Friday, September 21, 2012

ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΝΩΦΕΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ



ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ: ΑΝΩΦΕΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΛΟΓΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===============

Για μια ακόμη φορά, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ, ξεσπάθωσε εναντίον των Παπικών και είπε πικρές αλήθειες τις οποίες ορισμένοι προσποιούνται ότι δεν κατανοούν.

Ουδεμία ωφέλεια δεν μπορεί να προκύψει από τους διαλόγους. 

Ο Σεβασμιότατος υπενθυμίζει στους επιλήσμονες ότι η άλωση της Βασιλίδος των Πόλεων από τους Σταυροφόρους το 1204 έγινε η αιτία της τελικής πτώσης της Κωνσταντινουπόλεως και ότι ο Πάπας έστειλε συγχαρητήριο τηλεγράφημα στο μεγαλύτερο σφαγέα του Ελληνισμού τον Κεμάλ Ατατούρκ για να τον συγχαρεί για την Μικρασιατική καταστροφή.!!!

Να συγχαρούμε τον ομολογητή ιεράρχη για το ανύστακτο ενδιαφέρον του για τα θέματα της πίστεως και να τον παρακαλέσουμε να συνεχίσει να ελέγχει τις παντοειδείς οικουμενιστικές ασχημίες που γινόμαστε συνεχώς μάρτυρες.

Γράφει μεταξύ άλλων ο Σεβασμιότατος στην Ανακοίνωσή του:

"Ἱκανοί ἀδελφοί πρωτιστεύοντες καί μή, «ἐπενδύουν» στήν προσέγγιση τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας μέ τήν ἑτεροδοξία καί ἀφελῶς ἀναμένουν ἐξ αὐτῆς τῆς προσεγγίσεως «ὠφέλη», ἀγνοοῦντες δυστυχῶς τήν ἱστορία καί κυρίως ὅτι ἡ αἵρεσις καί ἡ κακοδοξία σκληρύνουν τήν ἀνθρωπίνη ὕπαρξη, τήν ἀποκόπτουν ἀπό τήν ζωοποιό χάρη τοῦ Παναγίου Θεοῦ καί τήν ὁδηγοῦν στήν ἰδιοτέλεια, στόν  φονταμενταλισμό καί στήν αὐτοδικαίωση. 

«Λησμονοῦν;» ὅτι ἡ πτῶσις τῆς Βασιλίδος τῶν πόλεων δέν ἐγένετο οὐσιαστικῶς τό 1453 ἀλλά τό 1204 καί ὅτι γιά τούς ποταμούς αἱμάτων καί τίς ἀνήκουστες θηριωδίες τῶν ὀρδῶν τοῦ Κεμάλ Ἀττατούρκ ἀπεστάλη συγχαρητήριο τηλεγράφημα ἀπό τό «αἰχμάλωτο» καί ὑπόδουλο στήν κακοδοξία καί τήν αἵρεση πρεσβυγενές καί παλαίφατο Πατριαρχεῖο μας τῆς παλαιᾶς Ρώμης καί τῆς Δύσεως (+ Χρυσοστόμου Παπαδοπούλου, Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν, Φῦσις καί χαρακτήρ τῆς Οὐνίας, ἐκδ. «Φοίνικος», Ἀθήνησι 1928, σ. 45).

Εἶναι ἀτυχές δέ τό γεγονός ὅσοι ἐξακολουθοῦν «ἀνησυχοῦντες» νά ἔχουν μνήμη  καί ἐμπόνως νά ἀγωνιοῦν φανερά γιά τήν ἄσπιλη νύμφη τοῦ οὐρανίου Βασιλέως τῆς δόξης νά χαρακτηρίζωνται σάν γραφικοί, σάν ἀνεδαφικοί, σάν ἐξωκοσμικοί, σάν παρίες τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ σώματος ἐνῶ ἡ πασίδηλη πραγματικότης εἶναι ὅτι τό μόνο ἀποτέλεσμα πού προκύπτει ἀπό τόν συσχηματισμό, τήν ἀβροφροσύνη καί τίς δῆθεν καλές σχέσεις εἶναι ἡ ἀπομείωση τῆς ὀρθοδόξου αὐτοσυνειδησίας καί ἡ συγκρητιστική ὁμογενοποίηση. 

Δυστυχῶς θά ἀναμένωμεν ἐσαεί τό ἄνοιγμα τῆς Χάλκης, τήν ἀναγνώριση διεθνοῦς status τοῦ Πανσέπτου Οἰκουμενικοῦ μας Πατριαρχείου, τήν ἐπιστροφή τῶν περιπύστων σεβασμάτων τοῦ Γένους καί πανιέρων Ναῶν τῆς ἀδιαιρέτου Ἐκκλησίας, ὅπου συνεκλήθησαν Οἰκουμενικές Σύνοδοι καί τήν μή μετατροπή τους μεθοδικά σέ τεμένη τοῦ ἀντιτριαδικοῦ Ἰσλάμ, ὅπως ἀποδεικνύεται ἐκ τῆς ἀκολουθουμένης τακτικῆς. 

Επομένως θέτομε στήν ὀρθόδοξη αὐτοσυνειδησία τό ἐρώτημα δέν θά ἦταν οὐσιώδης, ἀποτελεσματική καί θεόθεν ἐπιβραβευμένη ἡ παγκόσμια ἱεραποστολή τῶν Ὀρθοδόξων ἀπέναντι στήν ἑτεροδοξία καί ἡ κατάδειξις τῶν φρικωδῶν αἱρέσεων καί κακοδοξιῶν χωρίς συσχηματισμούς καί κοσμικούς καθωσπρεπισμούς ὑπό τό φῶς, τόν τρόπο καί τήν δυναμική τῶν ἁγίων καί θεοφόρων Πατέρων;




Ἐναργέστατα παραδείγματα ἀποτυχίας τῆς ἀκολουθουμένης τακτικῆς εἶναι οἱ δῆθεν ἐπιτυχῶς καταλήξαντες θεολογικοί διάλογοι μέ τούς κακοδόξους μονοφυσίτας, δῆθεν ἀρχαίας «ὀρθοδόξους» ἀνατολικάς «Ἐκκλησίας» καί τούς κακοδόξους παλαιοκαθολικούς, καθώς καί ὁ ἀτέρμων θεολογικός διάλογος μετά τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς θρησκευτικῆς κοινωνίας πού εὐστόχως ἀπό τόν ἐπί 20ετία ὀρθόδοξο συμπρόεδρο αὐτοῦ ἀπεκλήθη «ἀνόσιο παίγνιο».

Δέν εἶναι φαιδρεπίφαιδρο τό γεγονός ὅτι συζητοῦμε γιά τήν κανονική κατάσταση καί ἁρμοδιότητα τοῦ κατά τήν πρώτη χιλιετία τότε ὀρθοδόξου Πατριάρχου καί Πάπα παλαιᾶς Ρώμης καί Δύσεως σήμερα πού ὁ κατέχων  ἀντικανονικῶς τόν πρεσβυγενῆ αὐτό θρόνο τυγχάνει κακόδοξος καί αἱρεσιάρχης; Καί ἀντί νά συζητοῦνται οἱ κακοδοξίες καί οἱ αἱρέσεις του ὑπό τό φῶς τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, τῶν Ἁγίων Πατέρων καί τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων, ἀναλισκόμεθα σέ συζητήσεις ἑτέρων θεμάτων;"

No comments:

Post a Comment