Thursday, August 9, 2012

ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΠΑΣΤΟΡΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΕΞ



ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟΣ ΠΑΣΤΟΡΑΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΕΞ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==============


Διαβάζουμε στη "Χριστιανική Βιβλιογραφία":


“Εὐαγγελικὸς ἱερέας ὑπὲρ τοῦ ἐλεύθερου σὲξ «Πρέπει νὰ ζοῦμε τὴ ζωὴ στὸ φοὺλ» δήλωσε ὁ γερμανὸς πάστορας


Σὲ κήρυγμα ὑπὲρ τοῦ σαρκικοῦ ἔρωτα προέβη στὶς 5 Αὐγούστου ὁ εὐαγγελικὸς πάστορας Ρὰλφ Σμὶτ στὴ γερμανικὴ πόλη Βίσμπαντεν, τονίζοντας ὅτι τὸ σὲξ δὲν εἶναι ἁμάρτημα. Γιὰ νά...πείσει μάλιστα τὸ ποίμνιό του, ὁ Σμὶτ κρέμασε τεράστιες φωτογραφίες ἀπὸ σεξουαλικὲς συνευρέσεις στὴν ἐκκλησία!


Στὸ κήρυγμά του, ὁ Σμὶτ τόνισε στοὺς ἐνορίτες του ὅτι δὲν πρέπει νὰ φοβοῦνται τὸ σέξ, δηλώνοντας πὼς οἱ σαρκικὲς ἐπιθυμίες προέρχονται ἀπὸ τὸν Θεὸ καὶ ὄχι ἀπὸ τὸν διάβολο. «Δὲν ὑπάρχει ζωὴ χωρὶς τὸν ἐρωτισμό, καὶ δὲν ὑπάρχει ζωὴ δίχως τὸν Θεὸ» δήλωσε χαρακτηριστικά.


Στὸ πλαίσιο αὐτό, κατὰ τὴν διάρκεια τοῦ κηρύγματος ὁ πάστορας ζήτησε ἀπὸ τοὺς ἐνορίτες νὰ ἑνώσουν τὰ χέρια τους γιὰ νὰ νιώσουν...ἐγγύτητα μεταξύ τους. Ὁ ὀργανοπαίχτης ἔπαιζε ἐκείνη τὴν στιγμὴ τὸ γνωστὸ τραγούδι τοῦ Ἔλβις Πρίσλει «Love Me Tender», ἐνῶ ἡ αἴθουσα ἦταν στρωμένη μὲ ροδοπέταλα.


«Πρέπει νὰ ζοῦμε τὴν ζωὴ στὸ φοὺλ», τόνισε ὁ Σμίτ, καὶ στὸ πλαίσιο αὐτό, πῆγε ἕνα βῆμα παραπέρα ἀρχίζοντας νὰ χρησιμοποιεῖ στὸ κήρυγμά του ὄχι καὶ τόσο... κόσμιες λέξεις! «Ὅλοι οἱ μαθητὲς χρησιμοποιοῦν αὐτὲς τὶς λέξεις, ὄχι ὅμως ἡ ἐκκλησία, κάτι ποὺ μᾶς ἐμποδίζει νὰ συνδεθοῦμε μὲ τὸν κόσμο», παρατήρησε.


Νὰ ἀκούσουν τὸ κήρυγμα ἦρθαν περίπου 200 ἐνορίτες, οἱ περισσότεροι ἐκ τῶν ὁποίων ἀντέδρασαν θετικά. Πάντως, στοὺς ἐνορίτες κάτω τῶν 16 ἐτῶν δὲν ἐπετράπη ἡ εἴσοδος...”


Δεν πρόκειται φυσικά να συζητήσω αν αυτές οι απόψεις έχουν να κάνουν οτιδήποτε με την χριστιανική πίστη. Προφανώς και δεν έχουν και θα συνιστούσε ανελέητο μαστίγωμα της νοημοσύνης των αναγνωστών αν προσπαθούσα να αποδείξω γιατί αυτά τα πράγματα είναι κυριολεκτικά δαιμονικά.


Ορισμένες απορίες μόνον θα ήθελα να καταθέσω.


Αφού όλο το σαματά ο Ευγγελικός πάστορας τον έκανε για να μπορέσει να μιλήσει τη γλώσσα των νέων γιατί απέκλεισε τους νέους κάτω των 16;


2.) Με αυτή την “Εκκλησία” συνομιλούμε για να ενωθούμε;


3.) Αν οι Οικουμενιστές θέλουν να τους παίρνουμε στα σοβαρά - αν μη τι άλλο - πρέπει να κινούνται στα πλαίσια της στοιχειώδους σοβαρότητας.


Είναι ένα πράγμα να συζητάς με αιρετικούς δογματικές διαφορές και διαφορετικό πράγμα να διαστρέφεις το Ευαγγέλιο από το Α μέχρι το Ω.


Διερωτώμαι: Ο πάστορας αυτός ανήκει στην “Εκκλησία” με την οποία καταλήξαμε σε συμφωνία - επί Ελβετίας (μετέπειτα Αδριανουπόλεως) Δαμασκηνού, η οποία ευτυχώς ουδέποτε προχώρησε σε πρακτική υλοποίηση;


Είναι δυνατόν να υπάρχουν ορθόδοξοι ταγοί που πιστεύουν ότι υπάρχει νόημα να συνομιλούμε με αυτού του είδους τις Ομολογίες;

No comments:

Post a Comment