Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Πολύ ορθές και ιστορικά τεκμηριωμένες - όπως πάντοτε - οι θέσεις του κ. Χολέβα, που δημοσίευσε σε πρόσφατο άρθρο του, για το διαβόητο “μεσοπρόθεσμο”.
Ο κ. Γιανναράς όμως έχει δίκαιο όταν λέγει ότι καλός είναι ο πατριωτισμός αλλά όσοι αντιτίθενται στο μεσοπρόθεσμο - και πολύ καλά κάνουν όσοι απορρίπτουν το ξεπούλημα της Ελλάδας - πρέπει να έχουν ρεαλιστικές αντιπροτάσεις που θα απαντούν στα προβλήματα που θα ανακύψουν.
Ούτε το γιαούρτωμα, αν και απολύτως επαινετέο και επιβεβλημένο (επαναλαμβάνω αν και απολύτως επαινετέο και επιβεβλημένο) των ΠΑΣΟΚΩΝ είναι αρκετό για να λύσει τα προβλήματα, ούτε οι συναυλίες και το μούντζωμα στην πλατεία Συντάγματος, ούτε οι αόριστες προτάσεις για επαναδιαπραγμάτευση του μνημόνιου.
Πρέπει να υπάρχει πειστική στρατηγική, που θα εγγυάται τη συνέχιση της λειτουργίας της κοινωνίας και της Πολιτείας για να ανατραπούν οι εκκλησιομάχοι και εθνομειοδότες που μας κυβερνούν.
Κάθε ώρα που περνά και η πατρίδα μας βρίσκεται στα νύχια του ΠΑΣΟΚ τόσο περισσότερο κινδυνεύει να κηρύξει πτώχευση, να αλλοιωθεί δημογραφικά, να ξεπουλήσει τις πλουτοπαραγωγικές της πηγές και να ακρωτηριαστεί εδαφικά.
Αλλά για να ανατραπεί το ΠΑΣΟΚ χρειάζεται εκπόνηση συγκεκριμένης στρατηγικής.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
___________
Η Εκκλησία πρέπει να πρωτοστατήσει στην ανατροπή των άθεων και των εθνομειοδοτών.
Πρώτα όμως πρέπει να τακτοποιήσει τα του οίκου Της.
Ο πρασινοφρούραρχος της Εκκλησίας γνωστός και ως Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Β΄ πρέπει να εξαναγκαστεί να παραιτηθεί καθότι εν παντί αφερέγγυος και Πασοκολάγνος.
Με όλο το σεβασμό προς τον π. Σαράντη η τακτική του “άστα στο Θεό” και στο “Τελεταρχικό Αγιο Πνεύμα” δεν νομίζω ότι θα μας πάει πολύ μακρυά. Δεν είναι δείγμα πνευματικότητας η νερόβραστη αντίδραση στον εξανδραποδισμό της πατρίδας μας. Απλά αυτή η αντίληψη θα επιτρέψει στους κάθε λογής τυράννους να επιτύχουν τους στόχους τους.
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΦΥΛΑΚΗ
____________________
Περιορίζομαι - σε δύο μόνο παραδείγματα - για να αντιληφθούμε ότι το πολύ “κατηχητικό” δεν μπορεί να μας πάει μακρυά.
Η πλειοψηφία των ιεραρχών είναι αντίθετη με την ηλεκτρονική φυλακή. Το ίδιο και η πλειοψηφία των μονών. Δεκάδες - ίσως εκατοντάδες χιλιάδες πιστοί - αρνούνται να παραλάβουν την “κάρτα του πολίτη”. Και όμως! Ολα ανατράπηκαν επειδή ο Μακαριότατος “δέχθηκε” τις διαβεβαιώσεις του ΓΑΠ και του Ραγκούση.!!!
Το ίδιο συνέβηκε με το μάθημα των θρησκευτικών. Η ολότητα σχεδόν του θεολογικού κόσμου - με εξαίρεση τους θλιβερούς και κατάπτυστους “Καιροσκόπους” - αντιτίθενται στη υποβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών και στη μετατροπή του περιεχομένου του σε θρησκειολογικό. Και όμως! Ο Αρχιεπίσκοπος με τη βοήθεια των Μητροπολιτών Μεσσηνίας και Δημητριάδος κατόρθωσαν να στραγγαλίσουν κάθε φωνή αντίδρασης στα καταχθόνιά τους σχέδια στο συνέδριο της ανομίας της Πεντέλης.
ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1960
________________
Ας παραδειγματιστούμε από τη στάση των φοιτητών της Θεολογίας της δεκαετίας του 1960, οι οποίοι με επικεφαλής τους κληρικούς, ανέτρεψαν την επιβουλή της Πολιτείας κατά του μαθήματος των θρησκευτικών. Οχι μόνον τα έβαλαν με το κράτος, αλλά και δεν δίστασαν να εμπλακούν σε βίαιες συγκρούσεις με την αστυνομία και δεν ορρώδησαν να διαδηλώσουν και εναντίον του Αρχιεπισκόπου Θεοκλήτου παρόλον ότι δεν ήταν αντίθετος με τους στόχους τους.!!!
ΝΑ ΕΝΤΑΘΕΙ Ο ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΠΑΣΟΚΩΝ
____________
Συμπερασματικά. Με κάθε τρόπο αντίσταση στους Ανανολάγνους, εθνομειοδότες και εκκλησιομάχους Πασόκους!
Να συνεχιστεί και να ενταθεί ο προπηλακισμός όσων ψήφισαν το μνημόνιο! Να μην τολμούν να ξεμυτίσουν από το σπίτι, το γραφείο τους ή τη βουλή χωρίς το φόβο της έντονης αποδοκιμασίας από τον κόσμο. Να αποδοκιμάζονται έντονα. Οπου και αν εμφανίζονται! Σε δρόμους, σε πλατείες, σε τελετές, σε εστιατόρια, σε παραλίες, σε δημόσιες εκδηλώσεις.
Το ίδιο πρέπει να συμβεί με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Να αποδοκιμάζεται όπου και αν εμφανιστεί. Οπως του έκαναν οι πιστοί της ενορίας του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών. Η αποδοκιμασία μάλιστα του Αρχιεπισκόπου πρέπει να οργανωθεί επί συστηματικής βάσεως από την ΠΕΘ και το “Σύνδεσμο Θεολόγων Μακεδονίας - Θράκης”.
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
__________
Πάνω από όλα όμως πρέπει να παρουσιαστεί συγκεκριμένο σχέδιο που θα εξασφαλίσει (από τη Ρωσία, την Κίνα ή όποιον άλλο είναι διατεθειμένος να μας χρηματοδοτήσει), το απαιτούμενο δάνειο, για να υπάρχει υπαλλακτική λύση στο βρόγχο που έβαλαν στο λαιμό της πατρίδας μας οι Πασόκοι, ώστε να μπορέσει να συνεχιστεί απρόσκοπτη η λειτουργία του κράτους και να μη διασαλευθεί η συνοχή της κοινωνίας.
Παραθέτουμε στη συνέχεια το άρθρο του κ. Χολέβα που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
*****
ὌΧΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΥΡΟΚΟΡΔΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΥΣ”
Του Κωνσταντίνου Χολέβα
=================
. Ψηφίσθηκε, λοιπόν, τὸ Μεσοπρόθεσμο καὶ ὁ Ἐφαρμοστικὸς Νόμος καὶ ἀποκτήσαμε τὸν Ὀργανισμὸ γιὰ τὴν Ἀξιοποίηση τῆς Περιουσίας τοῦ Δημοσίου καὶ τὸ περιβόητο Συμβούλιο Ἐμπειρογνωμόνων. Τὸ ἑπταμελὲς αὐτὸ ὄργανο, στὸ ὁποῖο τὰ τρία μέλη θὰ διορίζονται ἀπὸ τὴν τρόϊκα, θὰ μπορεῖ νὰ ἐκποιεῖ ὄχι μόνο τὴν περιουσία τοῦ στενοῦ δημοσίου τομέως, ἀλλὰ καὶ τῶν Νομικῶν Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, δηλαδὴ καὶ τῶν Δήμων καὶ τῶν Πανεπιστημίων! Χωρὶς νὰ ἐρωτοῦν κανέναν οἱ ἑπτὰ αὐτοὶ ἄνθρωποι, ἐκ τῶν ὁποίων τουλάχιστον τρεῖς ξένοι, θὰ πουλοῦν ὅσο-ὅσο τὴν δημόσια περιουσία μας γιὰ νὰ ξεπληρώσουν τοὺς δανειστές μας. Ἐλπίζω νὰ μὴν ἀρχίσουν νὰ πουλοῦν καὶ Ναοὺς καὶ Μοναστήρια, μὲ τὴν δικαιολογία ὅτι καὶ τὰ θρησκευτικὰ καθιδρύματα εἶναι Ν.Π.Δ.Δ. Εὔχομαι νὰ θυμοῦνται τὴν ἀπόφαση τοῦ Εὐρωπαϊκοῦ Δικαστηρίου Ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων κατὰ τοῦ Νόμου Τρίτση τοῦ 1987, μὲ τὴν ὁποία δικαιώθηκαν ἑπτὰ μοναστήρια ποὺ εἶχαν προσφύγει. Τὸ Δικαστήριο ἀποδέχθηκε ὅτι ἡ ἰδιοκτησία τῶν Μονῶν δὲν μπορεῖ νὰ ἐκποιηθεῖ, ἂν περιέλθει στὸ Δημόσιο καὶ ἐπιδίκασε μία μεγάλη ἀποζημίωση εἰς βάρος τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου, τὴν ὁποία ἀκόμη τὸ Κράτος χρωστᾶ στὶς Μονές!
. Τὸ ἑπταμελὲς αὐτὸ Συμβούλιο θὰ μπορεῖ μεταξὺ ἄλλων νὰ ξεπουλᾶ καὶ τὸν αἰγιαλό, ὁ ὁποῖος ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ἰουστινιανοῦ θεωρεῖται δημόσιο ἀγαθό. Ἐπιπλέον τὸ Συμβούλιο Ἐμπειρογνωμόνων θὰ μπορεῖ νὰ ξεπουλᾶ καὶ ἀκίνητα ποὺ ἀνήκουν σὲ ΝΠΔΔ, ἐντὸς τῶν ὁποίων διαμένει ἐνοικιαστής. Δηλαδή, ἂν ὁ τάδε Δῆμος ἔχει βάλει μία φτωχὴ γριούλα σὲ ἕνα ἀκίνητό του μὲ συμβολικὸ ἐνοίκιο γιὰ κοινωνικοὺς λόγους, τὸ Συμβούλιο Ἐμπειρογνωμόνων δικαιοῦται νὰ ἀποφασίσει τὴν ἄμεση ἔξωση τῆς γιαγιᾶς καὶ τὴν πώληση τοῦ ἀκινήτου. Αὐτὰ καὶ πολλὰ ἄλλα ἐνδιαφέροντα ἀποφασίσθηκαν στὴ Βουλὴ τὶς τελευταῖες ἡμέρες.
. Ὅσοι πολιτικοὶ καὶ πολίτες λένε ΟΧΙ στὸ Μεσοπρόθεσμο καὶ στὸ ἐπερχόμενο Μνημόνιο ΙΙ ἀπειλοῦνται ἀπὸ τοὺς ἠττοπαθεῖς μὲ τὸ γνωστὸ ἐπιχείρημα: Μά, τὸ ζητοῦν οἱ δανειστές μας, τὸ εἶπε ἡ τρόϊκα. Πρέπει νὰ ὑπακούσουμε, νὰ ξεπουληθοῦμε μισοτιμῆς, γιὰ νὰ μὴ μᾶς μαλώσουν οἱ δανειστές μας! Ἡ ἱστορία τοῦ Νέου Ἑλληνισμοῦ, ὅμως, ἀποδεικνύει, ὅτι μεγαλύτερο ὄφελος εἴχαμε ἀπὸ πολιτικούς, οἱ ὁποῖοι εἶπαν ΟΧΙ στὰ ἐκβιαστικὰ διλήμματα, παρὰ ἀπὸ τοὺς πρόθυμους ὀσφυοκάμπτες ἐνώπιον τῶν ἑκάστοτε ἰσχυρῶν.
. Κλασικὸ παράδειγμα ὀπαδοῦ τῶν ἐθνικῶν ὑποχωρήσεων καὶ ἀρνητοῦ τῆς ἐθνικῆς μας ἀξιοπρέπειας εἶναι ὁ Ἀλέξανδρος Μαυροκορδάτος, Φαναριώτης ποὺ ἔδρασε κατὰ τὴν περίοδο τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως. Στὸ ἀποκορύφωμα τοῦ Ἀγῶνος καὶ συγκεκριμένα τὸ 1823 ἐξέδωσε ἕνα πολιτικὸ μανιφέστο ὑποταγῆς καὶ ξενοδουλείας, τὸ ὁποῖο ἔλεγε ὅτι δὲν πρέπει νὰ ἔχει ἡ νέα Ἑλλὰς ἀνεξαρτησία γνώμης καὶ διπλωματικῶν χειρισμῶν, ἀλλὰ νὰ παραχωρήσει ὅλες αὐτὲς τὶς ἀποφάσεις στὴν Ἀγγλία. Ὁ Μαυροκορδάτος ἀνῆκε στὴν χορεία ἐκείνη τῶν ἡττημένων μυαλῶν ποὺ οὐδέποτε πίστεψαν στὶς δυνάμεις τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ προτιμοῦσαν πάντα τὴν ὑποτέλεια καὶ τὴν μετατροπή μας σὲ προτεκτοράτο. Ἔβλαψε ποικιλοτρόπως μὲ τὴν στάση του. Δίχασε τοὺς ἀγωνιζομένους Ἕλληνες ὁδηγώντας τους σὲ ἐμφύλιες συρράξεις κατὰ τὴν διάρκεια τῶν μαχῶν. Ἔπαιξε ρόλο στὴν πρώτη φυλάκιση τοῦ Θ. Κολοκοτρώνη. Ἵδρυσε τὸ ἀγγλικὸ κόμμα ἀναγκάζοντας τοὺς ἀντιπάλους του νὰ ἱδρύσουν τὸ ρωσικὸ καὶ τὸ γαλλικὸ ἀντιστοίχως καθιστώντας τὴν μικρὴ Ἑλλάδα πλῆρες προτεκτοράτο. Ὅταν ἀνέλαβε τὴν διακυβέρνηση ὁ ἔμπειρος Ἰωάννης Καποδίστριας, ὁ Ἀλ. Μαυροκορδάτος, γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσει τὰ ἀγγλικὰ συμφέροντα, παρακίνησε τὸν Μιαούλη νὰ κάψει τὸν ἑλληνικὸ στόλο! Ἡ ἐθελοδουλεία του καὶ ἡ πρόταξη τοῦ ἀγγλικοῦ συμφέροντος πάνω ἀπὸ τὸ ἑλληνικὸ τὸν κατέστησαν ὀλέθριο παράγοντα τῆς πολιτικῆς ζωῆς στὰ πρῶτα βήματα τοῦ κρατιδίου.
. Αὐτὸν ἔχουν ὡς πρότυπο οἱ ὀπαδοὶ τοῦ συνθήματος: «Θὰ ψηφίσουμε ὅ, τι μᾶς ζητήσουν οἱ ξένοι. Θὰ τὰ πουλήσουμε ὅλα ἀφοῦ τὸ θέλει ἡ τρόϊκα». Αὐτὴ ἡ φιλοσοφία δυστυχῶς διέπει τοὺς ὀπαδοὺς τοῦ Μεσοπροθέσμου Προγράμματος. Δὲν εἶναι τυχαῖο ὅτι ἡ πρόσφατη τηλεοπτικὴ σειρά, ποὺ διαστρέβλωνε τὴν ἱστορία τοῦ 1821, προέβαλε ὡς πρότυπο τὸν Μαυροκορδάτο. Ἀκριβῶς γιὰ νὰ μᾶς προτρέψει σὲ ἐθνικὲς καὶ οἰκονομικὲς ὑποχωρήσεις καὶ παραχωρήσεις. Γιὰ νὰ μᾶς πείσει νὰ δικαιολογήσουμε μέτρα ἐπιβλαβῆ καὶ ἀναξιοπρεπῆ.
. Ἀντιθέτως ὁ Ἑλληνισμὸς βοηθήθηκε μακροπρόθεσμα καὶ οὐσιαστικὰ ἀπὸ πολιτικοὺς ποὺ ἀρνήθηκαν νὰ ἐνδώσουν στοὺς ἐκβιασμοὺς τῶν ξένων καὶ εἶπαν ὑπερήφανα ΟΧΙ. Τὸ 1893 ὁ Χαρίλαος Τρικούπης ζήτησε δάνειο ἀπὸ τὴν Ἀγγλία καὶ ἐκείνη τοῦ ἀπήντησε ὅτι θὰ τὸ δώσει ἀρκεῖ νὰ παραχωρήσουμε τὴν ἐξωτερική μας πολιτικὴ στὰ βρετανικὰ συμφέροντα. Νὰ γίνουμε ἕνα ἑτερόφωτο προτεκτοράτο γιὰ νὰ βροῦμε λεφτά. Ὁ Τρικούπης προτίμησε νὰ φωνάξει μέσα στὴν Βουλὴ ὅτι δυστυχῶς ἐπτωχεύσαμεν, παρὰ νὰ καταστήσει τὴν Ἑλλάδα κολοβωμένη καὶ ἀναξιοπρεπῆ. Ἡ ὑπερήφανη στάση του ἀνέβασε τὸ ἐθνικὸ φρόνημα. Παρὰ τὸν Διεθνῆ Οἰκονομικὸ Ἔλεγχο ποὺ μᾶς ἐπεβλήθη, τοῦ 1898, ἡ Ἑλλὰς πέτυχε μετὰ ἀπὸ λίγα χρόνια (1912-13) νὰ ἀπελευθερώσει ἑκατομμύρια ἀλυτρώτων ἀδελφῶν. Ἐξ ἴσου ἐπιτυχὴς ἦταν ἡ στάση τοῦ Κυπρίου Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου τὸ 2004. Ἀρνήθηκε τοὺς ἐκβιασμοὺς Ἑλλήνων καὶ ξένων καλοθελητῶν καὶ εἶπε ΟΧΙ στὸ σχέδιο Ἀνάν. Δικαιώθηκε πλήρως. Ἡ Κύπρος εἶναι μέλος τῆς Ε.Ε. καὶ οἱ Κασσάνδρες ποὺ προέβλεπαν καταστροφὲς διαψεύσθηκαν.
. Φτάνει πιὰ μὲ τοὺς Μαυροκορδάτους ποὺ ἡδονίζονται νὰ ὑποκύπτουν στοὺς ἔξωθεν ἐκβιασμοὺς καὶ μὲ τοὺς Μαυρογιαλούρους, ποὺ μᾶς θυμίζουν τὸν ρουσφετολόγο πολιτικό, τὸν ὁποῖο ἐνσάρκωσε στὸν ἑλληνικὸ κινηματογράφο ὁ Λάμπρος Κωνσταντάρας. Νὰ τοὺς ἀποβάλουμε ἀπὸ τὴν πολιτική μας ζωὴ γιὰ νὰ δοῦμε ... ἄσπρη μέρα!
ΠΗΓΗ:
Χριστιανική Βιβλιογραφία,
antibaro.gr
No comments:
Post a Comment