Wednesday, September 26, 2012

ΕΥΘΑΡΣΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΥ




ΕΥΘΑΡΣΗΣ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΟΥ ΝΕΟΝΙΚΟΛΑΙΤΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ π. ΙΩΗΛ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Να συγχαρούμε τον σεβαστό μας π. Ιωήλ Κωνσταντινίδη για το θάρρος να μιλήσει χωρίς φτιασίδια για την αίρεση του Νεονικολαιτισμού, η οποία προσπαθεί να ανατρέψει τη δισχιλιετή παράδοση της Εκκλησίας και να εισαγάγει νέα ηθική και νέο τρόπο ζωής λές και αυτόν που μας δίδαξαν - έργω και λόγω - ο Χριστός και οι Αγιοι Πατέρες χρειάζεται βελτιώσεις και ανατροπές.

Γράφει συγκεκριμένα ο π. Ιωήλ:

“Τελευταίως έχει εισχωρήσει ως «ο όφις εν τω παραδείσω» στον χώρο της Εκκλησίας, και που υποστηρίζει ότι τα σαρκικά αμαρτήματα αποτελούν «οδόν θεογνωσίας», και ότι για να φτάσει δήθεν κανείς στην αγάπη του Θεού, χρειάζεται να γνωρίσει...(αισχρόν εστί και λέγειν). 

Και όλα αυτά τα φαιδρά και στην κυριολεξία δαιμονικά, τα υποστηρίζουν οι λεγόμενοι «νεορθόδοξοι θεολόγοι», μάλλον σκοτολόγοι, οι οποίοι έγιναν αιτία, πολλοί νέοι άνθρωποι (κατά βάση αφελείς), να παρασυρθούν στο δρόμο της αμαρτίας. 

Αλλά και μόνο ότι υποστηρίζουν τέτοιες δαιμονικές, νεονικολαϊτικές δοξασίες, δείχνουν ξεκάθαρα την πλάνη τους, τον ξεπεσμό, την αίρεση, αλλά και τα φοβερά δαιμόνια που έχουν μπλοκάρει το νού τους και ταλαιπωρούν την ύπαρξή τους.”

Η ουσία του Νεονικολαιτισμού που διδάσκουν οι Νεορθόδοξοι είναι κυριολεκτικά αντιχριστιανική ηθική και στην ουσία της παράλογη.

Είναι σαν να μαίνεται πυρκαγιά και η λύση που προτείνουν είναι να ρίξουμε μπετόνια από βενζίνη για να τη σβήσουμε!!!

Ο σκοπός του ανθρώπου είναι να φτάσει στην απάθεια και οι Νεονικολαίτες προτείνουν την καλλιέργεια του πάθους ως τρόπο αγιασμού.!!!

Οι Αγιοι Πατέρες της Εκκλησίας μας διδάσκουν ότι κανένα άλλο πάθος όσο το σαρκικό πάθος δεν απογυμνώνει την ψυχή του ανθρώπου από το αγωνιστικό φρόνημα.

Αυτοί που προτείνουν τα “ερωτικά εξάλματα” ως μέσον θεώσεως έχουν νου σκοτισμένο από τα πάθη και η θεολογική τους σκέψη είναι κυριολεκτικά δαιμονική.

Η αρχαία Εκκλησία καταδίκασε τις αιρέσεις αυτής της φύσεως και μάλιστα τον Νικολαιτισμό γι’ αυτό και η Εκκλησία σήμερα είναι επιβεβλημένο να καταδικάσει την αίρεση του Νεονικολαιτισμού του κ. Γιανναρά και των οπαδών του.

Αλλά πώς να καταδικάσει τον κ. Γιανναρά η Εκκλησάι της Ελλάδος όταν Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος είναι ο κ. Ιερώνυμος Λιάπης, ο οποίος ως Μητροπολίτης Θηβών επενέβη για να ακυρώσει την καταγγελία τριών Μητροπολιτών για τις κακοδοξίες του κ. Γιανναρά; 

No comments:

Post a Comment