πατέρας, ο διδάσκαλος, ο ποιμένας που του εμπιστεύτηκε ο Θεός ψυχές, τα πνευματικά του τέκνα, τους μαθητές του, ο ιερέας εκείνος που επί δεκαετίες σήκωνε το βάρος της κατηχήσεως, της εν Χριστώ προκοπής, της αγάπης και της Πατερικής διδασκαλίας, σέρνεται σήμερα στο εδώλιο για Σχίσμα; Τι άλλαξε;

Με πατερικό λόγο, θεολογικά επιχειρήματα, με ακαδημαϊκή θεμελίωση και ποιμαντική εμπειρία, δίχως ακρότητες, με πολλή διαλλακτικότητα και διπλωματία, εξάντλησαν τα όρια της ανθρώπινης υπομονής τους και κατέφυγαν στο έσχατο μέτρο της διακοπής μνημόνευσης του Επισκόπου τους.
Προσέφυγαν λοιπόν στην έσχατη δυνατότητα που τους δίδεται από τους Αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, να καταγγείλουν την αίρεση του Οικουμενισμού.
Όποιος το αρνείται αυτό, στρουθοκαμηλίζει επικίνδυνα.
Για τους Αρχιερείς

Για τους ιερείς

Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αυτός ο λόγος που οι πατέρες κλήθηκαν σαν κατηγορούμενοι στο Επισκοπικό Δικαστήριο της Ιεράς Μητροπόλεως θεσσαλονίκης.
Για τον πιστό λαό του Θεού
Εμείς ο πιστός λαός του Θεού, με όποιο μέσο διαθέτει ο καθένας καλούμαστε να εκφράσουμε, ζωντανά, αυθόρμητα και ειλικρινά τη συμπαράστασή μας.
Σαν katanixis.gr σας καλούμε να εκφράσετε με επιστολές τη συμπαράστασή σας στους πατέρες και να μας τις αποστείλετε στη διεύθυνση istologionkatanixis@gmail.gr προς δημοσίευση.
Όσοι είστε πιο αποφασισμένοι μπορείτε να συντάξετε την Δήλωση Ομολογίας και συμπαράστασης και να τη στείλετε στο email katihisisblog@gmail.com και istologionkatanixis@gmail.gr προς δημοσίευση.
Σαν διαχειριστές του www.katanixis.gr Δηλώνουμε υπεύθυνα, απερίφραστα και δημόσια το ομόδοξο, το ομόφρονο και το ομόθυμο μετά των αποτειχισμένων από την αίρεση Πατέρων, π. Θεοδώρου Ζήση, π. Νικολάου Μανώλη και π. Φωτίου Βεζύνια, και θέτουμε εμαυτόν ενώπιον οιουδήποτε αρμοδίου «επισκοπικού» δικαστηρίου, επιθυμούμε δε την αυτή «καταδικαστική» απόφαση μετά των ειρημένων Πατέρων.
No comments:
Post a Comment