Thursday, October 19, 2017

ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ ΙB΄


ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ

ΙB΄

Του π. Φώτιου Βεζύνια
=====

Και ακόμα: «..ὅπου ἡ σχέση μέ τόν Θεό δέν βιάζει ποτέ την ἐλευθερία τοῦ ἀνθρώπου ἀλλά τή σέβεται καί τήν ἀποδέχεται μέσα ἀπό τήν ἀγάπη».

Πού συμβαίνει αυτό στην Δύση; Καλά ποιος έκανε τις σταυροφορίες; Ποιος πούλησε τους μαύρους ως δούλους; Ποιος ο υποκινητής των δύο Παγκοσμίων πολέμων; Ποιος επέβαλε δικτατορίες; Ποιος η αιτία της κατάρρευσης της Σερβίας, της Λιβύης, της Αιγύπτου. Ποιος οργάνωσε τον ISIS; Ποιος η αιτία των μνημονίων και της «κρίσεως» που βιώνει η χώρα μας; Στο σπίτι του κρεμασμένου, μιλάμε για σχοινί;  Ποιος  οργανώνει την απαξίωση των αιωνίων αξιών; Ποιος θεσμοθετεί την αλλαγή φύλου, ποίος δημιουργεί νέα, ποίος ελέγχει συνειδήσεις;. Ποιος επιβάλλει σύμφωνα συμβίωσης; Ποιος ψεκάζει; Ποιος επιβάλλει τον απόλυτο έλεγχο της ελευθερίας του προσώπου; Ποίος για να μην πολυλογούμε προλειαίνει την έλευση του Αντιχρίστου; Και κάτι τελευταίο. Δεν συμφωνούμε με την κατεύθυνση που οδηγεί την σκέψη η εισήγηση. Ο Κύριος είπε: «καὶ γνώσεσθε τὴν ἀλήθειαν, καὶ ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς Ιω. 8.32». Λοιπόν η Δύση ούτε την «αλήθεια» υπηρετεί, ούτε την «Αλήθεια» αγαπά. Για τον λόγο τούτο είναι δέσμια των παθών της. Η Δύση δεν γνωρίζει τι θα πει ελευθερία. Την ελευθερία την βιώνουν όσοι βιώνουν την παρουσία του Κυρίου στην καθημερινότητά τους. Είναι αστείο να μιλάμε για ελεύθερη Δύση. Αυτά τα λένε μόνο οι πολιτικοί. Και αυτό δεν σημαίνει ότι αναφερόμαστε μόνο γεωγραφικά στη Δύση. Δύση είναι κάθε τόπος που δέχθηκε και βιώνει την απόλυτη αποστασία, όπως μας την προτείνουν τα σκοτεινά κέντρα των αποφάσεων είτε είναι στη Δύση…Δύση είτε είναι στη Δύση… Ανατολή.

Οι παραπάνω λόγοι μας στέκουν εν πολλοίς και απέναντι στην επόμενη παράγραφο:.

«Τί σημαίνει αὐτός ὁ «ψυχρός πόλεμος»; Ὅτι κάποιες Ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, κυρίως σλαβόφωνες, θεωροῦν ὅτι εἶναι ἀπορριπτέα κάθε μορφή «φιλελεύθερου» μοντέλου κοινωνίας, μέ το ἐπιχείρημα ἀφενός ὅτι κινδυνεύει ἡ Ὀρθοδοξία καί ἀφετέρου ὅτι ὁ ἐκκλησιαστικός τρόπος ζωῆς θά ἀλλοιωθεῖ. Θεώρησαν λοιπόν ὅτι ἡ ἴδια ἡ Σύνοδος θά ἔπρεπε μέ τίς Ἁποφάσεις Της νά ἀποτελέσει το «ἀνάχωμα» πρός κάθε τάση δῆθεν ἐκδυτικισμοῦ τῆς ζωῆς καί τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας σέ τόπους κυρίως Ὀρθοδόξους, προκειμένου οἱ χῶροι αὐτοί νά μήν ἐκκοσμικευθοῦν δυτικότροπα.»

Χωρίς να θελήσουμε να γίνουμε περαιτέρω απολογητές και υποστηρικτές των μη μετασχόντων στην σύνοδο της Κρήτης, ας μας επιτραπεί μία έκφραση απορίας. Πώς γίνεται εκείνοι που έχουν αποδειχθεί θιασώτες της παπικής παρουσίας, εκείνοι που ανεθριάστως την απολυταρχική και αλάθητη παρουσία του πάπα την ονομάζουν αγιότητα. Πώς γίνεται εκείνοι που εντοπίζουν και θαυμάζουν και προτείνουν ως τρόπο θρησκευτικής έκφρασης, στη θέση του Αγιοπατερικού μοντέλου της Ορθοδόξου παραδόσεως την «φιλεύθερη» παπική εμπειρία!!! Πώς τολμούν και αρθρώνουν λόγο; Τουλάχιστον θα μπορούσαν να συνεχίσουν έστω να κινούνται υπογείως, υπηρετούντες τα σκοτεινά σχέδιά του οικουμενισμού.

(Συνεχίζεται)

ΠΗΓΗ:

salpismazois.blogspot.gr/2017/09/blog-post_99.html

No comments:

Post a Comment