Monday, August 2, 2010

"ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΑ ΑΣΤΡΑ"










"ΠΕΤΑΞΤΕ ΤΟΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΤΑ ΑΣΤΡΑ"
=================
Στα νότια της Μεσσηνίας και σε βάθος 4000 μέτρων έχει εγκατασταθεί εδώ και μερικά χρόνια το τηλεσκόπιο Νέστωρ από την λειτουργία τού οποίου αναμένοντα σπουδαία επιστημονικά συμπεράσματα.
Στον πανέμορφο και ιστορικό νομό Μεσσηνίας - έχει εγκατασταθεί επίσης, κρίμασιν οις οίδε Κύριος, τα τελευταία χρόνια ένας ρασοφόρος, σπουδαγμένος στα πανεπιστήμια του Παπισμού o oποίος παριστάνει τον ορθόδοξο μητροπολίτη
Ο κύριος αυτός, παραπροϊόν των χρόνων της παρακμής της αρχιεπισκοπίας Χριστοδούλου, με το που κατέβηκε στην πατρίδα τού π. Ιωήλ Γιαννακοπούλου και του πνευματικού του βλαστού π. Επιφανίου Θεοδωροπούλου, φρόντισε να κάνει επίδειξη λατινοφροσύνης παραδίδοντας ορθόδοξο ναό στους παπικούς και δηλώνοντας δημοσίως την πίστη του στην Una Sancta και την αιρετική θεωρία των κλάδων για τα οποία και εμηνύθη από τον επίσκοπο Κυθήρων Σεραφείμ.
Δεν έφταναν αυτά, αλλά ο κύριος που ξεκίνησε την δεσποτική του καρριέρα με συκοφαντική επίθεση κατά του επισκόπου Σπάρτης, τα έβαλε και με τις μοναχές της περιοχής του, προσπαθώντας με τον τρόπο αυτό να επιβάλλει την αυταρχική δεσποτοκρατία που διδάχτηκε στα δώματα του Βατικανού, όπου και έλαβε τους μεταπτυχιακούς του τίτλους.
Η ευλογημένη γή της Μεσσηνίας πέρασε από πολλές φουρτούνες στη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας της. Πέρασε από σεισμούς ιστορικούς και φυσικούς και βγήκε πιο δυνατή, όχι όμως χωρίς κόπους, θυσίες, ιδρώτες και πολύ αίμα.
Η ταπεινή μας προτροπή προς τους ορθοδόξους χριστιανούς της Μεσσηνίας είναι να κάνουν στην παρούσα περίσταση ό,τι έκαναν οι Ρωμιοί πρόγονοι μας (πολλοί εκ των οποίων εγκαταστάθηκαν στη μεσσηνιακή γή μετά την πτώση της Βασιλεύουσας) στους δεσποτάδες που υπέγραψαν την ψευδοένωση με τους Λατίνους.
Έχει ωραίες θάλασσες η Μεσσηνία, για να υποχρεωθεί στην απαραίτητη λουτροθεραπεία ο συγκεκριμένος εξουσιαστής, με την ελπίδα πως θα τον βοηθήσει να συνέλθει. Έχει και τον «Νέστορα» στον πυθμένα της για να ικανοποιήσει και τις αυξημένες ακαδημαϊκές του περιέργειες και να του δοθεί η δυνατότητα να μετρήσει τα μήκη και τα πλάτη, αβύσσου τε και στερεώματος.
ΠΗΓΗ:

Μisha

10 comments:

  1. Λιγάκι υπερβολικό βρίσκω το άρθρο του Misha.

    Καταρχήν δεν κατάλαβα να έχει πρόβλημα με τις παραλίες και τη θάλασσα ο Σεβασμιότατος.

    Υστερα επειδή το πετάξιμο στη θάλασσα έτσι κάπως βάρβαρο ακούγεται.

    Αλλά και να τον πετάξουν τι θα βγει;

    Υστερα από λίγο θα βγει στην παραλία και θα στεγνώσει πίνοντας τον καφέ του.

    Καθαίρεση θέλει ο Μεσσηνίας Misha!

    Οχι βουτιες στη θάλασσα.

    Και μετά ας πορευθεί στο Βατικανό ως νέος Βησσαρίωνας για να απολαύσει τις δόξες που του αξίζουν.

    ReplyDelete
  2. Να σας προτείνω 2 πράγματα:Α)να καθαιρεθεί,Β)κάποιος απο τους τόσους ευλογημένος Επισκόπους να του δώσει και 2 σφαλιάρες(χέρι που θα κτυπήσει βλάσφημο θ'αγιάσει!!!),δηλαδή να δαρθεί(διότι αρκετά ταλαιπωρεί την Εκκλησία)και Γ)να γίνει και αυτό που λέει και ο Μisha,why not???Nα τον ρίξουν βαθιά μέσα στην θάλασσα με ελικόπτερο για να δούμε άν τον γλυτώσει ο Άγιος Νικόλαος!!!Αν βγεί τότε Δ)ταπεινωμένος όπου θέλει ας πάει,υπάρουν και ορθόδοξα μοναστήρια που δέχονται με αγάπη τους έκπτωτους Επισκόπους(εάν μετανοήσουν φυσικά)!!!Λαό,πιστούς η Μεσσηνία δεν έχει;;;Άς τον παραλάβουν πόσα χρόνια να τον ανέχονται;;;

    ReplyDelete
  3. Ας μην μετερχόμαστε βαρβαρότητες Παναή.

    Η καθαίρεση του είναι αυτό που χειάζεται.

    Και άμα με το καλό καθαιρεθεί τι δουλειά έχει στην Ορθοδοξία;

    Ας πορευθεί οίκαδε στον οίκο του Αγίου Πατέρα της Ρώμης να τον κάνει καρδινάλιο όπως τον Βησσσαρίωνα.

    ReplyDelete
  4. 1. Ας είμαστε ακριβείς. Της μηνύσεως του Σεβασμιωτάτου Κυθήρων κ. Σεραφείμ κατά του Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου στην Ιερά Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος προηγήθηκαν τρεις (3) μηνυτήριες αναφορές: δύο λαϊκών και της Φιλορθοδόξου Ενώσεως «Κοσμάς Φλαμιάτος» (ΦΕΚΦ). Ο έλεγχος της ΦΕΚΦ κατά της Ιεράς Συνόδου για την τύχη της μηνυτηρίου αναφοράς της, μάλιστα, ευαισθητοποίησε τον Κυθήρων και προέβη στην δική του παρέμβαση. Αλλά ο πρώτος που αντέδρασε άμεσα, εντός της Ιεράς Συνόδου, ήταν ο Σεβασμιώτατος Πειραιώς κ. Σεραφείμ, που ήλεγξε τον Μεσσηνίας και κατήγγειλε το οικουμενιστικό κήρυγμά του, βεβαίως κωφευόντων των υπολοίπων Ιεραρχών!...

    2. Επιτέλους, δεν είμαστε οπαδοί αθλητικών ή κομματικών σωματείων, για να τρέφουμε συναισθήματα και να μετερχόμεθα συμπεριφορές αυτών των χώρων και μάλιστα δίκην ατυχών αστεϊσμών για τόσο σοβαρά ζητήματα της Ορθοδόξου Πίστεώς μας και εν τέλει αυτής τούτης της σωτηρίας μας. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι είμαστε μέλη της Εκκλησίας του Χριστού και ότι μαχόμενοι για την υπεράσπιση της αυθεντικότητας της Ορθοδόξου Πίστεώς μας και για την ακεραιότητα της στρατευομένης Εκκλησίας μας, πρέπει πάντα να ενεργούμε και με την αγάπη Του εν τη Αληθεία Του, αναφερόμενοι στην ιερά Παράδοση της διαχρονικής Εκκλησίας μας και βασιζόμενοι στους αγίους και θεοφόρους Πατέρες μας. Πολύ καλά μας επαναφέρει στην εκκλησιαστική τάξη ο κ. Τελεβάντος, λέγοντας πως εκείνο που πρέπει στον αιρετικό επίσκοπο της Μεσσηνίας είναι η καθαίρεση από το ιερατικό του αξίωμα και η αποπομπή του από την Εκκλησία. Κι εγώ θα πρόσθετα πως, παράλληλα με την αυστηρή κριτική μας κατά του οικουμενισμού και των οικουμενιστών, παράλληλα με την εφαρμογή των ιερών Κανόνων, χρειάζεται και η προσευχή μας, ώστε να ανοίξει τους πνευματικούς οφθαλμούς του και να μετανοήσει, διότι για όλους υπάρχει η μετάνοια και η επιστροφή. Αλλά και για μας, η προσευχή υπέρ του πεσόντα αδελφού μας θα είναι άκρως ευεργετική, γιατί θα μας προστατεύσει ώστε να μη γίνουμε εμπαθείς και χαιρέκακοι, ευχόμενοι την κακοπάθεια ή και τον θάνατο του αιρετικού. Πρέπει να ευχόμεθα για τη μετάνοιά του και τη σωτηρία του, όχι για τον χαμό του που αποκλείει την σωτηρία του. Άλλωστε τα μέτρα της καθαιρέσεως, του αφορισμού και της αποπομπής από την Εκκλησία δεν έχουν, και δεν πρέπει να έχουν, εκδικητικό χαρακτήρα. Επιβάλλονται για την προστασία του πιστού λαού του Θεού από την αίρεση, αλλά και για να έρθει σε συναίσθηση ο αιρετικός, έστω κι αν είναι ελάχιστη η προοπτική αυτή.

    Ας αφήσουμε, λοιπόν, τους εύκολους και ανέξοδους σχολιασμούς και ας κοιτάξουμε να βρούμε τρόπους και μέσα για να κάνουμε τον αντι-οικουμενιστικό αγώνα μας περισσότερο ευρύ και αποτελεσματικό...

    Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο

    ReplyDelete
  5. Αυτή είναι και η δική μου άποψη.

    Προσευχή για να μετανοήσει και αν δεν μετανοήσει πρέπει να καθαιρεθεί επειδή δεν φρονεί και δεν διδάσκει τα της Εκκλησίας.

    Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.

    Ας μην ξεχνούμε ότι και υπέρ του Μεσσηνίας Χρυσόστομου Σαββάτου Χριστός απέθανεν!

    ReplyDelete
  6. Δυστυχώς κάποιοι ποιμένες με τη συμπεριφορά τους προκαλούν αφόρητα το λαό του Θεού του οποίου ο λέβητας της οργής τείνει να εκραγεί με απρόβλεπτες συνέπειες.Η εκκλησιαστική ιστορία,πρόσφατη και παλαιά,βεβαιώνει του λόγου το αληθές.Επί παραδείγματι οι Ιωαννίτες στην εποχή του Βυζαντίου πέταξαν το δυσώνυμο Θεόφιλο Αλεξανδρείας στη θάλασσα μην αντέχοντας άλλο τις ραδιουργίες σε βάρος του πνευματικού τους πατέρα,αγίου Ιωάννη το Χρυσοστόμου.Επίσης νωπά είναι τα γεγονότα της Λάρισας όταν εξεδιώχθη κακήν-κακώς ο μοιχεπιβάτης Δημήτριος Μπεκιάρης.Φυσικά αυτή η τακτική είναι κατ αρχήν καταδικαστέα όπως πολύ σωστά επισημαίνουν τόσο ο κος Τελεβάντος όσο κι ο εκλεκτός ομολογητής της Ορθοδοξίας κος Ντετζιόρτζιο.Μεγάλο όμως μερίδιο ευθύνης φέρουν και οι προκαλούντες μητροπολίτες.Δυστυχώς ο μητροπολίτης Μεσσηνίας δεν αιρετίζει απλώς αλλά προσπαθεί να εξουδετερώσει τους αντιφρονούντες με τη λήψη κανονικών μέτρων και με την καταφυγή στα δικαστήρια όπως στην περίπτωση της μονής Καλογραιών και στην περίπτωση του Κυθήρων.Αφήνω τον ειρωνικό και απαξιωτικό τρόπο με τον οποίο εκφράζεται για τον μητροπολίτη Αττικής Νικόδημο!Ε,λοιπόν ο λαός του Θεού δεν ανέχεται να εμπαίζεται από τους δήθεν πνευματικούς του πατέρες και πάνω στο ζήλο και τον ενθουσιασμό του δυστυχώς καταφεύγει και σε ακρότητες,που δεν τις δικαιώνω αλλά τις δικαιολογώ!

    ReplyDelete
  7. Κύριε Νάνη ουδέ επί στιγμή διαμφισβητώ την κακοήθεια και το κακόδοξο φρόνημα του Μεσσηνίας.

    Δέστε με ποια θρασύτητα και κακοήθεια απάντησε στον κορυφαίο ορθόδοξο δογματολόγο κ. Τσελεγγίδη.

    "Ο άνθρωπος δεν παίζεται" κατά τη λαική έκφραση. ΠΡΕΠΕΙ να καθαιρεθεί ανυπερθέτως.

    ReplyDelete
  8. Πάντως ας μήν ξεχνάμε ότι ο Βυσσαρίων δεν έφυγε με το καλό απο την Κων/πολη,αλλά με τις πέτρες τους πήραν κ.Τελεβάντο!Τώρα κ.Λαυρέντιε μου σήμερα δεν κάνω αστεία,εγώ τα εννοούσα, λόγω του ότι έρχετε στην μνήμη μου συχνάκις το χαστούκι που έδωσε ο Άγιος Νικόλαος μας στον Αρείο!!!Βλέπεται και ο "άγιος"φοβέρα θέλει!Βλέπουμε ότι με το καλό και με τον κόσμιο τρόπο και με επιστολές "δεν συνέρχονται",απο ιερή αγανάκτηση ας του δώσουν οι Ιεράρχες 2 αστραφτερές και μιάν καθαίρεση και έχει ο Θεός...ο πιστός λαός έχει υπομονή αλλά φτάνει να μην του πατήσεις τον κάλλο(την πίστη του,η εκκλησιαστική ιστορία μας το αποδεικνύει)εεε όλοι αυτοί έμειναν να ασελγήσουν πάνω στην Αγία Τράπεζα!!!Έλεος,έλεος,έλεος.Επιμένω να χαστουκιθεί απο Άγιους Ιεράρχες(τον δρόμο μας τον δείχνει ο Άγιος Νικόλαος),και να καθαιρεθεί,το ποτήρι ξεχιλίζει στην Μεσσηνία,ελπίζω να μην πάνε βράδυ και να τον ξυρίσουν άκουσα κοιμάτε και βαθειά...

    ReplyDelete
  9. Να δεις ποσα και ποιου περιεχομένου ανώνυμα σχόλια πήρα για το θέμα Παναή και να δεις τι του σέρνουν αλλά όπως ξέρεις δεν δημοσιεύω ανώνυμα σχόλια.

    Ισως τα χρησιμοποιήσω στο μέλλον για να καταφερθώ εναντίον της ανωνυμίας. Τι μπουλντόγκ τον ανεβάζουν τη φώκια τον κατεβάζουν ποιους τρόπους εξόντωσής του έχουν σκαρφισθεί και πάει λέγοντας.

    Επιμένω ότι δεν είναι αυτός ο τρόπος για να αντιμετωπιστεί το θέμα αλλά η συνοδική αξιολόγηση.

    Να κληθεί από τη Σύνοδο να υπογράψει ορθόδοξη ομολογία και αν αρνηθεί να το κάνει να καθαιρεθεί και να πάρει δρόμο για το Βατικανό και να γίνει ο νέος Βησσαρίωνας αφού μέχρις εκεί φτάνουν οι φιλοδοξίες του αλλα στο μεταξύ εμείς προσευχή για να μετανοήσει.

    ReplyDelete
  10. Όποιος έχει την τέλεια αγάπη, δεν κάνει διακρίσεις στους ανθρώπους. Ξέρει πως όλοι μας έχουμε την ίδια ανθρώπινη φύση, και γι’ αυτό ανεξαίρετα τους αγαπάει όλους το ίδιο. Τους εναρέτους τους αγαπάει ως φίλους, ενώ τους κακούς τους αγαπάει ως εχθρούς και τους ευεργετεί και μακροθυμεί και υπομένει, αν τον βλάψουν, χωρίς να υπολογίζει καθόλου το κακό που του γίνεται. Αντίθετα, αν το καλέσει η περίσταση, πάσχει για χάρη τους, για νά τους κάνει κι αυτούς φίλους, αν είναι δυνατόν. Κι αν αυτό δεν το κατορθώσει, δεν αλλάζει τη διάθεσή του, αλλά συνεχίζει να τους αγαπάει όλους εξίσου.

    Άγιος Μάξιμος Ομολογητής

    ReplyDelete