ΧΑΣΤΟΥΚΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ κ. ΝΟΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΙΩΣΗΦ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=======
Ως εικός, οι νεορθόδοξες κακοδοξίες του Γιανναρικού κ. Κώστα Νούση και οι ανοίκειοι χαρακτηρισμοί του εναντίον της ηρωικής πολυτεκνίας και οι ασυγκράτητοι ύμνοι του για την κακόδοξη πρακτική του μακαριστού Γέροντα Ιωσήφ και των πνευματικών του τέκνων της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου και του Σεβ. Μητροπολίτη Λεμεσού κ. Αθανάσιου, προκάλεσαν θύελλα αντιδράσεων εκ μέρους σχολιαστών στο οικουμενιστικό ιστολόγιο του κ. Ανδριόπουλου, που δημοσίευσε τις κακοδοξίες του κ. Νούση.
Θα παρακολουθούμε τις αντιδράσεις και θα ενημερώνουμε - καθηκόντως όταν χρειάζεται - τους αναγνώστες.
Το σίγουρο είναι ότι οι επιθέσεις εναντίον της πολυτεκνίας και η συνηγορία υπέρ της αποφυγής της τεκνογονίας συνιστούν κακοδοξία.
Οσοι τις εφαρμόζουν ως πνευματικοί ή όσοι τις προωθούν στην πράξη με την προσωπική τους ζωή ή και με τη διδασκαλία τους (Ιωσήφ Βατοπαιδινός και τα πνευματικά αυτού τέκνα στην Ιερά Μονή Βατοπαιδίου και ο Σεβ. Μητροπολίτης Λεμεσού κ. Αθανάσιος), κ. Γιανναράς, κ. Πατρώνος, μ. Μέγιεντορφ, π. Φιλόθεος Φάρος, π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης, κ. Σταύρος Φωτίου κτλ., στραπατσάρουν τη θεολογία της Εκκλησίας, οπότε - καθηκόντως - θα ελέγχουμε το κακόδοξο Νεορθόδοξο τους φρόνημα.
Δεν πρόκειται φυσικά να παρακολουθήσουμε τον αγαπητό αδελφό κ. Νούση στον κατήφορο των ύβρεων, των χαρακτηρισμών και των προπηλακισμών - όχι μόνον κατά των ηρωικών πολυτέκνων - αλλά και κατά των Αγίων της Εκκλησίας μας, επειδή ομόφωνα διδάσκουν αντίθετα με το κακόδοξό του φρόνημα.
Οι κακοδοξίες του κ. Γιανναρά, του αειμνήστου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού και των οπαδών τους δεν εκφράζουν το φρόνημα της Εκκλησίας και γι' αυτό αδήριτη είναι η υποχρέωσή μας - κατά Θεόν - να ανασκευάζουμε τις έωλες από ορθόδοξου σκοπιάς θέσεις τους.
Αναφέρει λοιπόν στο οικουμενιστικό ιστολόγιο “Ιδιωτική οδός” ανώνυμος σχολιαστής.
Ανώνυμος είπε...
Ο κος Νούσης καλό θα είναι να γράφει προσεκτικότερα για τους πολυτέκνους και χρησιμοποιώντας λιγότερο προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως π.χ. νεροχριστιανούληδες και κρετίνοι.
Η από μέρους του χρήση τέτοιου είδους χαρακτηρισμών φανερώνει τουλάχιστον αμετροέπεια.
Επίσης καλό θα είναι να μελετήσει επισταμένως τις περί τεκνογονίας ομόφωνες εγκυκλίους της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος και μετά να αποφανθεί σχετικώς.
Οι ερμηνείες του στα χωρία του αποστόλου Παύλου και του ιερού Χρυσοστόμου είναι καθαρά υποκειμενικές.
Όταν ο απόστολος Παύλος γράφει ότι η γυναίκα θα σωθεί διά της τεκνογονίας τι εννοεί;
No comments:
Post a Comment