Tuesday, September 1, 2020

Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο κ. ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ π. ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΑΝΟΥ




Ο π. ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΖΗΣΗΣ ΚΑΙ Ο κ. ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΤΟΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ π. ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΝΑΝΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Βαρύνουσα πάντοτε η άποψη του π. Θεόδωρου Ζήση για όλα τα θέματα.

Η αυτοκαθαίρεση του π. Ανδρέα Κονάνου προσεγγίζεται με βάση την παράδοση και το Κανονικό Δίκαιο της Εκκλησίας, από τον διαπρεπή θεολόγο.

Στην συζήτηση παρεμβαίνει και ο γνωστός δημοσιογράφος και επικοινωνιολόγος, κ. Σωτήρης Τζούμας, ο οποίος έδωσε μια ερμηνεία της πτώσης του π. Ανδρέα Κονάνου, από επικοινωνιακής σκοπιάς.

Ταυτόχρονα επεσήμανε τον Νεορθόδοξο και προτεσταντικό περιεχόμενο χαρακτήρα των ομιλιών του π. Ανδρέα Κονάνου. 

Το μυστήριο, στην όλη υπόθεση, δεν είναι η πτώση του π. Ανδρέα Κονάνου -ανθρώπινα τα τοιαύτα-, αλλά οι χιλιάδες άνθρωποι που εξακολουθούν να τον θαυμάζουν, να τον ενθαρρύνουν και να τον ενισχύουν στον δρόμο της καταστροφής.

Ως εάν ο π. Ανδρέας Κονάνος δεν έχει ψυχή και δεν έχει ανάγκη προσευχής και μετανοίας για να σωθεί.

Για τέτοια αγάπη μιλάμε εκ μέρους των θαυμαστών του.

Με τέτοιους φίλους κανείς δεν χρειάζεται εχθρούς.

Η παρέμβαση του π. Θεόδωρου Ζήση αρχίζει από το 14' λεπτό.

Η παρέμβαση του κ. Τζούμα αρχίζει από το 3' λεπτό.

11 comments:

  1. " δρυός πεσούσης πάς ανήρ ξυλεύεται " !

    Ο π. Θεόδωρος έχει αποδείξει οτι , άν λάχει νά πούμε, ξυλεύεται την δρύν έτι ορθίαν ούσαν . Έχει " λιανίσει " πολλουυυυύς !

    Για κάποιους άλλους ο λόγος ...
    .! Για ποιούς ??? Κάτι Ναυπάκτου ....κάτι Δημητριάδος ....κάτι Τζούμες ....!

    ReplyDelete
  2. Πάνω στο πτώμα του άλλου κάποιοι θέλουν νά κάνουν το κομμάτι τους ! Ο Ναυπάκτου και ο Δημητριάδος θέλουν νά μάς κάνουν μάθημα για την εκκοσμίκευση και τους πιθήκους !!!

    ReplyDelete
  3. Κυρία Λωρίτου, Καταρχήν ο π. Ανδρέας Κονάνος έπεσε μεν με τον αυτοαποσχηματισμό του, αλλά κάθε άλλο παρά αποχώρησε από το προσκήνιο. Αν μάλιστα επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες για τα επόμενά του σχέδια, τότε θα επακολουθήσει σεισμός πολλών ρίχτερ. Ειλικρινά δεν κατανοώ γιατί αναφέρεστε στον Σεβ. Ναυπάκτου για τον π. Κονάνο. Και από πού ως πού τον θεωρείτε Ιεράρχη που προωθεί την εκκοσμίκευση; Όσο για τους Σεβ. Δημητριάδος και Τζούμα δεν νομίζω ότι έκαναν κάποιο έγκλημα επειδή επεσήμαναν τις κακόδοξες βάσεις και τον εγωκεντρικό χαρακτήρα της διακονίας του π. Ανδρέα Κονάνου.

    ReplyDelete
  4. Επί πτωμάτων μόνο δέος για την τραγικότητα του ανθρώπου ! Άν ενίοτε κάνουμε κριτική μέ δριμεία γλώσσα σε πρόσωπα , είναι η ανάγκη νά αναδείξουμε την εκκλξσιαστική νοσηρότητα που παράγει τις ανθρώπινες πτώσεις . Για τά πρόσωπα καθ' εαυτά μόνο δέος !

    ReplyDelete
  5. Ναι κ. Λωρίτου αλλά εσείς κάνετε το ακριβώς αντίθετο. Απόπού και έως πού ο Σεβ. Ναυπάκτου σχετίζεται με τονι αποσχηματισθέντα π. Ανδρέα Κονάνο και για΄τι τον συκοφαντείτε ότι είναι Ιεράρχης που προωθεί την εκκοσμίκευση;

    ReplyDelete
  6. Προσφάτως άκουσα video του σεβ Ναυπάκτου που φωτογραφίζει το πρόσωπο της επικαιρότητος δηλαδή τον κ.(;) Κονάνο , μιλώντας για τον πίθηκο που ο εκπαιδευτής του του έριξε λίγα καρύδια (κενοδοξία ) και ο πίθηκος ξέχασε τον χορό και τις φιγούρες . Μπορεί κ. Τελεβάντο εσείς νά βλέπετε με τον δικό σας ομολογουμένως παράδοξο τρόπο τα πρόσφατα εκκλησιαστικά γεγονότα που συνετάραξαν την εκκλησία , όμως για πολλούς σχεδόν όλους τους παραδοσιακούς χριστιανούς , όπου νομίζω και εσείς θέλετε νά ανήκετε , ο σεβ. Ναυπάκτου έπεσε θύμα κενοδοξίας . Έτσι το εκτιμά η πλειοψηφία των πιστών που σας προανέφερα . Δεν πιστεύω οτι ο πιστός πρέπει νά εντάσσεται σε ομάδες στις μέν ή στις δέ . Όμως η κοινή πίστη είναι αυτή που προσδιορίζει τον χώρο στον οποίο ο καθένας μας ανήκει . Δεν βοηθά ο άνθρωπος νά χάνει την ταυτότητά του , νά μήν ξέρει ποιός είναι . Αυτό του εγείρει υπαρξιακά προβλήματα , πέρα απο το ότι χάνει τις σταθερές συντεταγμένες του . Δεν συμφέρει ψυχολογικά τον άνθρωπο , είναι κουραστικό . Μιλώ για την περίπτωση που κανείς θέλει νά είναι ειλικρινής μέ τον εαυτόν του καί όχι τυχάρπαστος σαν τον Δημητριάδος , που τελευταία θυμήθηκε οτι ο Χριστός είναι η Αλήθεια ! Έλα βρέ παιδί μου ! Ξέχασε και ο Δημητριάδος τα προοδευτικά και έγινε συντηρητικούρα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν αντιλαμβάνομαι καθόλου για ποιο λόγο ο Σεβ. Ναυπάκτου δέχεται τις επιθέσεις σας επειδή μίλησε για την κενοδοξία που μπορεί να καταλάβει ένα κληρικό. Πολλώ μάλλον επειδή δεν κατονόμασε κανένα.

      Όσο για τον Σεβ. Δημητριάδος έκανε ένα σύντομο και ουσιαστικό σχόλιο για ένα κληρικό που κατασκανδάλισε την Εκκλησία. Γιατί του επιτίθεστε;

      Αναφερεστε όμως και στον παράδοξο -όπως τον χαρακτηρίζετε- τρόπο που αντιμετωπίζω τα πρόσφατα εκκλησιαστιτικά θέματα χωρίς να κάνετε συγκεκριμένη αναφορά.

      Αν αναφέρεστε στην άρνησή μου να συνταχθώ με την υστερία που δημιουργήθηκε για το Ουκρανικό και την άρνησή μου να παριστάνω τον λοιμωξιολόγο και να γίνομαι καταγέλαστος τότε καυχώμαι εν Κυρίω επειδή δεν συντάχθηκα με όσους προξενούν τόσο μεγάλο κακό στην Εκκλησία και την Θεολογία.

      Delete
  7. Ο ένας αιρετικός είπε τον άλλο αιρετικό κεφάλα ! Και οι δύο μαζί μαλώνουν σε ξένη αχυρώνα !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαλλωνουν σε ξένη αχυρώνα; Από ποτέ έγινε οι επίσκοποι να θεωρούνται ότι βρίσκονται σε ξένο αχυρώνα; Τους καθαίρεσε ποτέ κάποια σύνοδος;

      Delete
  8. Ο Τελεβάντος το ρωτά αυτό ??? Η καθαίρεση αφαιρεί την χάρη των Μυστηρίων . Δεν έχει νά κάνει μέ την συνείδηση της εκκλησίας περί αιρετικότητος . Μόνο την επικυρώνει . Εσείς τί λέτε , δεν θα έπρεπε η εκκλησία νά έχει ελέγξει τον Δημητριάδος περί αιρετικότητος ; όμως ποιά εκκλησία ! Η γονατισμένη στον οικουμενισμό ; Ασφαλώς ο Δημητριάδος λακτίζει σε ξένη αχυρώνα ! Απο πότε η εκκλησία έγινε δική του ? Οι οικουμενιστές συμπεριφέρονται σαν φοράδες που η εκκλησία είναι δική τους αχυρώνα ! Όποτε θέλουν γκαρίζουν τα δικά τους δόγματα , όποτε θέλουν τρώνε οι ίδιοι ταίζουν και την εκκλησία μέ τον δικό τους σανό και καινοφανή κυρήγματα , όποτε θέλουν και όπως βολεύονται αφοδεύουν στά μούτρα μας το υπογάστριό τους , κλωτσάνε τα παιδιά του Θεού , τρέχουν μέ οίστρο ανεμίζοντας την αλαζονεία τους οτι η εκκλησία είναι δική τους , οτι είναι οι κυρίαρχοι στην αχυρώνα , θεολογούν ό, τι τους ανεβάσει το υπογάστριό τους άμοιροι του ποταμού ύδατος του ρεύσαντος εκ της κοιλίας της εκκλησίας ! Φοράδες δεν είπαμε οτι είναι σε ξένη αχυρώνα ? Φοράδες ή ημίονοι ! Οι ημίονοι είναι υβρίδια . Εχουν προέλθει απο " παράνομη " μίξη . Όπως και οι αιρετικοί . Το πνεύμα τους δεν γονιμοποιείται απο το Αγιο Πνεύμα της εκκλησίας , αλλά απο αλλότριο κοσμικό πνεύμα . Οι αιρετικοί οικουμενιστές δεν αναγνωρίζουν την εκκλησία ως κυρίαρχη στά εαυτής . Τώρα κομπάζουν είμαστε εμείς εδώ κυρίαρχοι στην αχυρώνα . Αυτό που μας φαίνεται , η αχυρώνα το αποφαίνεται εν συνόδω ! Και σιγά μήν λογαριάζουν καμμία σύνοδο ! Απλά την σύνοδο την μπλοκάρουν μέ εξαποδώ μηχανισμούς .

    Εμείς πιστεύουμε οτι κανένα οικουνενιστικό υβρίδιο δεν κατέχει την εκκλησία ούτε εν συνόδω , ούτε εκτός συνόδου , ούτε καθ' οιονδήποτε τρόπο . Η εκκλησία ταυτίζεται μέ την πίστη των αγίων της και την πίστη των επτά ή οκτώ ή εννέα οικουμενικών συνόδων . Ποιός είναι ο Δημητριάδος για νά ταυτιστώ μαζί του ! Υποκλίνομε στο φτωχό παχνί του Χριστού και όχι στην βρωμούσα αφόδευσιν αχυρώνα των οικουμενιστών . Τα υβρίδια ως γνωστόν δεν αναπαράγονται , δεν γεννούν . Έτσι και οι οικουμενιστές δεν παράγουν θεολογία . Είναι καταληψίες της εκκλησίας και ο χώρος δεν τους ανήκει Σε ξένη αχυρώνα πάνε κι έρχονται ανεμίζοντας την αλαζονεία τους . Και επειδή δεν καθαιρέθηκαν τί σημαίνει αυτό ! Η χάρη της ιερωσύνης δεν αφαιρέθηκε δια της " παραιτήσεως " ούτε απο τον Κονάνο . Γι αυτό ο Πειραιώς τον κάλεσε νά επιστρέψει .

    Υ.Γ. ασφαλώς κ. Τελεβάντο θα πρέπει νά προβληματιστείτε για το γεγονός οτι ταυτίζεστε σε κάποια θέματα μείζονος σημασίας μέ έναν οικιυμενιστή , ενάντια στην συνείδηση της εκκλησίας . Και τώρα θεωρήσατε οτι κάτι σπουδαίο είπε για νά πιάσετε στο στόμα σας έναν αιρετικό !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι εξωφρενικά αυτά που λέτε και δεν έχουν καμμία σχέση με αυτά που είπα. Σε τι ταυτίστηκα με τον Σεβ. Δημητριάδος; Επειδή είπα ότι έκανε μια σωστή δήλωση για την αυτοκαθαίρεση του π. Κονάνου; Παραλογίζεστε κυριολεκτικά εξαιτιας της αποτυχία σας να πείσετε άλλους νά αποτειχισοτύτν. Εξαιτίας σας ο αντιοικουμενιστικός αγώνας έγινε θρύψαλα -προς άφατη αγαλλίαση των Οικουμενιστών- και τώρα μου ζητάτε τα ρέστα επειδή είπα ένα καλό λόγο για την δήλωση του Σεβ. Δημητριάδος για τον π. Κονάνο.

      Delete