Thursday, October 12, 2017

ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ


ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΑ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ

Της κυρίας Ελένης Λωρίτου
=====

Ενότητα! Ποιά ενότητα; Αυτήν που έχει τορπιλλίσει ο σεβαστός π. Βολουδάκης; Γιατί δεν δημοσιεύει την επιστολή μου που εδώ και καιρό του στείλαμε; Είναι τίμιο και δεοντολογοκά σωστό αυτό; Αν γράφομε ανυπόστατα πράγματα ας το κρίνουν οι αναγνώστες και ας υποστούμε τον χλευασμό που μας πρέπει. 

Δεν νομίζω να νοιάζεστε τόσο πολύ να μας προφυλάξετε. Η ενότητα, σεβαστέ πάτερ, προυποθέτει ταπείνωση, σεβασμό, τιμή προς τους ανωτέρους που -πώς να το κάνουμε- είναι ανώτεροι, υποταγή εν αγάπη. Αλλιώς δεν επιτυγχάνεται η ενότητα. Αυτό που ζητάτε δεν είναι ενότητα, αλλά κάτι το δαιμονικό. 

Για να σας το πούμε έτσι ωμά εσείς και ο υποτακτικός σας κ. Τραμπούλης χρειάζεται να φάτε πολλά ακόμα καρβέλια για να γίνετε ισότιμοι με τον π. Θεόδωρο Ζήση, πόσω μάλλον να τον καταστήσετε υφιστάμενό σας. Αν νοιώθατε αρκετή επάρκεια και αυτάρκεια δεν θα καταφεύγατε σε ποταπές και αθέμιτες μεθόδους επιβολής στην ιστορική εφημερίδα του “Ορθοδόξου Τύπου” που την καταντήσατε ένα συστημικό έντυπο. Λίγη ντροπή μετά από όλα αυτά να μας μιλάτε για ενότητα. Αν θέλετε ενότητα σας παρακαλούμε να υποταχθείτε σε αυτούς που εκφράζουν την συνείδηση της Εκκλησίας. 

Ξέρετε, σεβαστέ πάτερ, είναι πολύ κακόγουστο να προβάλλετε τον υιόν σας στο πρωτοσέλιδο και το έμβλημα του κόμματός σας. Μα! Θα μου πείτε .....ο Καποδίστριας ...! Εγώ σας λέω ότι είναι μια πολύ κακόγουστη ντουντούκα ...! Με εννοείτε;

3 comments:

  1. Μήπως πρέπει αντί γιά "Βαρθολομισμό "ως αίρεση νά μιλάμε για "Βολουδακισμό" ως κρυπτοοικουμενισμό ; Πολλά τά αποκυήματα ενός νού σκοτισμένου από
    την οίηση ! Δέ μας ενδιαφέρουν
    σεβαστέ πάτερ οι περιαυτολογίες περί της θητείας σας κοντά σέ αγίους γεροντάδες Ε ! καί λοιπόν ; Αυτό δέν σας έκανε πιό ταπεινό και πιό σοφό

    Θεωρεί ο π. Βολουδάκης οτι τοποθετεί τα πράγματα "στην ιστορική καί θεολογική τους βάση " προβάλλοντάς τα σέ στιγμές του εκκήσιαστικού βίου που ουδόλως μπορούν λόγω της εξαιρέτου ιδιαιτερότητός των νά αποτελέσουν σημεία αναφοράς καί νά χρησιμεύσουν ως ιστορικό πλαίσιο για νά κατανοήσουμε την εποχή μας Αναφέρεται ο σεβαστός πατήρ κατά πρώτον στη διαμάχη του Μεγάλου Φωτίου μέ τον επίσης - άν δέν κάνω λάθος- άγιο της εκκλησίας πατριάρχη Ιγνάτιο , μία σύγκρουση που η συνείδηση της εκκλησίας έχει συγχωρήσει --γιατί έτσι αυτή θέλει -- μία περίπτωση που η συνείδηση της εκκλησίας έχει καταχωρήσει στό ντουλαπάκι της με την ετικέτα : "οι άγιοι αγίασαν παρά ταύτα καί όχι διά ταύτα " Δηλαδή αυτές οι στιγμές δέν αντιπροσωπεύουν ούτε τά ίδια τά υποκείμενα ως πρόσωπα πόσω μάλλον την εκκλησία ! Η εκκλησία θέλησε νά χαριστεί στους πρωταγωνιστές Αυτό δέν μπορεί νά αποτελέσει τύπο για την ζωή της Τά έκτακτα γεγονότα που οδήγησαν στην σύγκληση της πρωτοδευτέρας Συνόδου δεν παρασύρουν τις αποφάσεις της σέ καμμία σχετικότητα και δέν μειώνουν την αξία του 15ου Κανόνος , ο οποίος διέπεται απο την γενική αρχή , οτι δηλαδή οι Ιεροί Κανόνες εκφράζουν το εκκλησιαστικό βίωμα Η ομολογία της πίστεως ενάντια στίς αιρέσεις καί ο έπαινος πρός αυτήν προυπήρχαν της Α/Β Συνόδου καί δέν έπαυσαν νά υπάρχουν καί μετά από αυτήν


    Δεύτερο ανάρμοστο παράδειγμα είναι η αναφορά τού σεβαστού π.Βολουδάκη στό διάλογο του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου μέ πρόσωπα που είχαν προσχωρήσει στό σχίσμα του παλαιού ημερολογίου καί έκαναν κατάχρηση του Α/Β Κανόνος πέραν των επιτρεπτών ορίων Τί σχέση έχει αυτό το παράδειγμα καί ως πρός τί μπορεί νά αποτελέσει ιστορικό πλαίσιο για την εποχή μας ;

    Δηλαδή σεβαστέ πάτερ δεν βρήκατε άλλες στιγμές απο την εκκλησιαστική ιστορία για νά τις θέσετε σέ αναλογία μέ την εποχή μας καί ανασύρατε την περίπτωση του Μεγάλου Φωτίου ; Καί αφού θελήσατε νά αναφερθείτε σέ αυτόν ,γιατί δέν αναφερθήκατε στους αγώνες του εναντίον της αιρέσεως ; Καί αφού θελήσατε νά αναφερθείτε στόν π.Επιφάνιο γιατί αναφερθήκατε στόν διάλογό του μέ έναν του παλαιού ημερολογίου ; Σέ τί αυτά τά παραδείγματα μπορούν να χρησιμεύσουν ως " ιστορικό καί θεολογικό πλαίσιο " γιά την εποχή μας ;
    Αυτά τα παραδείγματα αποτελούν πλαίσιο μόνο για την ένδειά σας σεβαστέ πάτερ καί πολύ λυπούμεθα γι αυτό

    Δυστυχώς η πλάνη σας δέν μπορεί νά ακουμπήσει πουθενά σέ κανένα " ιστορικό καί θεολογικό πλαίσιο " καί δεν θά βρείτε κανένα έρεισμα στην εκκλησιαστική ιστορία και στη θεολογία γι αυτό καταφεύγετε στην υποβολή υποσυνείδητων συνειρμών , που δέν αντέχουν στό φώς της αλήθειας

    ReplyDelete
  2. Όμως τά πράγματα είναι πολύ πιο σοβαρά απο ότι εκ πρώτης όψεως φαίνονται Ο σεβαστός πατήρ δεν τα βαζει απλώς μέ πρόσωπα -- συγκεκριμένα μέ τον π. Θεόδωρο Ζήση και τπυς σύν αθτώ αποτειχισθέντας πατέρες που ουσιαστικά θέλει νά χτυπήσει -- αλλά προχωρά στην προσβολή των Κανονικών τους ερεισμάτων δηλαδή στην προσβολή του 15ου Κανόνος παρουσιάζοντας τό ιστορικό πλαίσιο της Α/Β συνόδου . Θέλει δηλαδή νά παρουσιάσει τον 15ο Κανόνα ως προιόν της διαμάχης του Μεγάλου Φωτίου μέ τον πατριάρχη Ιγνάτιο δηλαδή θέλει νά τον απαξιώσει καί νά του προσδώσει μία σχετικότητα , ως νά ήταν η διακοπή μνημοσύνου των αιρετικών επισκόπων καί αρχιεπισκόπων κάτι το πρωτόγνωρο στην ζωή της εκκλησίας που τό ευέβρε η πρωτοδευτέρα η υπο του Μεγάλου Φωτίου συγκληθείσα σύνοδος μέσα στό ιστορικό πλαίσιο της προαναφερθείσης διαμάχης Ομως άν ήταν τά πράγματα έτσι , υπήρχαν πολύ πιό μεγάλοι πατέρες της εκκήσίας για νά αξιολογήσουν την Α/Β σύνοδο καί το έργο της δηλαδή τους Κανόνες που ψήφησε απο τον σεβαστό π.Βολουδάκη Καί αυτή η αξιολόγηση ασφαλώς έγινε μέ την αποδοχή της Α/Β συνόδου καί των Κανόνων της απο την παράδοση της εκκλησίας , τους οποίους Κανόνες της συμπεριέλαβε στίς Κανονικές της συλλογές Μετά την εν λόγω ιστορική περίοδο δέν έγινε κάποια οικουμενική σύνοδος γιά νά επικυρώσει τις τοπικές συνόδους αυτής της εποχής , όμως τις επικύρωσε η συνείδηση καί η πράξη της εκκλησίας , οτι δηλαδή εκφράζουν τό διαχρονικό εκκλησιαδτικό
    βίωμα και την πράξη της Αυτό ήταν ένα αίτημα πρός την σύνοδο της Κρήτης νά αναγνωρίσει ως 9η οικουμενική σύνοδο την τοπική υπο του Μεγάλου Φωτίου συγληθείσα σύνοδο του 880 Αυτή η σύνοδος που καταδίκασε τις παπικές κακοδοξίες έκρινε την σύνοδο της Κρήτης ως ληστρική και ψευδοσύνοδο καί όχι τό αντίθετο Αποτειχίσεις απο αιρετικούς επισκόπους έγιναν άπειρες στη ζωή της εκκλησίας καί πρό καί μετά την Α/Β σύνοδο Οι Ιεροί Κανόνες δεν είναι εκτελεστικές διατάξεις που κάποιος τις εξαγγέλλει ώστε νά έχουν μία περιορισμένη ισχύ μέσα στό ιστορικό τους πλαίσιο , αλλά εκφράζουν τό εκκήσιαστικό βίωμα
    Δέν καταλαβαίνουμε πού το πάει ο σεβαστός πατήρ και ποιός νομίζει οτι είναι ! Μας λέει οτι ο Ορθόδοξος Τύπος είναι ένα ελεύθερο βήμα που φιλοξενεί ως πρωτοσέλιδα ελεύθερες καί προσωπικές απόψεις -- μόνο που συμβαίνει όλα τα πρωτοσέλιδα νά μυρίζουν " Βολουδακισμό "-- ενώ δέν φιλοξενούνται απόψεις που επικρίνουν τον " Βολουδακισμό" ούτε κάν στην στήλη των επιστολών Κάθε αντι-Βολουδακισμός είναι ανοίκειος για τό " ελεύθερο " βήμα " του Ορθοδόξου Τύπου Τόσο πολύ "ελεύθερο βήμα " !

    ReplyDelete
  3. Πρόκειται για έναν οχετό πλάνης καί ψεύδους και θά πρέπει κανείς ή τελείως νά τον αγνοήσει ή νά γράψει μία πραγματεία για νά τον ανατρέψει , που μάλλον υπερβαίνει τις δικές μου δυνάμεις Εδώ εκφράζω την απορία μου και τον σκανδαλισμό μου πρός τά πνευματικά παιδιά του π. Επιφανίου Πώς είναι δυνατόν νά ανέχονται όλα αυτά τά ψεύδη ως δήθεν μαρτυρίες απο τον π. Επιφάνιο ! Παρουσιάζει ο π.Βολουδάκης την "δυνητική " ερμηνεία του 15ου Κανόνος απο τον π.Επιφάνιο και ως μία υποβάθμιση του 15ου Κανόνος έως καί εκμηδένιση , ως μία "παραχώρηση " στό έκτακτο ιστορικό πλαίσιο που τον παρήγαγε Αποδίδει δηλαδή στόν 15ο Κανόνα μία σχετικότητα ως προιόν μιας εμπαθούς κατάστασης , που μπορεί νά αποτελέσει τύπον και για την εποχή μας ! Καί ενώ κάπου παραπάνω λέω οτι "υποσυνείδητα " ο π. Βολουδάκης προβάλλει την εκκλησιαστική συγκυρία της εποχής μας στό ιστορικό πλαίσιο της διαμάχης του Μεγάλου Φωτίου μέ τον πατριάρχη Ιγνάτιο καί ασεβώς και επηρμένως θεωρεί τον 15ο Κανόνα προιόν αυτής της διαμάχης , μία δεύτερη ανάγνωση μου αποκαλύπτει οτι ξεκάθαρα προτρέπει νά συνδέσουμε την σημερινή εποχή μέ τά γεγονότα εκείνης της εποχής Καί όπως τα γεγονότα της εποχής εκείνης ήταν έκτακτα , σχετικά , έκρυθμα που η εκκλησία τους απέδωσε την σημασία που τους άξιζε και τά παρέδωσε στη λήθη καί στην γενναιοδωρία της συγχωρητικότητος , ο π. Βολουδάκης εν τούτοις τά αναμοχλεύει καί τά καθιστά τύπο για την εποχή μσς Τί είναι αυτά που λέτε σεβαστέ πάτερ ; Πώς είναι δυνατόν νά λέτε τέτοια ψεύδη και νά τα προβάλλετε ως πρωτοσέλιδα του παλαι ποτε αγωνιστικού Ορθοδόξου Τύπου και νύν ανορθοδόξου ρύπου έτσι όπως καταντήσατε την ιστορική εφημερίδα υπο την παρασκηνιακή χειραγώγησή της ; Προσβάλλετε τον Μεγάλο Φώτιο , το κύρος μιάς συνόδου ανεγνωρισμένης απο την εκκλησία , Κανόνες που έχουν περιληφθεί στον ΙεροΚανονικό κώδικα της εκκλησίας , προσβάλλετε τον π.Επιφάνιο συντασσόμενος μέ αυτούς που τον υβρίζουν οτι μέ την ερμηνεία του υποβάθμισε τον 15ο Κανόνα σέ έναν Κανόνα επιδόρπιο , άν θέλεις παίρνεις και άν θέλεις όχι ! Όσο διαβάζει κανείς το κατάπτυστο κείμενό σας τόσο αντιλαμβάνεται την πλάνη σας -- προιόν οιήσεως -- καί προβληματίζεται άν αξίζει πλέον νά ασχολείται μέ ένα τέτοιο ψευδές κείμενο Δέν είναι μόνο ένα τό ψεύδος , αλλά κατα συρροήν καί πολλά , μερικά απο τά οποία προσπάθησα νά ανατρέψω , αλλ' όμως νοιώθω οτι δέν αρκεί η δική μου προσπάθεια , γιατί πρόκειται γιά ολόκληρο σύμπλεγμα κακοδοξιών , που θά πρέπει νά χαρακτηρίζονται πλέον ως " Βολουδακισμός " καί νά σας παραδώσει κανείς στην κρίση της εκκλησίας καί στόν καιάδα των αιρετικών

    ReplyDelete