Tuesday, August 21, 2012

ΘΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΟ ΓΙΑΝΝΑΡΙΚΟ ΚΩΣΤΑ ΝΟΥΣΗ
















ΘΑ ΔΟΘΕΙ Η ΔΕΟΥΣΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΝΕΟΡΘΟΔΟΞΟ ΓΙΑΝΝΑΡΙΚΟ κ. ΚΩΣΤΑ ΝΟΥΣΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στον αγαπητό κ. Κώστα Νούση - Νεορθόδοξο και Γιανναρικό Θεολόγο - που διατυπώνει σωρεία πλάνες σε θέματα πίστεως θα δοθούν - συν Θεώ - εν καιρώ οι δέουσες απαντήσεις.

Θα αφήσουμε - για την ώρα - να κατασιγάσει το πνεύμα της τυφλής οργής που τον έχει περιτυλίξει σαν αράχνη στον ιστό της και θα υποδείξουμε - εν καιρώ - στον αγαπητό θεολόγο τα σοβαρά λάθη που διατυπώνει σε θέματα πίστεως με την προσευχή και την ελπίδα ότι θα τα διορθώσει.

Στις προσωπικές επιθέσεις και στους χαρακτηρισμούς δεν προτιθέμεθα ασφαλώς να απαντήσουμε.

Θα περιοριστούμε με νηφαλιότητα, περισσήν εν Χριστώ αγάπη και πολύ σεβασμό προς το πρόσωπό του να καταδείξουμε το μέγεθος των κακοδοξιών που διατυπώνει.

Για την ώρα για ένα πράγμα θέλουμε να παρακαλέσουμε τον αγαπητό κ. Νούση.

Να μη χρησιμοποιεί γλώσσα πεζοδρομίου.

Απάδει για κάθε κόσμιο άνθρωπο.
Πολλώ μάλλον για θεολόγο.

Αλλο οι σκληροί χαρακτηρισμοί, άλλο η απώλεια της ψυχραιμίας, άλλο η αλαζονεία και ο αβυθομέτρητος εγωισμός και διαφορετικό πράγμα η πεζοδρομιακή γλώσσα.

Ας μη ζηλώσει ο αγαπητός θεολόγος την δόξα του σατανικού, φαύλου και σοβαρά παρανοικού Αρχιμανδρίτη Μελέτιου Βαδραχάνη και του συντρόφου αυτού στις ασχημίες κ. Αθανάσιου Σακαρέλλου.

Επιτέλους κ. Νούση!

Ο δυστυχής π. Μελέτιος είναι ένας σατανικός και σοβαρά άρρωστος άνθρωπος.

Σε τελευταία ανάλυση δεν είναι ο ίδιος που φταίει αλλά ο ψυχαναγκαστικός μηχανισμός που τον εξωθεί να ενεργεί σατανικά και πεζοδρομιακά.

Η δική σας η δικαιολογία για τη χρήση πεζοδρομιακής γλώσσας ποια είναι;

Η αδυναμία σας να συγχωρέσετε τον εαυτό σας επειδή είσαστε για κάποιο διάστημα της ζωής σας συνδεδεμένος με την αδελφότητα του “Σωτήρος”;

Δεν είναι λόγος αυτός, αδελφέ μου, για να μετέρχεσαι πεζοδρομιακή γλώσσα.

Δεν σε αναπαύει η ποιμαντική πρακτική των “αδελφοτήτων”;

Μπορείς κάλλιστα να περιοριστείς να απέχεις από τις δραστηριότητές τους.

Δεν χρειάζεται να βρίζεις πεζοδρομιακά.

Δεν θέλω να βάλω ξύδι στην πληγή.

Σε παρακαλώ αδελφικά: Προσεύχου και ειρήνευε.

Και όταν - με τη χάρη του Θεού - ξεπεράσεις τον πειρασμό, θα συνεχίσουμε - συν Θεώ - τη συζήτηση σε θεολογικά πλαίσια για την αλήθεια της Εκκλησίας.

Τούτο μόνον σε παρακαλώ τώρα λάβε σοβαρά υπόψη: Τόσο πολύ τα θαλάσσωσες με τις κακοδοξίες σου ώστε και οι οπαδοί του Γέροντος Ιωσήφ του Βατοπαιδινού ανησύχησαν σφόδρα.

Αντελήφθησαν το αυτονόητο!. Τους εκθέτεις επειδή υπερασπίζεσαι τις κακοδοξίες του μακαριστού Γέροντα για τις σχέσεις του αντρογύνου και για την πολυτεκνία.

Γι’ αυτό και προσπάθησαν με άρθρα και σχόλια, επώνυμα και ανώνυμα, να σε αποτρέψουν να συνεχίσεις να αναφέρεσαι στο θέμα.

Δεν σου λέγει αυτό τίποτα;

Οπως ανέφερα όμως είναι καλύτερα τη συζήτηση για τα επίμαχα θέματα να την αφήσουμε όταν ειρηνεύσεις.

Τώρα “ευχών χρεία”.

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Ευχών χρεία κ. Νούση μου.
    Οχι λόγων.
    Οταν έλθη το πλήρωμα του χρόνου για τα λόγια θα μιλήσουμε και εσύ ελπίζω να έχεις να πεις σιγής τι κρείσσον και όχι βωμολοχίες, αιρέσεις και Γιανναρολογίες όπως τώρα.
    Ειρήνευε λοιπόν και προσεύχου.

    ReplyDelete
  3. Το νέο σχόλιο που μου στείλατε, κ. Νούση μου, δεν είναι καλό να δημοσιευθεί επειδή ζημιώνει την αθάνατη ψυχή σου.

    Τι σε ωφελεί, αδελφέ μου, να μιμείσαι στις βωμολοχίες το δυστυχή τον Βαδραχάνη και το σύντροφό του το Σακαρέλλο;

    Δεν είπαμε ευχών χρεία και όχι ειρωνειών, συκοφαντιών, βωμολοχιών και άρνηση της αλήθειας ότι είστε ένας κακόδοξος Νεορθόδοξος Γιανναρικός θεολόγος που πρέπει να ανακαλέσει τις κακοδοξίες που διατύπωσε;

    Γιατί επιμένεις να στέλλεις σχόλια γεγάτα εμπάθεια και ειρωνεία ενώ βλέπεις με πόση εν Χριστώ αγάπη σου μιλώ.

    Οπως αδελφικά σου εξήγησα, κ. Νούση μου, "ευχών χρεία". Οχι συκοφαντιών επιθέσεων και πεζοδρομιακων εκφράσεων.

    ReplyDelete
  4. τελικα εισαι αρρωστημενος...

    ReplyDelete
  5. Βλέπεις, αδελφέ μου, τον κατήφορο που ακολουθείς;

    Γι' αυτό σου λέγω.

    Ευχών χρεία.

    Οχι κακοδοξιών, ύβρεων προσωπικών, χαρακτηρισμών, εμπαθείας, και έλλειψη χρισττιανικής αγάπης.

    Αραγε αρέσει στό Χριστό μας η στάση σου.

    Ευχών χρεία. Ευχών χρεία! Ευχών χρεία!

    Οχι εμπαθείας, εγωισμού, κακοδοξιών και ύβρεων.

    ReplyDelete